Kaksplus.fi

Blogitaipaleeni SYYSKUUT

4. syyskuuta 2016

Viime kuussa kokosin ensimmäistä kertaa blogitaipaleeni elokuut (klik!) saman otsikon alle. Tykkäsin postausideasta niin paljon, että ajattelin ainakin nyt vuoden ajaksi jatkaa perinnettä. Luvassa siis nyt Blogitaipaleeni SYYSKUUT -postaus! Häpeän, kaihon, helpotuksen ja ilontunteiden saattelemana tein tämän postauksen. Häpesin asujani ja ylipitkää tukkaani. Kaiholla muistelin mukavia hetkiä ja hoikempaa olomuotoani. Helpotusta tunsin siitä, että olen nyt valmistunut, eikä yliopistolle tarvitse enää taivaltaa. Ilontunteita monistakin seikoista, kuten kivoista muistoista läheisteni kanssa. 





 2015  
+ Tuskailin siitä, ettei syysmuoti inspiroinut mua yhtään, enkä löytänyt kaupoista mitään kivaa (klik!), mutta heti seuraavassa postauksessa julistin rakastuneeni viittoihin! Tänäkin syksynä odotan, että pääsen käyttämään niitä nahkatakkien kanssa (klik!). 
+ Kokosin yhteen postaukseen asukuvia blogitaipaleeni varrelta ja pohdin, voisinko vielä pukeutua samoihin asuihin (klik!). Mulla on ollut seuraavan osan kuvat valmiina vuoden, pitäisköhän kohta julkaista ne jo? :D
+ Poseerasin Lily-koiran kanssa asukuvissa (klik!) sekä Roihuvuoren japanilaisessa puistossa ylivaloittuneissa kuvissa (klik!).




  2014  
+ Tältä syyskuulta on vain kaksi postausta. Totuttelin uuteen elämään Niken kanssa, enkä oikein löytänyt bloggaamiselle enää paikkaa elämästäni. 
+ Kirjoittelin kesäkuulumisiani Instagram-kuvien kera. (klik!) Kesällä 2014 kävin mm. ensimmäistä kertaa Niken isovanhempien mökillä sekä vietin kavereiden ja Niken kanssa monta iltaa Vanhankaupunginkosken rannalla juomien kera. 
+ Kuukauden ainoat asukuvat löytyvät tästä postauksesta (klik!), jossa julistauduin ensimmäistä kertaa hametytöksi. Sillä tiellä edelleen olen!




  2013  
+ Kokosin yhden postauksen alle kuvia kyseisen vuoden kesästä (klik!). Mukavia hetkiä! :) 
+ Aaah, mikä asu! (klik!) Tästä inspiraatiota sit synnytyksen jälkeiseen pukeutumiseen ja vartaloon... Ja hei, auringonkukkia, mun lemppareita!
+ Minut kutsuttiin stailaamaan asiakkaita Iso Omenan Vilan asiakaspäivään. Olipa muuten ihana kokemus! :) (klik!)
+ Mummoni 92-vuotisjuhlien tiimellyksessä nappasin kuvia vanhempieni luota (klik!). Äiti on niin taitava sisustaja! Kotikodissa on aina superkodikasta. ♡
+ Optimistisena kirjoitin postauksen otsikolla "Viimeinen vuosi opiskelijana" (klik!). :D Oi voi... Kaikenlaisten henkilökohtaisten elämän kommelluksien jälkeen valmistuin viime huhtikuussa. Pysyin kuitenkin viiden lukuvuoden rajan sisällä. ;)
+ Tälläinen oli päiväni eräänä syyskuisena torstaina vuonna 2013. (klik!)



  2012  
+ Olin ilmeisen kiireinen opetusharjoitteluni vuoksi, koska postauksia kertyi vain seitsemän kappaletta koko kuulle. 
+ Suunnittelin kandityön aloittamista ja kriiseilin aiheen valinnasta. Loppujen lopuksihan tein työn otsikolla "Esioppilaiden kokemuksia esiopetuksesta". Tai jotain tollasta... Tässä postauksessa on muuten tosi kiva asu! Voisin varmaan edelleenkin pukeutua tuohon. (klik!)
+ Esittelin kirppisostokseni (klik!), joista vain tuo pinkki takki on enää tallessa.




  2011  
+ Olen kirjoittanut pari luokanopettajan opintoihin liittyvää postausta, jotka edelleen ovat tosi luettuja. (klik! ja klik!). Opintoihin liittyvät asiat ovat muutenkin ilmeisesti pyörineet mielessäni paljon, koska mainintoja niihin liittyen on melkein jokaisessa postauksessa. 
+ Mulla oli ensimmäistä kertaa elämässäni poskiontelontulehdus (klik!) sekä voimakas allergiareaktio penisilliinistä (klik!).  Onneksi, kumpaakaan ei ainakaan yhtä voimakkaina ole tämän jälkeen tullut... (Koputtaa puuta, kopkopkop!)
+ Mä esittelin myös silloisen kotini (klik!). Onneksi, mun sisustusmakuni on tuosta kehittynyt, vaikkei silloinen koti ihan kauhealta näytäkään. :P
+ Mä olin ilmeisesti karkkilakossa ja ainakin kokeilin ostoslakkoa (klik!). Ei mitään muistikuvaa siitä, miten ne onnistuivat! Jos yhtään itseäni tunnen, eivät kovin hyvin... 

2 kommenttia :