Kaksplus.fi

10 faktaa juuri nyt

9. syyskuuta 2016

1. Tämän hetken jumitukseni TV-sarjojen osalta on Bones. Oon katsonut jo yhdeksän kautta Netflixistä. Se pyörii oikeastaan aina taustalla, jos oon yksin kotona; meikatessa, syödessä, blogia kirjoittaessa, siivotessa... Saa suositella jotain toista sarjaa Netflixistä, joka sopii taustalle pyöriväksi! :)

2. Mä en oo Snapchatia innostunut käyttämään, mutta Instagramin My Story on saanut mut koukkuunsa. Mut löytää Instasta yllättäen nimellä  millamainen . Kannattaa seurailla, jos kiinnostaa mun höpötysvideot ja arkisemmat pätkät! 

3. Lasketun ajan lähestyessä ovat kysymykset lapsemme kasvatuksesta tulleet mieleeni. Voi vitsit, miten monesta pikkujutusta pitää tehdä yhteinen päätös! Hui! Karkkipäivät vai karkittomuus, TV:n katsomiseen sallittava aika, alkoholinkäyttö... Apua! Onneksi näihin kaikkiin ei vielä vauvavuoden aikana tarvitsekaan tietää vastausta. 

Sain Nikeltä torstaina kukkia! Ihana mies ♡ Kukat koristavat meidän olohuonetta nyt, jotta voin katsella niitä mahdollisimman paljon. :)


4. Edelliseen liittyen olen pohtinut sitä, näytänkö esimerkiksi tulevan lapsemme kasvoja blogissa tai kutsunko häntä omalla nimellään täällä. Saattaa olla, että Pärsky jää Pärskyksi tänne blogin puolelle. Se on kuitenkin varmaa, että pienokaiseni kasvoja en tule täällä näyttämään. Musta tuntuisi oudolta päättää toisen ihmisen puolesta noin isosta asiasta. Internetiin lisätyt kuvat eivät poistu täältä ikinä, joten haluan säilyttää Pärskyn yksityisyyden siihen asti, kunnes hän itse päättää toisin. 

5. Me hankittiin maanantaina vaunut! Tai siis saatiin sponssiapua, mutta jokatapauksessa, meidän Pärskyllä on nyt päheät menopelit! Päädyttiin muutaman testikerran ja esittelyjen jälkeen Britaxin Smile 2-yhdistelmävaunuihin. Vaunukaupoille lähtiessämme mulla oli ihan hirveä ähky kaikesta tarjonnasta. Paras ystäväni hankki nämä kyseiset vaunut kesällä. Kuulusteltuani häntä käyttökokemuksistaan ja hankintaperusteistaan, päädyttiin Niken kanssa testailemaan Smile 2-settiä lastentarvikeliikkeeseen. Vaunut vastasivat hyvin meidän tarpeitamme ja toiveitamme, joten ei edes oikeastaan katsottu muita. Saatettiin siis tavallaan vähän matkia ystävääni... :D

Edestä ei juurikaan huomaa vauvamasua, mutta sivukuvasta näkyy koko totuus. 
6. Mulla ei muuten montaa raskausajan mielitekoa ole tullut, mutta sitruunaiset juomat on yksi niistä. Cokikseen ja veteen on saatava sitruunaa. Sitruunavichy on myös superherkkua! Eniten ihmettelen kuitenkin mun villitystä mustaherukkamehuun. Mä HIMOITSEN kylmää mustaherukkamehua päivittäin! Olen ostanut kaupasta sokeroimatonta tiivistettä jo monta pulloa... Namskis! Mustaherukkasorbetti oli muuten mahtava löytö kaupan jätskiosastolta.

7. Mä haluaisin mennä kampaajalle. Tuntuu, että mun reuhka alkaa olla hiukan liian pitkä. Tai ainakin latvat kuivat, kun meinaa mennä takkuun kokoajan. Syksyn myötä tulee myös uudistumisen tarve, joten kaipaisin jotain uutta! En vain tiedä mitä... Ehkä vähän uusi hiusmalli?


Käytiin tänään Vantaan Flamingossa elokuvissa katsomassa "Teit meistä kauniin". Tykättiin, vaikkei Niken naamasta sitä huomaakaan! ;)


8. Mä olen yrittänyt tsekkailla läpi kaikki mieleen tulevat nettikaupat toiveissani löytää rentoja, löysiä neuletunikoita. Joinakin päivinä tiukat vaatteet ahdistavat, joten kaipaisin löysempiä vaihtoehtoja. Mä oon varmaan tosi epämuodikas, kun sellaisia ei tunnu valikoimasta löytyvän. Joskus mulla oli niitä useampi kaapissa, mutta kaikki olen tyhmyyksissäni myynyt!

9. Mä rakastun päivä päivältä enemmän meidän uuteen kotiin. Tai ei tämä kai kovin uusi enää ole, koska ollaan asuttu tässä muutama kuukausi jo. Mä rakastan tätä tilaa! Aaah! 60 neliötä on niin paljon kivempi kuin 35 neliötä... Mä lupaan, että kotipostaus on tulossa pian! Nappaan kuvia jonakin valoisana päivänä. :)  

10. Koska syksy on tunnelmoinnin aikaa, taidan sytyttää nyt syksyn ekat kynttilät palaamaan. Vitsit, että onkin ollut ikävä tunnelmointia!

6 kommenttia :

  1. Mä himoitsin Mariamia odottaessa maustekurkkuja ja jaffaa. Muhista odottaessa tomaatteja ja aromisuolaa :)
    Ihanaa syysiltaa muru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kovin kummallisia cravingsejä sullakaan sit :P Just hyvä! Noi on helposti toteutettavissa.

      Sulle samoin! <3

      Poista
  2. Neulomon Marika-tunika? Mun makuun ihan täydellinen, sopisko sun makuun?

    Ja ootko jossain vaiheessa paljastanut teidän asuinalueen täällä blogissa vai onko se salaisuus? Välillä vilahtelee kuvissa tuttuja hoodeja... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, vois ehkä ollakin! Pitäis vaan päästä sovittamaan, että uskaltaisin ostaa. Kaula-aukko näyttäis olevan aika korkealla ja sitä ehkä vähän vierastan. Sovitan joskus, jos on mahis! Kiitos vinkistä :)

      En oo paljastanut. En ainakaan kovin tarkkaan... ;)

      Poista
  3. Sulla on kyllä kiva tukka! Tuollainen pitkä, "ylikasvanut" polkka sopii tosi nätisti sulle. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mäkin juuri eilen totesin, että ehkä tää mun tukka ei ookaan niin paha, vaikka onkin pidempi kuin yleensä. En taidakaan ihan heti varata aikaa kampaajalle, jos vaan kestän näiden latvojen kanssa. :P

      Poista