Kaksplus.fi

Babyshowerini

10. lokakuuta 2016

Viime torstaina mua hemmoteltiin oikein kunnolla! Parhaat ystäväni järjestivät mulle babyshowerit eli vauvajuhlat. Yllätysjuhlat ne eivät sentään olleet, koska mun ystäväni tuntevat mut hyvin. Olisin varmaan vollottanut juhlien läpi, jos en olisi osannut etukäteen valmistautua. Hormonit ja muutenkin tunteellinen luonne... 

Ystäväni olivat yhteistuumin laittaneet esille ihania herkkuja. Tippa tuli silmäkulmaan, kun tajusin, miten he olivat ottaneet mut huomioon juhläjärjestelyissä. Kertakäyttöastiat olivat kovasti mun tyyliset - Mikki Hiiri -kuvioiset tietty. Tarjolla oli kaikenlaista päärynäistä, kuten mehua ja päärynä-omenapaistosta, koska Pärskyhän on alunperin lempinimeltään Päärynä. Jopa muumikeksejä löytyi tämän muumifanin vauvajuhlatarjoilusta! Taisinkin useaan otteeseen todeta ystävilleni, että te todellakin tunnette mut. Se on kuulkaa ihana fiilis. 



Ruokaa oli pienelle armeijalle! Se ei meitä ketään tuntunut haittaavan. ;) Maijan avomies oli kuulemma tyytyväinen tullessaan kotiin, kun oli niin paljon herkkuja jäljellä. :D Uskon täysin.


Ohjelmanumeroina oli lahjojen avaaminen ja niiden ihmettely yhdessä sekä melkein yökkäyksen aikaansaanut "kakkavaippojen" arvailu. Pöydällä odotti siis kuusi vaippaa, joiden sisällä oli toinen toistaan ällöttävämmän näköistä "kakkaa" eli sulatettua suklaata. Mun piti arvata haistelemalla ja maistelemalla, mitä suklaata kussakin vaipassa on. Sain tunnistettua oikein neljä kuudesta. Susupala-patukka meni sekaisin toisen vastaavan kanssa, Geishaa taas luulin Wiener Nougatiksi. Olin aika ylpeä mun tuloksestani, mutta se sai mut kieltämättä miettimään syönkö mä liikaa suklaata. :D Sain "kakkapaketit" mukaan kotiin, joten Nikkekin pääsi tekemään saman tehtävän. Hän sai oikein kolme kuudesta, joten mä voitin! ;)
Ohjelmanumerona varmaan voisi mainita erikseen ystäväni kolme kuukautta vanhan pikkumiehen, sillä sen verran paljon huomiota ja ihmettelyä sai tämä pikkutyyppi osakseen. Pikkumies käyttäytyi juhlissa oikein mallikkaasti ja oli tyytyväinen, kun oli monta sylissä pitelijää. Mäkin sain vauvan syliini ja totesin taas, että oon kyllä ihan kamalan kömpelö vauvojen käsittelijä! :D Eipä se toisaalta ole ihmekään, kun ei mun lähipiirissäni oli juurikaan ollut vauvoja aikuisikäni aikana. 






Kaiken syötävän ihanan ja koristelujen lisäksi sain vielä lahjojakin! Tämä oli yksi niistä hetkistä, kun sain todeta, että ystäväni tuntevat mut: yhtäkään vaaleansinistä tai perinteistä poikajuttua en saanut lahjaksi. Lahjojen kääreissäkin oli otettu mun mieltymykseni huomioon! Oon edelleen ihan pyörällä päästäni, kuten ehkä huomaatte. :D En ole tottunut olemaan huomion keskipisteenä tai juhlakaluna, joten nämä juhlat olivat mulle tosi iso juttu. 

