Kaksplus.fi

Kumpi meille tulee?

25. syyskuuta 2016

Bongasin äsken ihanan Janetin blogista testin, jonka pitäisi kertoa vauvan sukupuoli. Vaikka me itse tiedetäänkin jo satavarmasti Pärskyn sukupuoli, oli mun silti tartuttava tähän leikkimieliseen testiin! Näitähän pyörii internetissä vaikka millaisia, mutta en oo aiemmin tarttunut tällaiseen. Mä uskon, että jokaisen raskaus on yksilöllinen, eikä näihin satavarmasti voi luottaa. Joten leikkimielellä tartuin toimeen! Tuli vähän muuten samanlainen fiilis kuin sillon teininä tehdessä Demin erilaisia testejä, muistatteko vielä ne? :P

Muistathan muuten, että tänään on viimeinen päivä esittää kysymyksiä Nikelle, mulle tai molemmille tämän postauksen kommenttiosioon! :)


  TYTTÖ  
1. Pahoinvointia raskauden aikana. 
2. Kukkiva iho.
3. Olet kiukkuinen.
4. Ikenesi verestävät.
5. Vauva on kova hikkaamaan.
6. Vauvan potkut eivät ole rajuja.
7. Vauvan syke on tiheä.   Jep, +150 joka kerta. 
8. Närästys.   Voi kyllä, 24/7.
9. Sinulla on jatkuvasti lempeä ilme.   Aina? :D
10. Vatsasi leviää sivuille.
11. Makean himo.   Check!
12. Olit yhdynnässä muutama päivä ennen ovulaatiota.   Näin mä luulen, mutten ole ihan satavarma. 
13. Ei linea negraa.
14. Esikoinen on tyttö.
15. Olitte stressaantuneita lasta tehdessä.   Kyllä, koska mulla oli juuri gradun viimeistelyt käynnissä.
16. Kätesi ovat aiempaa pehmeämmät.
17. Rinnoissasi ei ole juuri muutosta.
18. Sinulla on tyttöolo.   Alkuun olin ihan varma, että meille tulee tyttö. Johtui varmaan siitä, että olin aina toivonut esikoiseni olevan tyttö. Pikkuhiljaa kuitenkin hiipi poikaolo.
  Tulos: 8/18  

















  POIKA  
1. Sinulla ei ole pahoinvointia.   Ei ole ollut 7. viikon etovaa oloa lukuunottamatta.
2. Et ole muuttunut ulkonäöllisesti tai jopa hehkut.   Hehkukehuja olen saanut, muuten en ole kai muuttunut.
3. Säärikarvojesi kasvu on kiihtynyt.   Juu, aika karvainen olo on ajoittain. Mulla on myös hiukset hiukan tummentuneet...
4Sinun tekee mieli happamia ja suolaisia ruokia. 
5. Sinulla on eteenpäin työntyvä masu, raskautta ei havaitse takaapäin.   Jep, TÄYSIN.
6. Vauvan syke hidas.
7. Vauvan potkut ovat napakoita ja kovia. 
8. Linea negra.   Viiva ilmestyi vatsaan pari viikkoa sitten. 
9. Sinulla on terävä ilme. 
10. Olit yhdynnässä ovulaation aikaan. 
11. Odotat esikoista.   Kyllä.
12. Elitte leppoisaa elämänvaihetta lasta tehdessänne. 
13. Kätesi ovat kuivat.   Mulla on aina kuivat kädet, joten en tiedä...
14. Olet rauhallinen ja hyväntuulinen.   Mä olen muutenkin 99% ajasta rauhallinen ja hyväntuulinen.
15. Puolisosi lihoo raskausaikana.
16. Jalkasi ovat aiempaa kylmemmät.   Aina kylmät! :D
17. Rinnoissasi on valtava muutos ja ne ovat arat ja turvonneet.   KYLLÄ! Koko kasvanut, nännit kasvaneet ja tummentuneet, arkuuttakin on varsinkin nänneissä.
18. Sinulla on poikaolo.   Vähän ennen raskauden puoliväliä hiipi poikaolo, vaikka taistelinkin vastaan. :D
  Tulos:  11/18 



Jahas, sellainen lopputulos! :) Yllättävän tasan meni tulokset, vain muutaman pisteen ero. Pojan puolesta siis liputtaa tämä testitulos tuloksella 11/18, tytön puolesta pisteet jäivät 8/18. Oletko itse tehnyt vastaavaa testiä? Pitikö lopputulos paikkansa

Mä en vielä paljasta teille, kumpi Pärsky ultrien mukaan on. Olen sen kerran täällä blogissa jo vahingossa lipsauttanut, mutta yritän sen vielä pitää salaisuutena... Enköhän mä sen teille pian voi jo paljastaa! Mulla on yksi postausideakin siihen liittyen. ;) 

8 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Eli oot testin kanssa samaa mieltä! :P Nähtäväksi jää, että olitko oikeassa. ;)

      Poista
  2. Huomasinkin kun se vahingossa pääsi lipsahtamaan, mutta en ollut ihan varma, oliko se tarkoitus vai vahinko. :) Mun mielestä nämä testit on aika hauskoja, vaikkakin tietysti ihan humpuukia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hupsistakeikkaa! :D Vahinko se tosiaan oli. :P

      Mustakin hauskoja, mutta en mäkään näihin luota. Leikkimielellä vaan! Kaikki on kuitenkin loppujen lopuksi niin yksilöllistä.

      Poista
  3. Täällä jo jännityksellä ootetaan, että kumpi sieltä ilmestyy! <3 Ihanaa odotusta loppumetreille saakka ja muista nauttia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että myötäelät meidän matkassa! :) <3

      Kiitos! Mä yritän nauttia! :)

      Poista
  4. Meillä kyllä niin piti paikkansa nää, poikaa odottaessa iho oli niin kaunis ja tuntui kun ois oikein "sädehtiny", kun taas tyttöraskaudessa naama kukki koko ajan. Tytöllä oli paljon nopeempi sydämensyke kun pojalla ja raskausmahatkin odottaessa oli kyllä aivan erilaiset :D Ja olisihin näitä vielää lisää. :D Taisin itsekin tehdä tälläisen postauksen molempien odotusaikana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähänkö hauska, että sulla on sit useampi pitänyt paikkansa! Ehkä näissä kuitenkin on sitten jotain perää. :P Mä en pelkästään omien vastausten perusteella uskoisi, koska eroa ei juurikaan ollut.

      Poista