Kaksplus.fi

Yökyöpelin asukuvia ja ajatuksia

1. joulukuuta 2015

 Heipparallaa! Ihan alkuun kysymys: miten ihmeessä nyt voi olla jo joulukuu? Aika on mennyt ihan älyttömän nopeasti. Mä heräsin vasta viime viikolla siihen, että pitäisi varmaan alkaa ostamaan joululahjoja. Muutaman onneksi keksin jo heti, suurimmalle osalle ei ole mitään lahjaideaa vielä edes... Huh! Toivottavasti teillä on asiat jo vähän paremmalla tolalla. ;)

Tämän postauksen asukuvat on otettu aivan ihanana iltapäivänä pari viikkoa sitten. Mä olin edellisenä päivänä saanut kirjoitettua graduni ensimmäiset kymmenen sivua, joten päätin seuraavana päivänä palkita itseni jollain kivalla jutulla. (Jokaisesta kymmenestä sivusta on siis jokin kiva vaate, meikkituote tai joku muu sillä hetkellä kivalta tuntuva juttu luvassa palkintona. ;) Aika hyvä motivaattori!) Erityisen kivan tuosta päivästä teki se, että Nikelläkin oli vapaapäivä, joten hän lähti mun seurakseni shoppailemaan Kannelmäen kauppakeskus Kaareen. Ensimmäistä kertaa ikinä, hän kulki mun kanssani valittamatta kertaakaan! Yleensä ensimmäisen vartin jälkeen Nikke alkaa huomaamattaan kävellä meidän protestikävelyksi kutsumalla tyylillään tömistellen ja laahaten jalkoja. Nyt hän ei kertaakaan tehnyt edes sitä! :'D Vielä kantoi mun ostoskassitkin! Meinasin pyörtyä! :D Nikke on tainnut vihdoinkin tajuta, että seurustelee naisen kanssa, joka on aika helppo shoppailuseuralainen. Ensinnäkin: mä lähinnä vain silmäilen, en ikinä tutki läheskään jokaista henkaria. Toiseksi: käyn harvoin shoppailemassa. Kolmanneksi: oon tietysti niin mahtava tyyppi, että mun kanssani ei voi olla tylsää! ;) Nikke on siis selvästi erittäinkin potentiaalinen "kauppakameli" (a.k.a. kantaa ostoskassit mukisematta), vaikka toisin luulinkin. :P

Nyt te tietysti mietitte, että minkä palkinnon mä itselleni ostin? No, sen näette myöhemmin, kunhan kuvailen sen päälläni. Voin paljastaa, että se on mekko, joka samalla on kovin millamainen, mutta toisaalta taas kovin epämillamainen.

Vaikka mä olin onneni kukkuloilla kuvienottopäivänä, suurimmassa osassa kuvista mulla oli outo ilme. Ehkä mä yritin näyttää coolilta, enkä siltä, että leijun rakkauspilvissä sydämet silmien kohdalla. Outojen ilmeiden vuoksi, vain yksi suurensuuri asukuva tänään sekä oudolla virneellä varustettu puolikuva vain siksi, että mulla oli superhieno Star Wars -paita päällä. ;)





Nahkatakki / Vila (blogiyhteistyö)     Villatakki / Vila (blogiyhteistyö)     
T-paita  / Second hand (FB-kirppis)     Hame / Lindex     Kengät / Vagabond     
Laukku / Rebecca Minkoff     Huivi / Lindex


Mitäpä tuumaatte asustani? Mä viihdyin siinä oikein hyvin. Tykkään valtavasti pitkän villatakin ja nahkatakin yhdistelmästä. Mä olin kokonaan unohtanut muuten tuon villatakin olemassaolon, kunnes kuukausi takaperin kaivoin sen vaatehuoneen perältä esiin. Ei mitään hajua, miten se sinne oli joutunut, mutta onneksi löytyi! :) Mulla oli vastaava vaaleanpunainen (tosin Lindexiltä ostettu), mutta myin sen pois, koska sitä ei yksinkertaisesti tullut käytettyä, vaikka se olikin musta superihana. Harmaa on vaan mun väri. Siinä tuntuu kotoisalta.

Asua kootessani muistan pohdiskelleeni, että mulla on aina sama laukku. Päätinkin siis räväyttää ja ottaa käyttöön mun muutaman vuoden vanhan Rebecca Minkoffin mokkanahkaisen ihanuuden. Ei vitsit, miten tykkään siitä vieläkin! Mokka on pintamateriaalina vaan niin arka, että jotenkin laukku jää aina suojapussiinsa. Oon liian käytännöllinen vissiin. Laukun yläreuna on jo muuttunut tuollaiseksi kovaksi ja kiiltäväksi varmaankin siksi, että mulla on kuivien käsien takia melkein aina käsirasvaa käsissä. Tietääkö joku, voiko tilannetta jotenkin vielä pelastaa? :)

Oiskohan mun aika siirtyä nukkumaan. Kirjoitan tätä postausta silmät ristissä ja kello on kymmentä yli yksi yöllä. Lupasin Nikelle herätä klo 6 aamulla katsomaan Walking Deadin uuden jakson. Meillä jäi se tänään (eli teille luultavasti eilen) katsomatta nimittäin. Mulla on tapana jatkaa uniani vielä muutamalla tunnilla sen jälkeen, kun Nikke lähtee töihin, joten saattaapi olla, että olen melkoisen väsynyt huomenna, koska yritän selvitä ilman aamu-uniani tai päikkäreitä.. Pakko nimittäin yrittää saada unirytmi kuntoon, eikä olla tällainen yökyöpeli... :P 

Tästä postauksesta tuli luultavasti aikamoinen ajatusten sekamelska. Sellaista se taitaa olla, kun yöllä väsyneenä kirjoittelee. Mutta silloin, kun bloggausinspiraatio iskee, se iskee kovaa. Mutta nyt Don Huonojen sanoin: hyvää yötä ja huomenta! Kivaa tiistaita just sulle! ♡

12 kommenttia :

  1. Olipa kiva postaus ja hieno paita! :) Muukin asu on kyllä kiva, mäkin tykkään tosta nahkatakin ja pitkän neuletakin yhdistelmästä, vaikka itsestä aina tuntuu että pitkään neuletakkiin on hankala yhdistää yhtään mitään takkia.
    Kivaa tiistaita sullekin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos asukehuista, Annika! :) Pitkiin villatakkeihin on kyl hankala yhdistää päällystakki, mut tommonen lyhyempi toimii parhaiten. Tai sit taas toisaalta ihan nilkkapituinen. :P

      Kivaa viikonloppua! <3

      Poista
  2. Asu on aivan ihana ja niin sua. Vähän oon kateellinen tosta sun star wars paidasta ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Outi! :) Se on kyl superhyvä FB-kirppiksen löytö! :>

      Poista
  3. Onpa kiva asu! :) Paita tuo kivasti sellaista rosoisuutta(?) kokonaisuuteen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Laura! Se on kiva kontrasti kyllä. :)

      Poista
  4. Ää, ihana toi Star Wars-paita! ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista
  5. ompa kiva asu!(: varsinkin tuo laukku ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Saara! :) Laukku on saanut ihan liian vähän käyttökertoja ollakseen noin ihana. Pitää tsempata sen käytössä! ;)

      Poista
  6. Kiva kuulla että teillä on ollut mukava shoppailureissu:) Kaitsu/Kaari

    VastaaPoista