Kaksplus.fi

Yllätystreffit Valokarnevaaleilla

21. lokakuuta 2016

Mulla oli tiistaina vähän huono ilta. Itketti ja harmitti. Onneksi mulla on maailman paras avomies, joka osaa aina taikoa pahanmielen pois. 

Me oltiin etukäteen jo sovittu, että lähdetään ostamaan Espoon Luukista Nikelle joku bassohomma ja sen jälkeen käytäis bänditreeniksellä kuvaamassa myyntiin meneviä juttuja. Enpäs tiennytkään, että treeniksellä käynti jäisi väliin. Sen sijaan Nikke ajoikin Vallilan ohi suoraan Linnanmäelle! Mä olin tosi yllättynyt, koska en yhtään osannut etukäteen aavistaa, että Nikke oli suunnitellut vievänsä mut yllätystreffeille. Yleensä aina mulla on joku käry ja ennakkoaavistus. 

Miksikäs sit just Linnanmäen Valokarnevaaleille? No siksi, että mä oon koko meidän seurustelun ajan puhunut haluavani hattaralle Lintsille. Nikke tietää myös, että fiilistelen syksyisin erilaisia valoja. Tykkään esimerkiksi käydä kävelyillä ja ihastella taloista tulevaa valonkajoa. Valokarnevaalit olivat siis just oikea paikka mulle. Katsokaa nyt näitä kuvia! Niistä saa edes pienen käsityksen siitä, miten kaunista ja tunnelmallista paikanpäällä oli. 









Meillä oli tarkoituksena vain kävellä ympäriinsä, nautiskella tunnelmasta ja valoista sekä metrilakuista ja hattarasta. Tavattiin yllättäen yksi kaveri, jonka tyttöystävältä saatiin kaksi laitelippua. Näin raskaanaollessa suurinosa laitteista on poissuljettu, joten hypättiin niinkin hurjaan vehkeeseen kuin Maisemajunaan! Oli kyllä hauska päästä laitteeseen. Pärskykin tavallaan pääsi ensimmäistä kertaa hurjastelemaan. ;)  Musta muuten tuntui, että suurin osa ihmisistä oli vain tullut aistimaan tunnelmasta, eikä niinkään kiertelemään laitteita. Kaikki laitteet nimittäin tuntuivat pyörivän puolityhjinä. 

Mä oon kyllä ihan superonnekas, kun mulla on noin ihana mies. Nikke tietää aina tasan tarkkaan, mistä naruista vedellä mua. Silloin kun itkettää, Nikke muistuttaa, että halaamisesta tulee parempi mieli, vaikkei mun tekis yhtään mieli halia. Aina mä totean, että "Ärsyttävää, kun oot oikeassa ja tunnet mut noin hyvin!" :D  Nikke myös keksii mulle kivoja yllätyksiä tosi usein. Ihan muuten vaan, mutta etenkin silloin, kun mulla on ollut mieli maassa tai raskauden takia huono päivä. Lucky me! ♡ Mulle tosin tulee aina huono omatunto siitä, etten keksi vastaavanlaisia yllätyksiä ikinä. Tai no, yleensä en. Eilen nimittäin yllätin Niken täysin antamalla hänelle kokoamani isyyspakkauksen. Siitä lisää seuraavassa postauksessa. ;)

8 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Niin onkin, maailman paras! <3 Hattara oli sen verran jättimäinen, että jouduin vähän heittämään pois, vaikka oonkin aika kyltymätön sokerihiiri. :D

      Poista
  2. Vitsi miten hienoja kuvia! Varmaan livenä vielä kauniinpaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä! Valokuviin ei ikinä saa taltioitua koko totuutta.

      Poista
  3. Ihana yllätys ja on rikkaus omistaa tuollainen rakkaus : )

    VastaaPoista