Kaksplus.fi

Tyylikriisi!

8. elokuuta 2016

Alkuun pari juttua: 
- Arvonnan voittaja on Raisa! Laitan sulle pian sähköpostia. :) 
- Kannattaa seurata Millamaisen Facebookia! Tänään paljastin siellä seuraavan postaukseni aiheen. ;)

Tiedättekö mitä? Mun on ollut tosi hankalaa löytää kivoja äitiysvaatteita! Mulle mun tyyli on tosi tärkeä, enkä ruokakauppareissuja lukuunottamatta ikinä laita "jotain vaan" päälle. Siksipä olenkin nyt raskaana ollessani kriiseillyt usein pukeutumiseni suhteen. Legginsit ja pitkä paita -yhdistelmä on joskus joo kiva ja aina mukava päällä, mut ei vaan aina jaksa pukeutua siihen. Mä olen tosi vaihtelunhaluinen pukeutuja.

Sen lisäks, että äitiysvaatteita ei oikein suoraan kaupoista löydy (muutama poikkeus), ne on ihan supertylsiä! Ei iske muhun niinku yhtään. Oon selaillut H&M:n ynnä muiden nettikaupat läpi, mutta en mä niistä huolis oikein mitään. Ne ei vaan oo mun tyylisiä. Siksipä ostin kesäkuisella Dublinin matkallamme missiokseni löytää kivoja, oman tyylisiä äitiysvaatteita. Kävellessäni New Lookin äitiysvaateosastolle silmäni kirkastuivat ja korvissani alkoi soimaan karnevaalimusiikki; vihdoinkin mun tyylisiä mammavaatteita! Katsokaa vaikka itse!





Mä ostin Dublinista kollaasin alakulmassa näkyvän liivimekon sekä tuon mustan sporttiraitaisen hameen. Niiden lisäksi yhden mekon ja t-paidan, mutta niitä en laittanut tähän kollaasiin. Parasta New Lookin vaatteissa (niiden silmäämiellyttävyyden ja trendikkyyden) lisäksi on hinta. Suurin osa vaatteista on alle 25€. Ei paha. Tuntuu, että Suomessa on ihan ylikalliita erikoismallistojen vaatteet. Mun ei tee pahaa maksaa äitiysvaatteesta 15-25€, vaikka sen käyttöikä onkin lyhyt.

Alkuraskaudesta päätin, etten osta montaa äitiysvaatetta, vaan yritän pärjätä "vanhoilla" vaatteillani. Tähän mennessä olen hankkinut kahdet äitiyslegginsit, kaksi mekkoa, yhden hameen ja t-paidan. Toki olen lisäksi joutunut ostamaan pidempiä toppeja ja paitoja, mutta ne olen ostanut ihan peruspuolelta. Mä joudun satavarmasti luistamaan päätöksestäni... Koska katsokaa nyt noita ihanuuksia! ♡ New Lookista saisi postikulutkin ilmaiseksi yli 65€:n tilauksiin... ;) Mun on varmaan pakko sortua ja tilata jotain kivaa syksyksi. Onhan syksy kuitenkin pukeutumisen kannalta mun lemppari vuodenaikani! 

2 kommenttia :