Kaksplus.fi

Blogitaipaleeni ELOKUUT

16. elokuuta 2016

Bongasin Optimismia ja energiaa -blogista ihanan postausidean (klik!), jonka röyhkeästi päätin ryövätä. Katja oli koonnut saman postauksen alle muisteloita edellisten bloggausvuosien elokuilta. Päätin tarttua ideaan, koska musta on välillä kiva muistella vanhoja. (Etenkin, kun oma muistini on superhuono.)  Kiitos siis postausideasta, Katja! ;) 



  2015  
+ Yritin paluuta takaisin blogimaailmaan.
+ Jännitin ensimmäisten asukuvien julkaisemista puoleen vuoteen. (klik!)
+ Avauduin hormonaalisen ehkäisyn aiheuttamasta nopeasta painonnoususta ja muista vaikutuksista. (klik!)
+ Aloitin kuukauden koulunkäyntiavustajan sijaisuuden. Paluu avustajaksi jännitti!







  2014            
+ Nikke oli blogissani vielä nimellä "seuralainen" kirjoittaessani yhteisestä reissustamme Porvooseen. :D (klik!)
+ Rakastuin hameisiin! (klik!)
+ Olin kesätöissä Helsingin keskustan Lindexissä.
+ Asuin virallisesti vanhempieni luona tuoreen eron takia, mutta käytännössä asuin Niken nurkissa. Rakastumista, uutuudenviehätystä, epävarmuutta, "kodittomuutta"... Elämäni oli aika mullinmallin, mutta silti olin onnellisempi kuin aikoihin. 




  2013           
+ Olin vielä edellisessä parisuhteessani.
+ Rockasin tummaa tyveä, jota rakastin! Harmi vain, että oma väri on vaalea, koska tyvikasvu näyttää kaljuuntumiselta. 
+ Olin Cosmopolitanin viimeinen tähtibloggaaja! Suurin osa postauksista onkin kirjoitettu Cosmopolitanin sivustolle, joten Millamaisen puolelta löytyvät vain postaustyngät, joilla ohjaisin lukijani Cosmon puolelle. (klik!)
+ Reissasin Iso-Britanniassa silloisen poikaystäväni kanssa. Käytiin Edinburghissa, Lontoossa ja Brightonissa. (klik!)






  2012  
+ Stressasin tenttejä ja vietin päiviä nenä kirjassa.
+ Julkaisin monta asupostausta!
+ Matkustin Lontooseen ja esittelin muun muassa ostokseni sieltä. (klik!) Kirjoitin myös postauksen suunnitelmistani Lontoon reissulle, joista osa loppujen lopuksi toteutui. (klik!)
+ Hoidin kesätyönäni ihanaa eskari-ikäistä poikaa, joka oli aivan mahtava tyyppi! Monesti vieläkin mietin, mitähän hänelle ja hänen perheelleen kuuluu. 


  2011  
+ Voi jestas, miten kauheita asuja ja asukuvia olen julkaissut! :D Yläpuolella oleva asu tosin on edelleen aika kiva!
+ Pohdin koululaukun ostamista. Päädyin tilaamaan Iso-Britanniasta The Cambridge Satchel Companyn laukun, joka on mulla edelleen silloin tällöin käytössä. (klik!)
+ Olin kovin pitkätukkainen. Syytä en tiedä, koska ei tuo tukka sopinut mulle yhtään! (klik!)
+ Mä julkaisin jopa kaksi kenkähimotuspostausta. Mitä hitsiä! MINÄ!? Minä, joka ostan kenkiä vain pakosta... (klik! & klik!)
+ Kävin ensimmäistä kertaa ikinä Muumimaailmassa perheeni kanssa. (klik!) Suurena muumifanina olin tietenkin innoissani. ;) Matkustin myös Tukholmaan perheeni kanssa. 
+ Fiilistelin yllättäen syksyä! (klik!)

4 kommenttia :

  1. Hauska postausidea! Mä muistan osan noista vanhoista kuvista :D Varsinkin rappukäytäväkuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Rappukäytäväkuvat ovat melkein jo legendaarisia! :D Silloin jännitti mennä kuvattavaksi ihmisten ilmoille, nyt en enää välitä! :P

      Poista
  2. Täähän olikin mielenkiintoinen! muistot on aina jänniä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Onneksi oon kirjoittanut blogia, koska mulla on ihan surkea muisti. Blogiarkiston avulla voi onneksi muistella, että mitä sitä tulikaan tehtyä! :P

      Poista