Kaksplus.fi

Blogiverkoston syysbileissä

4. syyskuuta 2017

// BLOGIYHTEISTYÖ // Kokoontumispaikka, juomat & goodiebag saatuja

Lauantaina olikin kuulkaas jännittävä ilta! Joulukuussa paljastin teille, että sain kunnian liittyä Kaksplussan blogiverkostoon, johon kuuluu monta mielenkiintoista naista. Lauantaina pääsin vihdoin tapaamaan osan heistä Kaksplussan blogiverkoston syysbileissä. Mua jännitti ihan hirveästi saapua paikalle, koska en tuntenut ketään porukasta ennestään. Olin myös nolosti vartin myöhässä, koska myöhästyin busseista ja Nikke joutui mut sitten loppujen lopuksi heittämään Kampin Radisson Blu Royal -hotelliin, joka tarjosi meille kokoontumistilan. Pienen alkukohmeen jälkeen rohkaistuin osallistumaan keskusteluihin, ja loppuilta menikin sitten tosi kivasti muiden tyttöjen kanssa höpötellen ja nauraen. 



Syysbileiden virallisena ohjelmana oli Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan järjestämä olut-tasting. Olut ei kuulu suosikkijuomiini, joten hiukan jännitti alkaa maistelemaan niitä. Mieleeni muistui kaikki ne eri oluiden aiheuttamat väristykset - Nikke ainakin tietää, mistä mä puhun - ja pelkäsin  taas väristeleväni nolosti uudessa seurassa. :D Aloin kuitenkin avoimin mielin maistelle meille tarjoiltuja oluita; Helles-, Pils- ja Schwarz-nimisiä. Näistä suosikkini oli tummin joukosta eli Schwartz, josta jopa osasin löytää mämmin vivahteen. Kaksi muuta maistuivat suussani ainoastaan oluelle. 

Olut-tasting ei saanut mun makunystyröitäni nöyrtymään oluelle, joten vietin loppuillan valkoviinilasi kädessä. Oli mulla toki vesilasikin välillä kädessä, mutta pakko myöntää, että Most Wantedin riesling maistui aivan älyttömän hyvältä pitkän viinittömän tauon jälkeen! Viini maistui hedelmäiseltä ja raikkaalta, eikä ollut liian kuiva omaan makuuni. Voisin ehdottomasti ostaa tätä itse ja varmasti tulevaisuudessa ostankin, sillä käsittääkseni tätä viiniä ei vielä löydy Alkon hyllyiltä.  



Mua vähän harmittaa, miten vähän ja huonoja kuvia mulla on tarjota teille. Suunnitelmissani oli kuvata paljon, mutta loppujen lopuksi se jäi tutustumisen jalkoihin. Ehkä ensi bileissä, kun jo tunnen seuralaiseni paremmin, muistan olla vähän ahkerampi bloggaaja. ;) Muistin sentään pyytää Sängyn alla -blogin Petraa nappaamaan musta asukuvat. Kylläpä oli muuten tönkkö olo seistä kameran edessä... Edellisistä asukuvista on älyttömän pitkä aika!

Mä puin päälleni hyvin "millamaisen" asun, sillä se piti sisällään kivoja kontrasteja; oliivinvihreä kevyt bomber-takki (kirppikseltä), pitsireunainen mekko (kirppikseltä) ja Dr. Martensin maiharit jalassa. Kevyt, alusasutyylinen mekko toimii hyvin rouheampien vaatekappaleiden kanssa. Vastakohtia yhdistelemällä saa helposti mielenkiintoisia asukokonaisuuksia. Mä aina valitan täällä, että oman vaatekaapin sisältö ärsyttää ja ahdistaa, mutta tässä on yksi mun luottoasuista illanviettoihin. Tässä mä viihdyn. Jonkun kaulakorun olisin tosin voinut laittaa, mutta oon entistä vierottuneempi koruista Noelin takia. Äidit tietää. :D


Lähdin hiukan ennen puoltayötä kotiin iso goodiebag kainalossani, jonka ajattelin esitellä tarkemmin Instagramissani (@millamainen). Olin tosi onnellinen mukavasta illasta. Olin onnellinen siitä, että sain laittautua ja punata huuleni. Olin onnellinen siitä, että olin saanut tavata upeita naisia, äitejä, joiden kanssa oli helppo olla ja jutella. Olin ylpeä itsestäni, että olin rohkeasti läsnä, vaikken etukäteen tuntenut ketään. Olin onnellinen siitä, että tunsin saavuttaneeni äitiydessäni sellaisen rentouden, etten enää mieti, miten kotona pärjätään. Osaan nyt nauttia yksinolosta vapautuneesti.  

Kiitos syysbileiden järjestäjille: Petralle, Jennille ja Nealle sekä mahtaville yhteistyökumppaneille! Arvostan, että jaksoitte nähdä ison vaivan, jotta me mammat päästiin tuulettumaan! KIITOS! Jään innolla odottamaan seuraavia pippaloita.


LUMENE   /   MEDISOFT   /   MINIME.FI   /   MOST WANTED WINES   /   NATURAL WORLD   /   NORDIC BEAUTY IMPORT   /   RADISSON BLU ROYAL HELSINKI
REAL TECHNIQUES   /   SINFUL COLORS   /   SLURP


4 kommenttia :

  1. Vitsi kun mua edelleen harmittaa, että jouduin jäämään flunssan kouriin lauantaina :( Teillä näytti olevan niin kivaa ja olis tullut mullekin niin tarpeeseen. Toi laittautuminen on muuten näin kotiäitinä todellakin yks aihe mistä iloita jo kauan etukäteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä harmillista! :( Tekee kyl tosi hyvää päästä ihan itteksensä ulos aina silloin tällöin.

      Haha, niin on! :D Just tylsistelin, ettei oo tiedossa lähitulevaisuudessa mitään syytä laittautua.

      Poista
  2. Oli kyllä hauskaa nähdä livenä! Seuraavia bileitä odotellessa, pian se pikkujoulu aikakin jo koittaa! :D Ite vielä aika paljon hermoilen, miten kotona pärjäillään, vaikka valkkari kummasti auttaa asiaan :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli tosi kiva tavata! :)

      Haha, valkkari on ihan ok rentouttaja. ;)

      Poista