Lahjaksi sain upean vaippakakun, joka pitää sisällään vaippojen lisäksi pari tuttia, Mikki Hiiri -nokkamukin, hoitovoiteen ja kosteuspyyhkeitä. Toisessa tutissa on muuten päärynän kuva! ;) Lahjapaketeista kuoriutui lisäksi body ja ruokalappu sekä mahtava Conversen vauvasetti - molemmissa pääväreinä tietysti harmaa. Yhdestä paketista paljastui ihana Elodie Detailsin Zip to Go -pussukka, joka vaikuttaa tosi näppärältä. Sen idea on siis, että sen saa vetoketjulla suljettua, mutta esim. hoitopöydällä sen saa taivutettua auki korimaiseksi. Helppo siis napata mukaan! ;) 

Viimeisenä lahjana sain tuollaisen hauskan haimakuupussin! En oo missään ikinä nähnytkään tuollaista! Niiiiiin hauska! Kun vauvan laittaa makuupussiin, näyttää siis siltä kuin hai olisi napannut hänet suuhunsa. Sivussa on vetoketju, joka helpottaa sen käyttöä. Tämä tulee ihan varmasti meillä kovaan käyttöön! Nikke oli aivan fiiliksissä tuosta. 








Mä olen ihan superonnekas, että mulla on näin ihania ystäviä ympärilläni. Se ei ole mulle mitenkään itsestäänselvyys, sillä yläasteen jälkeen, kun silloiset parhaat ystäväni alkoivat kiusaamaan mua, mun on ollut tosi vaikea luoda ystävyyssuhteita tyttöjen/naisten kanssa. Oon aina tullut toimeen miespuolisten kanssa hyvin, ja mulla onkin aina ollut paljon miespuolisia ystäviä. Jokainen nainen tarvitsee kuitenkin myös tyttökavereita, joten oon tosi onnellinen, että aikanaan noin kahdeksan vuotta sitten rohkaistuin ja uskalsin hypätä ystävyyssuhteeseen näiden mahtavien mimmien kanssa.  Enää en voisi kuvitellakaan elämääni ilman heitä.

  Kiitos vielä ihanat rakkaat! Oon edelleen ihan otettu kaikesta vaivannäöstänne.  KIITOS! ♡ Mä tulen vielä pitkään muistelemaan tätä lokakuista iltaa.  

10 kommenttia :

  1. Ihanat bileet. Kikatan täällä itsekseni koska luin haima kuupussi ekaksi. Ois varmaan vähän karsee verrattuna tuohon suloiseen haimakuupussiin <3
    Ihania ystäviä sulla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Ois kyllä aika kauhea...

      Niin on, parhaita tyyppejä!

      Poista
  2. Oi sulle oli järkätty ihanat babyshowerit! Upeita lahjojakin ja itse juhlakalu!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl ihan mahtavat juhlat! <3 Vieläkin oon ihan onnessani!

      Poista
  3. Ihanan näköiset juhlat! Ja mä luin aluksi ihan samoin kuin Outi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Viihdyin kyllä erittäin hyvin juhlissa. Mulla on ihania ystäviä! <3

      Poista
  4. OIij miten kivan näköiset juhlat! Tuo hai makuupussi on kyllä hassu! Mekin järjestettiin kesällä kahdelle kaverille baby showerit ja näitä on kyllä kiva järkkäillä, kun pääsee intoilemaan vauva jutuista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, makuupussi on ihan mahtava! :D

      Uskon! Babyshowereita järjestäessä saa luvan kanssa hömpötellä vauvajutuilla. :P

      Poista
  5. Näyttää ihanilta juhlilta! <3 Ja kiva kattoo nuita ruokakuvia näin iltamyöhään, tuli nimittäin nälkä... :D Koskas muuten tulee vastaukset niihin kysymyksiin sulle ja Nikelle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruokakuvien katsomisen seuraus on kyllä ärsyttävän usein nälän ilmaantuminen. :D Tiedän tunteen...

      Toivottavasti pian saadaan vastaukset ulos! Yritän hoputtaa Nikkeä. ;)

      Poista