Kaksplus.fi

This is so meee!

4. elokuuta 2015

Hei, mä rohkaistuin! Eilisen tunnustuksen rohkeuspuuskassa asetuin kameran eteen asukuvattavaksi. Edellisestä kerrasta on jo kuusi kuukautta. PUOLI VUOTTA. Mitä kummaa?! Yllättävän kivasti ja luonnollisesti kameran edessä pyörähtely pitkästä tauosta huolimatta sujui.

Kesä on tähän mennessä ollut kerrospukeutujan unelma kesä! Mä olen verhonnut itseni kimonoihin ja ohuisiin neuletakkeihin ja ollut oikein onnellinen. Nuo farkut ovat nousseet mun lemppareikseni. Niiden avulla on helppo koota asu; kiva t-paita + kimono/neuletakki = täydellisen rento asu. Oon myös ehkä pikkusen rakastunut noihin aurinkolaiseihin. Ne tuovat ihanan hippifiiliksen oli asu mikä tahansa. Just hyvä! Jokainen tarvitsee vähän hippiä kesään.





 Kimono & Jeans / Lindex     T-shirt / Jacqueline de Yong     Sunglasses / Zara     Bag / Rebecca Minkoff     Shoes / Converse


Mitäs tykkäsitte asusta? Tätä voitaisiin kutsua mun viime viikkojen luottoasuksi. Sanomattakin siis selvää, että mä tykkään kovasti! 

Oon muuten ostanut monta ihanaa vaatetta FB-kirppiksiltä (eli siis Facebookin kirppisryhmistä)! Tänäänkin kävin hakemassa muovikassillisen ihania vaatteita 20€:lla ja kaksi uudenkuntoista (onko se sana? :D) syysneuletta, jotka oli just mun tyylisiä. Oon myös aktiivisesti myynyt omia vaatteitani, kosmetiikkaa ja muita tavaroita. Niistä tienaamani rahat käytän kätevästi uusiin kirppisostoksiin. Näppärää, eikö? ;) Käytättekö te muuten FB-kirppiksiä? Ootteko tehneet kivoja löytöjä? Mä voisin muuten vaikka esitellä mun parhaimmat ja lemppareimmat löydöt! Joooooo! Innostuin ideasta :D 

Kiitos muuten ihanista kommenteistanne! Mulle on tullut erittäin hyvä fiilis niitä lukiessani. Olette aikamoisia aarteita! ♡ Nyt höpinät sikseen ja lounaantekohommiin, jotta pääsen nukkumaankin joskus. Palaillaan, ihanat!

12 kommenttia :

  1. Kiva asu ja vielä kivampaa, että kirjoittelet taas! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu!:) itekki ettinyt pitkään kimonoa mutta ei oo sopivaa tullut vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti löydät vielä omasi. :) Mulla on jo ainakin viisi kimonoa kaapissa! :D Mikähän määrä vaaditaan, että aletaan nimittelemään kimonohulluksi?

      Poista
    2. Ohhoh kuinka monta :D mulle kelpais se yksikin :p

      Poista
    3. Pidän peukkuja, että löydät omasi! <3

      Poista
  3. Kiva kun oot palannut kirjoittelemaan! Näytät freesiltä ja kauniilta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos! :) Ihanaa, että olet vielä siellä!

      Poista
  4. OII jeee ku oot taas täällä!! sua olenkin kaivannu<3 aivan ihanat asukuvat, oot niin kaunis!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä!! <3 Ihanaa, olla takas täällä. Kiitos! <3

      Poista
  5. Muutettuani Tampereella lopahti FB-kirppisintoni sillä täälllä olevaryhmä on jotenkin täynnä ylihintaista tavaraa ja ohareita tekeviä ihmisiä. Porissa rinki oli paljon parempi ja aina ennen viikonloppureissua selailen valmiiksi melkein kaikki uudet ilmoitukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, onpa kurja kuulla, että Tampereella on tuollainen meno.. :( Onneks, sulla on Pori! :)

      Poista