Kaksplus.fi

Uusia suosikkeja!

16. marraskuuta 2015

Mä oon löytänyt viime aikoina kivoja uusia kosmetiikkatuotteita, joista halusin vinkata teille. Alkukevään epäsopivien e-pillereiden lopettamisen jälkeen, mun ihoni on näppyisempi ja öljyisempi/rasvaisempi (Lue koko tarina tästä!). Suuria ongelmia ovat tuottaneet punoitukset (esim. näpyt), kulmakarvoista pois liukuva väri sekä alati puuterointia vaativa naama. Alkukevään painonnousun myötä mun kasvot ovat pyöristyneet, joten erilaiset varjostustuotteet ovat olleet osto- ja testauslistalla, jotta saisin kasvoihini edes vähän tuttuja kulmia. Näihin ongelmiin olen löytänyt avuksi kivat tuotteet sekä lisäksi muutaman muun lempparijutun.



 Viidentoista voidemaisen värin paletti  on tarkoitettu varjostukseen ja korostukseen. Ostin sen Ebaysta muistaakseni n. 7€:n hintaan. Olen erityisen ihastunut vihreään ja vaaleanpunaiseen nappiin. Vihreä neutralisoi lähes täydellisesti punoittavat alueet ja vaaleanpunainen nappi tuo kirkkautta silmänalusiin ja silmäkulmiin. Kaikista tummimman sävyn olen jättänyt koskemattomaksi, mutta muita tummia olen kokeillut varjostukseen. Paletin testaaminen on saanut itseni vakuuttuneeksi siitä, että tarvitsen elämääni vihreän ja vaaleanpunaisen meikinpohjustusvoiteen. Niitä seuraavaksi metsästämään! 

Kuvassa näkyvä vanha suosikkini on Lumenelta testiin saatu vaaleanpunakantinen  irtopuuteri* . Kaunis ja kevyt meikin viimeistely onnistuu tämän avulla. Mun ihoni tosin ei pysy tämän avulla kokopäivää mattapintaisena, mutta eipä se pysy millään muullakaan testaamallani puuterilla.

Toinen vanha suosikkini on myös Lumenelta testiin saatu:  sävytetty kulmakarvavaha* . Siitä on jo tekstit hiipuneet pois, joten tarkempaa sävyä en osaa antaa. Erittäinkin kelpo tuote on kyseessä! Jos en jaksa meikata kulmia, lisään tätä, jolloin kulmista tulee siistimmän näköiset. Normaaliin kulmameikkiin lisään vahan lopuksi pitämään karvat kurissa.


Mä olen vuosia ollut Kicksistä saatavilla olevan Fiberwig-ripsivärin käyttäjä. Ripsiväri toimii siis Kanebo 38:n tavoin eli lähtee suikaleina pois pestessä lämpimällä vedellä. Mun tämänhetkiselle kukkarolleni tällaiset "erikoisripsivärit" ovat tällä hetkellä liian kalliita, joten päätin etsiä mahdollisimman paljon Fiberwigiä muistuttavan ripsivärin. Voitteko uskoa, mua lykästi heti ensimmäisellä testikierroksella!  Lumenen Wild Volume -ripsivärillä tulee lähes yhtä kiva lopputulos ripsiin. Mua huolestutti, että päivänmittaan tarttuisi sotkua kulmaluun alle, mutta tämä on kyllä tosi pysyvä, vaikkei olekaan vedenkestävä! Kertaakaan en ole vielä noin kuukauden testijakson aikana joutunut pyyhkimään sotkujälkiä. VAU! Wild Volume -ripsiväri maksaa muistaakseni n. 10€ eli puolet vanhan ripsivärini hinnasta. Oon supertyytyväinen!

Etualalla näkyvä marjapuuroinen huulikiiltokynä on noussut suosikikseni vaaleanpunasävyisten hiusten myötä. Tämä  Lumenen Lip Sorbet -huulikiiltokynä  (jonka sävyä ei valitettavasti näe enää lukea) sopii nimittäin täydellisesti hiusteni kanssa yhteen. Mä olen ihan koukussa tähän tuotteeseen ja väriin!



 Rimmelin Stay Matte -meikkivoide ("100 Ivory")  sekä sarjaan kuuluva  meikinpohjustusvoide (valkoinen tuubi, violetti korkki) ovat uusia tuttavuuksia. Mainitsinkin jo aluksi, että halusin saada meikkipohjani pysymään mattana pidempään. Näistä Stay Matte -sarjan tuotteista löysin avun ongelmaani. Meikkipohjasta tulee pohjustusvoiteen avulla todella hyvin pysyvä ja todella matta, joten olen sipaissut vähän korostuspuuteria sinne tänne, jotta saan pohjaan eloa. 

Mun ensikosketukseni meikkivoiteeseen oli muuten aika karu, koska levitin ajatuksissani meikkivoiteen siveltimellä, vaikka se on paljon moussemaisempaa ja paksumpaa kuin edellinen käyttämäni. Moka ilmeni opetuspäivää aloittaessani, kun tunsin, miten meikki liikkui kasvoilta. Iltapäivästä mun naamani oli aika karun näköinen... Sienellä tai sormin levitettäessä voidetta saa sopivan ohuen kerroksen, joten ensimmäisen päivän kokemus ei onneksi ole toistunut. 

