Kaksplus.fi

TYYLI: Teddyä ja Mikki Hiirtä

14. marraskuuta 2017

Jihuu, mikä blogiboogie mulla on päällä! Oon niin ylpeä itsestäni, että sain skarpattua! Toivottavasti teistäkin on mukavaa, että täältä löytyy useammin luettavaa kuin aikoihin. Vai oletteko kenties shokkitilassa postaustahdin kiihtymisen vuoksi? :D Mulla on tälle viikolle luvassa vielä kaikkea kivaa...

Yhtenä tavoitteenani oli asukuvien palauttaminen blogiin. Yhden tyylipostauksen olen taas vuoden tauon jälkeen julkaissut - TYYLI: Rock-hattaraa - ja paljon lisää on varmasti luvassa - tänään yhden asun verran! Välillä kuitenkin käy näin, ettei asu vaan näytä yhtä kivalta kuvissa kuin päällä, eikä naamakaan ole yhteistyökykyinen, mutta julkaisenpas silti nämä kuvat! Ei saa aina olla niin itsekriittinen.


Takki & huivi / Lindex     Mekko / Monki     Vyö / 2nd hand     Kengät / Aldo          

Mulla on ollut tuo Monkin mekko kaapissa yli vuoden, mutta pienen poolokauluksen takia, en ole pukenut sitä päälleni. Mä en kestä mitään kaulan lähelle tulevaa! En sitten yhtään. Koska muuten tykkään mekon kaapumaisuudesta, tein just ennen lähtöä radikaalin päätöksen leikata kauluksen pois. Tällä hetkellä kaula-aukko näyttää siis viimeistelemättömältä, ja ehkä sen sellaiseksi jätänkin. Täytyy vielä vähän mallailla. Jokatapauksessa mekko tuntui heti paljon enemmän multa! 

Koska tällä kertaa halusin kaapumaisuuteen vähän ryhtiä, laitoin vyötärölleni pari vuotta sitten FB-kirppikseltä ostamani Mikki Hiiri -vyön, joka pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön. Mä oon monta kertaa meinannut pukea sen päälleni, mutta sitten kuitenkin nössöyksissäni laittanut takaisin kaappiin. Ehkä mä tästä rohkaistun käyttämään sitä useamminkin, koska mähän kuitenkin olen ihan älytön Disney-fani, joten vyö siis sopii mulle kuin nenä päähän.


Tällä kertaa otettiin kuvat Espoon tuomiokirkon edustalla, missä odoteltiin mun siskoa, joka oli  pian pääsemässä koulusta. Noel oli nukahtanut takapenkille, joten kovin kauas parkkipaikalta ei uskallettu mennä. Täytyy muuten myöntää, että asukuvien ottaminen on nykyään melko haastavaa, kun pikainen pihalla piipahtaminenkin vaatii lapsenkin pukemisen. Ei aina jaksa... Äidit tietää! :D Sitten jos lapsi on mukana, pitää häntä viihdyttää samalla. 

Hui, just tuli mieleeni, että mitäs sitten, kun Noel alkaa kävelemään! Apua. Ei se homma tästä ainakaan helpota! 

Meidän ohi kulki jatkuvasti ihmisiä. Mietittiin, että kuvittelevatkohan he, että ollaan tultu sinne ottamaan turistikuvia. Espoon tuomiokirkko on kuitenkin käsittääkseni yli 500 vuotta vanha, joten voihan sitä tosiaan nähtävyydeksi sanoa!  Nikke innostui ja käski mun ottaa turistiposeeraukseni. Alla siis turistikuvani kirkon kanssa. 

No, mitäs tykkäät asustani, kannattiko olla ohikulkijoiden pällisteltävänä ja palella ulkona? Ovatko nämä asu-/tyylipostaukset kiinnostavia? 

Nyt mä alan keskittymään Harry Potter -elokuvaan, joka pyörii taustalla. Saatanpa haukata palan joulutortustakin. ;) Palaillaan taas! 


2 kommenttia :

  1. Just söpöjä kuvia! Ihana toi takki :) kiinnostaa asupostaukset! Ja saatoin mennä vähä shokkiin ku huomasin että on monta postausta mitä en oo kerenny lukemaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) <3 Takki on MAAILMAN IHANIN. En varmaan käytä mitään muuta enää ikinä... :D

      Haha, ihana sinä! :D

      Poista