Kaksplus.fi

AGAIN or NEVER AGAIN // 1

7. syyskuuta 2015

Törmäsin hauskaan postausideaan eräässä blogissa. En kuollaksenikaan muista enää mikä blogi se oli (Sori! ♡), sillä olen vieraillut tällä viikolla monessa kymmenessä blogissa etsiessäni uutta luettavaa. Joka tapauksessa, postaukseen oli siis koottu vanhoja asukuvia. Bloggaaja analysoi, pukeutuisiko hän vanhoihin asuihin vielä tänäkin päivänä. Näin postauksessa mahdollisuuden kurkistaa, miten (vai onko kenties laisinkaan) mun tyylini vuosien mittaan muuttunut.

Tähän ensimmäiseen osaan olen koonnut asuja vuodelta 2011 eli vuodelta, jolloin aloitin bloggaamisen. Johdatuksena kuviin voisin sanoa, että never again noin pitkiä hiuksia. Hui kauhistus! Mitä mä olen ajatellut... Sain näistä kuvista muuten lisämotivaatiota mun painontiputukseen (Lue taustaa täältä!), sillä mä haluan noi sääret ja reidet takaisin! (Tähän tarttis nyt sen haba-emojin! :P)


1. rivi: Aika cool asu! Tuota paitaa käyttäisin satavarmasti, mutta vaaleanpunaista jakkua vierastan nyt.  //  Hmm... Asu on kiva, mutta.. Ehkä vaihtaisin sukkahousut wetlook-leggareihin.  //  Tämäkin on kiva asu! En usko, että noilla väreillä (harmahtavan liila paita/mekko ja viininpunaiset sukkikset) pukisin päälleni enää.  //  Tästä mä tykkään! JATKOON!

2. rivi: Eeen tykkää. Tai siis, kiva asuhan se on, muttei enää mun tyylinen.  //  Oikein kiva tämä! Voisin harkita.  //  Tätäkin voisin harkita, vaikka noi neuleshortsit näytti päällä ihan vaipalta.  //   Tämäkin on nätti asu, mutta liian hempeä ja tyttömäinen mun nykyiseen makuuni.

3. rivi:  Tämä asu koostuu perusvaatteista, joten voisin hyvinkin pukeutua tähän edelleenkin.  //  Ihan ok asu. Joku tökkii mutten tiedä mikä.  //  Eeeei, en tykkää yhtään! Vierastan sinistä. Ei toi kolmen paidan kerroksellisuuskaan oikein toimi.  //  Kiva perusasu pienellä twistillä! Voisin pukeutua tähän edelleen.



1. rivi: Kaunis asu, muttei enää mun tyylinen!  //  Kiva neule, mutta tiedän, ettei sitä tulisi nyt käytettyä.  //  Oo, tykkään! JATKOON!  //  Tämäkin asu on kiva! Mulla on edelleen sekä tunika että neule edelleen tallella, joten saattaisinpa hyvinkin pukeutua tuohon asuun edelleenkin. (Vaikka siinä on värejä! :D)

2. rivi: Ööö, en pukeutuisi uudelleen. Paita ei sovi mulle, koska siinä on isot taskut edessä lantion kohdalla (leventää entisestään).  //  En tykkää tästä asusta. Jotenkin liian "hippimäinen". Johtuu varmaan tuosta korusta osaksi...  //  .Tämäkin asu on perusvaatteista koottu, joten miksipäs ei! Punainen laukku tuo kivan väripilkun asuun.  //   Tavallaan tykkään tästä asusta muuten, paitsi neuleen osalta. Vierastan kyllä nykyään ruskeaa vaatteissa.

3. rivi: Tämä asu ei toimi! En pukisi enää päälleni.  //  Ihan kiva asu. Huomaan hakeneeni maihareilla asuun rouheutta, jotten näyttäisi ihan toimistotyöntekijältä. En varmaan enää pukeutuisi asuun.  //  Juu, ihan perus leggarit ja iso neule -asu. Voisin pukeutua.  //  Hmm... Kai? En tiedä! Ihan peruskiva asu. Ehkä!


No, miltäs näytti Milla vuosimallia 2011? Täytyy todeta, että pukeuduin yllättävän kivasti silloin. Ei oikeastaan ollut kuin pari asua, jotka vähän kaduttaa. Aika hyvin! Sen huomasin, että suurimman osan näissä kuvissa esiintyvistä vaatteista, olen jo myynyt eteenpäin. Noista hiuksista mä en sano enää mitään...

 No nyt, kommentteja peliin! Anna tulla, oon valmis! ;)

14 kommenttia :

  1. Tuolla on tosi ihania vaatekappaleita, joita voisin kuvitella pitäväni, mutta itsekin yhdistelisin hiukan eri tavalla :D Meillä on siis oikeesti hyvin erilainen tyyli, mutta esim alemman kuvan ylärivin valkoinen neule varasti mun sydämen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se neule oli kyllä ihana! Mä rakastuin siihen päätä pahkaa, mutten ikinä osannut oikein käyttää. Välillä käy noin! :/

      Hihii, oispa kiva päästä sun vaatekaapille keksimään asukokonaisuuksia sun vaatteista! :D

      Poista
  2. Hahah, ei vitsi asukuvat on kyllä muuttunu niiiin paljon vuosien saatossa! :'D

    VastaaPoista
  3. Hei hauska postausidea! Kyllä näistä asuista löytyy sellasia, jotka menis ihan hyvin nytkin, mutta huomaa toisaalta, että on se muoti muuttunutkin tässä välissä. Jossain määrin kyllä pelottavan samanlaisia asuja kun oon tainnut itsekin samoina aikoina käyttää :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykästyin kovasti postausideaan! Tuli heti sellainen olo, että haluan tehdä oman versioni. :)

      Totta! Osaa vois ihan hyvin käyttää vieläkin.

      Poista
  4. No joo, täytyy sanoa et sun nykyinen tukkamalli on erittäin jees :)

    VastaaPoista
  5. Hahhaa tällainen postaus on kyllä hauska idea! Sulla on söpö blogi mutenkin :)

    VastaaPoista
  6. Hauska kollaasi! Näihin on aina kiva palata. Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
  7. Kiva postausidea! Olisi ehkä ollut helpompi lukea selityksiä heti kuvien alla, omalla kannettavalla piti suhata edestakaisin kun katsoin kuvaa ja sitten taas tekstiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut! :) Mietin sitäkin vaihtoehtoa, mutta päädyin tuohon kuitenkin. En enää muista tosin miksi, koska kuvan tekemisestä on jo reilu kuukausi! :'D

      Poista