Toinen postauksen Ebay-ostos on  NYX:in kulmakarvavärigeeli . Tämä on iiiiiihan huippuhyvä tuote! Kuten alussa kerroinkin, kaipasin pysyvämpää kulmaväriä, joka ei lähde päivän aikana liikkumaan kulmista. En usko, että tämän kestävämpää on!  NYX:in kulmakarvavärigeeliä on verrattu kulttimaineen saaneeseen Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomadeen, hintaeroa vain on ainakin pari kymppiä. ;) 

Miten mä sitten käytän tuota uutta kulmavärilemppariani? Pursotan tätä pikkiriikkisen pisaran kädelle ja otan ohuen siveltimen, jonka avulla rajaan kulmat ja teen karvojen suuntaisia viivoja. Helppoa kuin mikä! Jos innostuitte kokeilemaan tätä tuotetta (mitä todellakin suosittelen), saanen vinkata, että tuote kuivuu tosi nopeasti, joten kannattaa olla nopea sen levityksessä, ettei tavaraa mene hukkaan. 

Viimeisenä lempparinani tarjottimella on  Elizabeth Ardenin 8 Hour Cream Lip Protectant -huulivoide . Superhyvä huulivoide rohtuneille huulille! Mulla on melkein loppu tuo jo, joten vähän itkettää... Pakko ostaa pian uusi!

Johan tuli taas kirjoitettua kosmetiikasta, mutta minkäs sille voi, että tykkää meikkaamisesta ja siihen liittyvistä tilpehööreistä. Huh, toivottavasti jaksoit lukea edes puolet. ;) Loppukevennykseksi tarjoilen millamaisen pärstäkuvan. Mä en ikinä malta ottaa ainoastaan hillittyjä poseerauskuvia. Aina silloin tällöin pitää vähän pelleillä!

Löytyykö muuten postauksesta sun lempparituotteita? Onko joku kosmetiikkatuote, jonka nimeen vannot? Tell me all your secrets now... :D Ihanaa viikkoa!

12 kommenttia :

  1. Ää, mä en kestä miten suloinen olet tuossa ylemmässä kuvassa ♥ Ihana sinä!
    Kiva postaus muutenkin! Lumenen kulmakarvageeli, se on kyllä huippu! Muuten monta tuotetta, mitä en ole itse testannut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos Janet! :)) <3

      Ihanaa, että tykkäsit! Mä niin tykkään höpötellä välillä kosmetiikasta. :)

      Tuo kulmakarvageeli tuntuu olevan monen suosikki. :)

      Poista
  2. voi Milla oot niin kaunis ! ja ihana toi vika kuva, hihii :D voi mulla kans jännittää, et mitenhän sitte käy ku lopettaa pillerit kokonaan..ku syöny niiiin monta vuotta, et naama varmasti räjähtää kukkimaan lopun iäksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sinä, senkin ihana! :)

      Mulla on kyllä onneks jo rauhoittunut. Alkuun oli pientä näppyä täynnä otsa ja leuan alueelle isoja hormonipaiseita. Nyt ei oo enää läheskään yhtä paljon, vähän ohimoilla ja otsalla. :) Toivotaan, että sulla käy aikanaan parempi tuuri!

      Poista
  3. Kiva postaus! :)
    Mulla on ollut yläasteajoista lähtien lähes päivittäin käytössä tuo Lumenen kulmageeli ja se on kyllä ihan huippu! Muita sun esittelemiä tuotteita en oo tainnutkaan testata, täytynee pitää mielessä kun seuraavan kerran täydennän kosmetiikkavarastojani. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit :)

      Lumenen kulmageeli on kyl loistava! :)

      Poista
  4. :O siis oikeastiko olet ostanut kosmetiikkaa ebaysta? Kai tiedät, että sieltä ostettava tuote ei välttämättä ole sitä mitä purkki kertoo? Vähän väliä saa lukea juttuja siitä miten joku on saanut pahoja oireita ebaysta tilatuista tuotteista kun sisältö on ollut jotain aivan muuta mitä INCi lista väittää. Moni jopa joutunut hengenvaaraan saadessaan jonkin reaktion aineista. Kyllä sen verran järkee käteen, että tommoset tuotteet ostaa luotettavista paikoista ja onko oikeasti niin kamalaa laittaa 20-30€ (verraten ostamaasi 7€ korostuspalettiin) tuotteeseen joka on varmasti sitä mitä pitääkin ja samalla tukea suomalaista työtä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oikeasti olen ostanut! :D Ja tiedän kyllä, että siinä on riskinsä. Mut mä ostan ainoastaan myyjiltä, jotka ovat saaneet yli 99% positiivisia arvosanoja, ja tiedän monta muuta, jotka tekevät samoin. Pelkkiä positiivisia kokemuksia tähän asti! :)

      Jokainen tyylillään, eikö? ;)

      Poista
    2. Se että myyjä on saanut 99% positiivista palautetta ei tarkoita sitä, että tuotteet on luotettavia. Moni myyjä myy sitä sun tätä ja suurin osa palautteista voi olla aivan muista kuin kosmetiikkatuotteista. Henkilökohtaisesti en omaa terveyttäni menisi riskeeraamaan kympin-parin säästöllä. Mut hei, jokainen tyylillään ;)

      Poista
    3. No juu, siks mä tsekkaankin ne myyjät yleensä aina. :) Valitsen aina sellaisen, jolla on paljon erilaisia kosmetiikkatuotteita myynnissä. Must Ebay on mahtava, koska sieltä saa tilattua sellaisia tuotteita, joita Suomesta ei saa. On toki erilaisia nettikauppojakin, mutta niissä postikulut on usein tosi isot. :)

      Poista
  5. Itse vannon Lumenen CC-voiteen nimeen. Garnierin micelar vesi on myös uusi putsarilempparini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenen CC on musta muuten ihan täydellinen, mutta se ei pysy siistinä mun kasvoillani tarpeeksi pitkään. :/

      Misellivesiä haluaisin kovasti kokeilla! Mulla onkin suunnitelmissa ostaa sellainen testiin jossain vaiheessa. Ehkä ostan tuon sun suositteleman! :) Kiitos vinkistä.

      Poista