Kaksplus.fi

AGAIN or NEVER AGAIN // 2

2. lokakuuta 2016

Nyt ois taas aika muistella menneitä asukokonaisuuksia. Postauksen ideana on siis pohtia, käyttäisinkö vanhoja asukokonaisuuksia vielä edelleenkin vai onko mun tyylini muuttunut aiemmista blogivuosista. Julkaisin edellisen version reilu vuosi sitten ennen mun taukoiluani, joten olikin aika saada toinen Again or  Never Again -postaus ulos. Edellisen löydät muuten tästä KLIK

Kirjoitin jokaisen kuvan kohdalle kommentin:
 TODELLAKIN!  = Pukisin asun päälleni vaikka heti huomenna, jos mahtuisi ja omistaisin vaatekappaleet edelleen.
 EHKÄ, MUTTA HIUKAN MUUNNELTUNA.  = Jokin asussa vielä viehättää mua, mutta jotta pukisin sen vielä päälleni, pitäisi sitä jotenkin muunnella.
 NEVER AGAIN...  = EI. ENÄÄ. IKINÄ. Mitä mä olen ajatellut pukeutuessani tähän asuun...



Asuja on yhteensä 32, joista
TODELLAKIN!                          9/32
EHKÄ, MUTTA HIUKAN MUUNNELTUNA.     11/32
NEVER AGAIN...                      12/32

Vain yhdeksän asua oli sellaisia, joihin voisin samantien pukeutua. Yksitoista asua kelpaisi mulle ehkä hiukan muunneltuna ja kaksitoista asua sai mut todellakin pohtimaan makuani. Eli voisi ehkä tiivistää, että 23/32 hylkäisin suorilta käsin. Varmaan olette yhtä mieltä siitä, että voidaan tehdä johtopäätös, jonka mukaan mun tyylini on aiemmista bloggausvuosista muuttunut. Ehkä ihan hyvä niin! ;) 

Oi voi, muutamaa vaatekappaletta tuli todellakin ikävä... Miksi mä myyn niin ahkerasti vaatteita pois? :D Ois kivempi olla sellainen, joka vaan kuljettaa "vanhat" vaatteet varastoon. Sieltä ne voisi sitten halutessaan hakea takaisin käyttöön. Nyt mun on vaan itkettävä omaa typeryyttäni. Oi ja voi, NYYH. Mä oon selvästi ihan liian innokas myyjä. 

Täytyy muuten myös tässäkin versiossa mainita, että mitä ihmettä olen ajatellut, kun oon kasvattanut noin pitkän tukan? Ei siis toimi yhtään. Ei toiminut musta vuosi sitten, enkä sitä vielä tänäänkään ihastele. Ikävä tuli kuitenkin tuota mun solakampaa ulkomuotoani. Siinä on tavoitetta, kunhan saan Pärskyn puserrettua ulos! Tavoitetta siis jonnekin tulevaisuuteen, en aio stressata painostani vielä aikoihin. ;)

6 kommenttia :

  1. Oli tuolla tosiaan monta kivaa asua. En edes muistanut miten pitkät sun hiukset olikaan.
    Ihanaa alkavaa viikkoa serkkuseni <3

    VastaaPoista
  2. Mun suosikkiasu näistä kaikista oli yksi, johon olit kirjoittanut never again... :D Mutta mä olenkin yleisesti ottaen vähän tyylitajuton.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D En mä menis tekemään sentään johtopäätöksiä, että olet tyylitajuton. :D Vaan pari noista Never again -asuista on mun mielestä kauheita, suurin osa ei vaan ois enää omaa tyyliä. ;)

      Poista
  3. Haha sama täällä, kuin Onnelilla tossa ylhäällä, että pari joissa luki Never again sai mulla ihastuksen tuntemuksia aikaan :D Mutta tämä on kyllä hauska postausidea.. tekisi mieli napata itsellekin tehtäväksi, tosin luulenpa, ettei siellä olisi muuta kuin Ei koskaan -leimaa tarjolla :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no mutta tee ihmeessä! :D Saatat yllättyä. ;)

      Hauska, että te ihastuitte sellaisiin, jotka ei tunnu enää yhtään multa! Ehkä ne on teidän tyylisiä sitten. ;)

      Poista