Kaksplus.fi

InstaLATELY

4. joulukuuta 2015

Hei vaan! Taas mä bloggailen täällä keskellä yötä. Unirytmiii, missä olet? Nikke kuorsaa jo sängyssä, mä en ole vielä edes yökkärissä. Hupsistakeikkaa. Kohta on siirryttävä nukkumaan, mutta sitä ennen halusin tulla teille jakamaan viime viikkojen Instagram-kuvia. Jostain syystä en ole ollut kovin aktiivinen siellä, mutta ehkä se tästä. Tai no, nyt kun mietin tarkemmin niin kyllähän mä tiedän syyn: mä olen niin paljon kotona gradun ym. takia, että harvemmin tulee käytyä missään. Onneksi, aina silloin tällöin tulee kuitenkin napsittua Instaan uutta sisältöä, ettei mun tili kuivu kokonaan kasaan. Instagram on muuten ehdottomasti mun lempparein sovellus, jota tulee katsottua ehkä liiankin usein. En tykkää yhtään silotelluista, järkkärillä otettuja kuvia täynnä olevista tileistä, vaan just sellasista arkisista "näpsyistä", joiden jakaminen varmaan aikanaan olikin Instan pointti.

Tässäpä mun viimeaikainen kuvasaldoni. Vanhin kuva on viiden viikon takaa, uusin taas tänään napsaistu. Jos muuten haluat, voit kommentoida sun oman instatilisi, jotta pääsen kurkkimaan, minkälaisia ihania tyyppejä siellä ruudun toisella puolen on. :) Mut löytää nimimerkillä millamainen.

1. Tänään oli Mikki Hiiri -paita ja punaiset huulet! Just hyvä kombo.  

2. Näyttää vähän kotipäivän selfieltä. En muista, miks oon tän ottanut! :D Toi Jurassic World -paita on muuten superpehmeä ja mukava päällä. Onks parempaa kuin pehmoinen trikoopaita? No on ehkä sittenkin. x)

3. Mä tajusin kuukausi takaperin, etten osaa iskeä silmää. Tässä kuvassa on lähtökohta. Tästä on suunta vaan ylöspäin, eikö? :D

4. Tässä parin viikon harjoittelun tulos. Vähän jo parempi! Ei muuten toivoakaan, että saisin iskettyä silmää niin, että oikea silmä menis kiinni... 


1. Voi toista! Nikke oli niin väsynyt yksi ilta, että nukahti pää mun sylissä. Kirjoitinkin Instagramiin, että avovaimon tehtävä on ilmeisesti joskus toimia myös mukavana nukkumispaikkana. ♡

2. Mä olen innostunut taas lakkaamaan kynsiä. Heti tulee itselle paljon huolitellumpi olo! :) 

3. Tehtiin yhtenä iltana Niken kanssa ruokaa: lantturanskiksia, lihapullia ja salaattia. Namnam!

4. Mä rakastan kävellä talvisin ulkona pimeässä ja ihailla sisältä ulos tulevaa valoa. Tunnelmallista! Mun pitäis vaan saada useammin itseni iltakävelyille, koska niistä tulee niin hyvä mieli ja olo. Kynnys lähteä yksin on kuitenkin monesti liian iso. Höh! Nyt on tsempattava! (Ja tähän se hauis-emoji)


1. Vietettiin tyttöporukalla pikkujouluja muutama viikko takaperin. Nää tytöt on ihania ja rakkaita! ♡

2. Arjen glamouria: glitteriä ja Marvel-yökkäripöksyt

3. Mä aiemmin (melkein) vihasin spontaaneita juttuja. Nykyään ne on musta tosi kivoja! Yhtenä sunnuntaina veljeni pyysi Nikkeä ja mua parille seurakseen. Me ei oltu vielä syöty, joten mentiin Kurvin Loosisteriin burgereille. Siitä sit jatkettiin johonkin Kallion kuppilaan, en muista enää minne. Oli superkivaa nähdä pitkästä aikaa ja höpötellä kolmistaan! Vaikka me asutaan J:n kanssa tosi lähekkäin, tulee silti nähtyä ihan liian harvoin. 

4. Espoon Villa Elfvikin luontopolulla on ihanat pitkospuut kaislikon keskellä. Nappasin kuvan ollessani kolmasluokkalaisten opena luokkaretkellä. Pitää joskus mennä tuonne omalla ajalla nauttimaan täysillä tuosta rauhasta ja ihanista maisemista. :)


Nyt mun on siirryttävä nukkumaan, vaikka tekisi mieli valmistella uusi postaus, katsoa Netflixiä ja siivota. Miten se siivousinto muuten iskee aina just ennen nukkumaanmenoa? Väsyneenä kiukkusiivoaminen ei ole ehkä se kaikista rentouttavin juttu ennen nukahtamista... 

Ihanaa viikonloppua! Toivottavasti saadaan nauttia auringonpaisteesta. 

8 kommenttia :

  1. Ihania kuvia :) Mää tykkään myös arkisista puhelimella otetuista instakuvista.. Ei sinne mun mielestä järkkärikuvat kuulu :) mut löytää nimellä:enniravander

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, Enni! :) Kiva, kun kerroit tunnuksesi. Meen heti kurkkimaan! :)

      Poista
  2. ihania kuvia! mun instanimi on kaisukoskinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Kaisu! Mä käyn heti vilkaisemassa sun tilisi! Kiva, että jaoit sen. :)

      Poista
  3. Arkikuvat ovat parhautta! :) Mä klikkailenkin sut heti tuolta instasta listalle. Olet muuten mielettömän nätti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! :> On kiva päästä kurkistamaan vähän lähemmin ihmisten elämään.

      Kiitos, ihanainen! :) <3

      Poista
  4. Miut löytää instasta nimellä @smagardi ja oonkin käyny siulle siellä välillä jotain huutelemassa. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai se olet sinä! :) Kyllähän mä sut tunnistan! <3

      Poista