Kaksplus.fi

Lemppareita

7. elokuuta 2015

Mä tykkään valtavasti meikeistä ja meikkaamisesta, vaikken mikään guru olekaan. Teen perusarkimeikkini lähes aina samalla tavalla, iltameininkeihin lisään joko luomiväriä tai huulipunaa. Kovin seikkailunhaluinen luomivärien suhteen en ole (Ruskeat on erittäin jees!), mutta huulipunissa suosin monia erilaisia sävyjä; kesäisin kirkkaita, talvella tummempia.

Tykkään kuitenkin kokeilla uusia juttuja ja tuotteita siinä toivossa, että saan uusia lemppareita. Blogien kautta olen saanut monta hyvää tuotesuositusta. Siksipäs ajattelinkin esitellä teille muutaman oman lempparin - osa vanhoja tuttuja, osa uusia lemppareita. Löytyykö joukosta omia lemppareitanne? Vinkatkaa mulle kommenttiboksiin, jos teillä on joitakin ehdottomia lemppareita, joita ostatte purkki purkin jälkeen aina uudelleen! 





1. Lumenen kulmakarvavahat ovat ehdoton osa mun jokapäiväistä meikkiä, koska kulmakarvat ovat tavallaan se mun juttu. Olen saanut Lumenelta testiin kaksi eri versiota; Natural Coden* (väritön ja ruskea) sekä Lumenen* oman (väritön ja ruskea). Täytyy todeta, että molemmat ovat musta oikein mainioita! Useimmiten tartun ruskeansävyisiin, joilla harjaan kulmakarvot järjestykseen ja lisään viimeisen värin niihin (Ensin väritän kulmakarvani siveltimellä ja luomivärimaisella kulmavärillä).  Jos tykkää tarkemmasta jäljestä, kannattaa kokeilla Natural Coden versiota, koska sen harja on huomattavasti pienempi kuin Lumenen versiossa. (*Tuotteet saatu blogiyhteistyönä.)

2. Lumenen Natural Code -sarjan Skin Perfector Shine & Redness Eliminator* -puuteri on löytänyt paikkansa mun meikkipussista. Mulla on niin ohut iho, että se punoittaa kovin herkästi. Vihertävällä puuterilla saan tasoitettua meikkivoiteen alta hohtavaa punoitusta, jolloin meikkipohjasta tulee vieläkin tasaisemman sävyinen. "Ihonväristä" puolta taas voi käyttää normaalin puuterin tapaan ei-punoittaville alueille.  (*Tuote on saatu blogiyhteistyönä.)

3. Helena Rubinsteinin Magic Concealer -peitevoide on loistava; ohut, hyvin levittyvä ja paikallaan pysyvä koostumus. Väri on niin vaalea, että tuote käy valokynästä. Peitän tällä silmänaluset, punoittavat nenänpielet, silmäkulmat sekä levitän valokynämäisesti leualle, amorin kaarelle, nenänvarteen kulmakarvojen väliin asti ja kulmaluulle.

4. Lumenen CC-voide on meikkipohjista mun lempparini. Kokeilen aina tuubien välissä jotakin uutta, mutta aina huomaan palaavani tähän. Se on ihanan ohut, mutta peittävä. Light-sävy on just hyvä mun lähes A4:n väriselle naamalleni. Harmittaa ainoastaan, ettei mun ihoni pysy mattana niin kauan kuin haluaisin.






