Kaksplus.fi

Askel eteenpäin

14. joulukuuta 2016

Mä olen blogannut vuodesta 2011 lähtien. Blogimatkalleni on mahtunut pari taukoa, monta sataa postausta, joitakin blogiyhteistöitä sekä valinta Cosmopolitanin tähtibloggaajaksi (elokuu 2013). Musta on pitkään tuntunut, että olen pyörinyt paikallani blogini kanssa. Mulla on ollut pitkään samana pysyvä lukijakunta, mikä on ihan älytön rikkaus! (Ootte ihania!) Samalla olen myös toivonut, että saisin lisää näkyvyyttä ja sen myötä lisää lukijoita. Uskon uusien lukijoiden tuovan itsellenikin lisämotivaatiota bloggaamiseen ja haastavan tulemaan paremmaksi bloggaajaksi. Raskauden myötä blogini aihepiiri on muuttunut ja tulee vielä muuttumaan edelleenkin sitä myötä, kun itsekin muutun ja mukauden uuteen elämäntilanteeseeni. Muutos on tuntunut tervetulleelta, ja olen huomannut inspiroituneeni enemmän! 

Kun näin, että Kaksplus-sivusto etsi blogiverkostoonsa uusia blogeja, päätin hakea mukaan. Ilokseni saan nyt siis teillekin ilmoittaa, että minut on otettu mukaan heidän sivustonsa verkostoblogeihin! Tämä siis tarkoittaa käytännössä sitä, että minut löytää edelleen tästä samasta osoitteesta, mutta sen lisäksi Kaksplussan Blogit -välilehdeltä Blogiverkosto -otsikon alta. 

Blogini yläosaan on ilmestynyt Kaksplus-palkki, jota klikkaamalla pääsee sivustolle. Oikeassa reunassa on lisäksi blogi- ja postaussuosituksia Kaksplus-verkostoon kuuluvista blogeista. Sieltä löytyy siis helposti lisää uutta luettavaa, jos sellaista kaipaatte. 

Olen tosi iloinen tästä uudesta askeleesta bloggaajaurallani, jonka myötä toivottavasti saan vietyä blogiani ja itseäni bloggaajana eteenpäin. Ihanaa, että te vanhat tutut olette vielä matkassani!  Tervetuloa kaikille uusille tuttavuuksille seuraamaan minun ja pienen perheeni matkaa Millamaisen sivuilla! 


14 kommenttia :