Kaksplus.fi

What is wrong with me?

1. syyskuuta 2015

Nyt on syksy. Syysmuoti on parasta mitä tiedän. Mutta... Mikä ihme mua vaivaa?! Mulla ei ole yhtään must have -juttua täksi syksyksi! Ei yhden yhtä vaatekappaletta tai asustetta, joka mun ois pakko saada. Tuntuu, ettei mikään inspiroi nyt. Olen selannut nettikauppoja tunteja, mutta kaikki silmään osuneet ovat olleet "ihan kivoja". Se ei riitä! Onko vika minussa vai kauppojen valikoimassa? Ehkä kaikki syysuutuudet eivät ole vielä saatavilla? Ehkä mä olen tylsistynyt pukeutujana? Vai voisiko olla, että mulla on jo tarvitsemani vaatekappaleet syyspukeutumiseen? Mulla on kuitenkin kesällä alesta ostamani lierihattu, pari uutta neulelöytöä FB-kirppikseltä, pari kivaa rentoa, isoa neuletakkia ja syystakkeja vaikka muille jakaa.


Vakavaksi pistää... #firstworldproblems




Jos yllä höpöttämäni pelkästään ei saa suutasi jo loksahtamaan auki, täältä pesee lisää: minä, siis MINÄ, himoitsen kenkiä! Mitä hitsiä!? Minä, joka ostan uusia kenkiä vain pakottavasta tarpeesta, himoitsen uusia syyskenkiä. Apua. Okei, oon tällä hetkellä kovassa flunssassa (taas), mutten sentään kuumeessa. Sekään ei siis varmaan selitä tätä outoutta.

No, minkäslaiset kengät ovat saaneet paatuneen kenkäostosten vihaajan mielen kääntymään? Esimerkiksi alla olevat ihanuudet. Tällä hetkellä viehättää möhkälemäiset kengät. Ne eivät välttämättä imartele mun 39-koon jalkoja parhaalla mahdollisella tavalla, mutta luulen, että mun on tilattava molemmat testiin.

Kuvat: Brandos.com 1. & 2.



Ehkä saan vielä inspiraatiota syyspukeutumiseen, ehkä en. Ehkä uusien kenkien myötä sitä tulisi väistämättäkin? ;) Mitä sulla on syksyn must have -listalla? Mikä inspiroi syyspukeutumisessa? Lähetä mulle vähän inspiroitumisvoimia, kiitos! ;) 

18 kommenttia :

  1. Musta taas tuntuu, että must have-juttuja olisi ihan liikaa! :)
    Mustat nilkkurit jo hommasin ja vielä olisi neulehaaveita. Vaikka niitä kyllä kaapissa jo onkin, niin osa on jo niin nukkaantunut ja virttynyt, että olisi vaan pakko viskata pois ja hommata uusi.
    Talvi must have-juttuja löytyy myös. TALVITAKKI! Voi voi, kyllä jos oikeasti kaikki mitä mielessä pyörii hommaisin, niin rahapussi olisi aika laihassa kunnossa. Neule ja takki on oikeasti kyllä ehkä must have, koska lämmikettä mulla ei sitten ole ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, hyvä syy siis hankkia uutta vaatekaappiin! ;) Nyt oot aikaisin vaan liikkeellä takkiasian kanssa, että ehdit saamaan juuri sen, mihin isket silmäsi. Mulle kelpais takit aina, mutta tein joskus hölmönä Niken kanssa diilin, että jokaisesta uudesta takista joudun luopumaan kahdesta vanhasta. Sillä hetkellä oli saatava Monkin pitkä villakangastakki, joten suostuin! :D Ei se onneksi oikeasti ole ihan niin tiukkana ollut... :D

      Poista
  2. Mä tarvisin neuletakin ja olen vähän alkanu himoitsemaan bootcut farkkuja mustina.. Apua! : D kummatkin noista kenkä malleista on mukavat! Noita Kayloja vähän himoitsen, koska Dioonit löytyy jo toisena versiona, haha! t. Kenkäfriikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon huomannut postauksista, että sussa taitaa tosiaan olla kenkäfriikin vikaa! :D Sen verran monet eri kenkäparit on postauksissasi pyörinyt. ;)

      Neuletakit on aina jees! Bootcut farkut sopis sulle satavarmasti. :)

      Poista
  3. Ah, syyskengät <3 Syyskengät on parhaita, kaikkia ihania nilkkureita ja maihareita. Tsekkaa Zalandon valikoima, siellä oli hirrrrveesti kaikkee kivaa!

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
  4. Mä himoitsen uutta syystakkia. Noi kengät on ohania, ei ihme, että ne haluat saada.
    Pikaista paranemista serkkuseni ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aah, syystakit! Mulla on niitä ihan liikaa, mutta aina haluaisin silti uusia...

      Kiitos paranemisterkuista! :)

      Poista
  5. Nilkkurit! Just ton tyyppiset kuin nuo ekat, pitää saada!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä kivat! Toi malli on muutenkin tosi käytännöllinen. Toivottavasti löydät just sulle täydelliset! :)

      Poista
  6. Mulla taas on ostoslistalla vaikka ja mitä täksi syksyksi.. Parit kengät pitäis hankkia, kaulahuivia, neuletta, takkia.. Heeh:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, siinä riittää haaveiltavaa ja shopattavaa! :P

      Poista
  7. Tuollaiset traktoripohjaiset popot on niin huikeat! Sopivat valitettavasti vain sellaisille muodokkaille säärille.. Jos meikäläisen kinttuihin -kuin jäätyneet pulkannarut- iskisi jatkoksi massiiviset kengät, näyttäisi siltä, kuin puujalkoihin olisi iskenyt 45 koon kontiot..

    Ihana muuten, että kommentoit, sillä olin taas hukannut sun blogin! Nyt on taas tallessa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, ymmärrän! :D Mulla on vähän liiankin muodokkaassa kunnossa jalat tällä hetkellä, joten luulis sopivan! :DD

      <3

      Poista
  8. Vagabondin kengät on ihan parhaita! :) Itteä himottais kans yhet Dioon mallin kengät 8-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vagabond on mun luottokenkämerkki! Ne on musta hyviä hinta-laatusuhteeltaan.

      Poista
  9. Täälläkin yksi Vagabondin fani. Enpä ole kertakaan tainnut pettyä tuon merkin kenkiin! Lesti on mitä mainioin ja tuntuvat kestävänkin pitkään. Voihan lääh tuota Dioon-mallia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :)

      Mä en malta odottaa, että mun tilaamat Dioonit tulee postiin! :O

      Poista