5. Benefitin Benetint poski- ja huulipigmentti on niiiin hyvä! Jostain syystä mulla ei tavalliset poskipunat pysy kuin muutaman tunnin, mutta tämä pysyy hyvänä iltaan asti. Kyseessä on siis nestemäinen, ruusuntuoksuinen pigmentti. Mä käytän tätä niin, että sipaisen nimettömälle kolme viivaa (applikaattori on kuin kynsilakan sivellin) ja taputtelen varovasti poskelle, minkä jälkeen häivytän sormenpäillä. Tässä saa olla nopea, koska tuote kuivuu nopeasti. Mä laitan yleensä muutaman kerran, jotta saan haluamani voimakkuuden. Huulilla mä en ole vielä saanut tuotetta pysymään. Onneksi, mulla on niin monta huulipunaa, ettei niin haittaa, vaikken tällä osaakaan punata huuliani. :D

6. MAC:in "Lady Danger" -huulipuna on ihan mun lempparini! Kyseessä on täydellisen ihana oranssinpunainen sävy. Mulla on kaksi MAC:n huulipunaa, jotka molemmat ovat pigmentiltään intensiivisiä, erittäin kestäviä ja laadukkaita. Koska ne ovat niin kestäviä, huulipunat ovat kuivia, joten alle on hyvä laittaa huultenpohjustusvoide, joka kosteuttaa ja tasoittaa huulenpinnan. Mulla itselläni on käytössä 7. Sensain Lip Base, joka on toiminut oikein hyvin, kunhan antaa sen vain kuivua pintakuivaksi ennen värin laittamista.

Elizabeth Ardenin 8. Eight Hour Cream Lip Protectant on erittäin hyvä huulivoide. Tykkään sen yrttisestä tuoksusta sekä nopeasti imeytyvästä ja kosteuttavasta koostumuksesta. Tämä on tosi hyvä etenkin rohtuneille huulille.





Takkuja vastaan olen löytänyt lyömättömän aseen:  10. Macadamian No-Tangle Pre-Styler*, joka siis nimensä mukaan helpottaa takkujen avaamista. Tämä siis TODELLA helpottaa hiusten selvittämistä. Suosittelen erittäin lämpimästi ja suurella sydämellä kaikille takkutukille. Erityisen mahtavaa on tuotteen sisältämä lämpösuoja! Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, laiskan hiustenlaittajan pelastus.  Toinen ehdottoman tärkeä ase takkuja vastaan on 9. Tangle Teezer*, joka on edelleen mulle ehdoton. Sen ja tuon edellä mainitsemani suihkeen avulla takut avautuvat lähes itsestään. (*Tuotteet on saatu salon24.eu-sivuston kautta, ei sisällä mainoslinkkiä. HOX! Huomasin, että Macadamian tuotteet ovat -30% alennuksessa tällä hetkellä.)

11. Kookosöljyä käytän ihon kosteutukseen (esim. kasvoilla yövoiteena toisinaan). Uusimpana kokeiluna olen purskutellut sitä 15-20 minuuttia suussa. Sen pitäisi kirkastaa hampaita ja puhdistaa suu bakteereista. Musta tuntuu, että vaikka olen vasta noin viikon purskutellut päivittäin, mun hampaat ovat jo kirkkaammat! Aion ehdottomasti jatkaa kokeilua. Tällä hetkellä mulla on käytössä Voimaruoan Premium neitsytkookosöljy*(*Tuote saatu blogiyhteistyönä.)

6 kommenttia :

  1. Nuo Lumenen kulmakarvavahat ovat kyllä parhautta <3 En tiedä, miten voisin elää enää ilman niitä :D

    VastaaPoista
  2. Hei! Ihanan iloinen ja aurinkoinen blogi sulla, vaikka kirjoitteletkin myös vähän kurjemmistakin aiheista (viittaan siis noihin aikaisempiin postauksiin).

    Tsemppiä ja aurinkoa nainen!

    😋 Hannele
    http://www.rakkaudellahannele.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Hannele! :) Samaa sulle sinne! <3

      Poista
  3. Ihana kun kävin blogissani ja liityit lukijaksi :) ♥ Mä olen täällä sun langoilla pyörinyt Bloglovinin kautta jonkun aikaa :)
    Ihana blogi sinullakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos Janet! :> Ihanaa, että oot siellä! :)

      Poista