Kaksplus.fi

Fisherwoman?

16. helmikuuta 2015

Onpas viime päivinä ollut ihana auringonpaiste! Olen nauttinut siitä tavallista enemmän, koska meillä on kylässä koirakaveri, joka pitää huolen siitä, että Nikke ja minä ulkoillaan. Vastapalveluksena koirakaveri saa tietysti pitkiä rapsutushetkiä ja pikkuisia herkkupaloja. Hyvä diili, eikö?

Haluaisin höpötellä teille mun kuulumisiani, muttei niitä oikein ole. Perjantaina hengailtiin meillä Niken ja hänen parhaan ystävänsä kanssa. Lauantaina saatiin koirakaveri yökylään ja mentiin illalla Niken kaverin tupareihin. Oli muuten kivat pirskeet! Mark Ronsonin ja Bruno Marsin Uptown Funk -biisi (klik!) oli selvästi kemujen teemabiisi. Sen verran monella eri kokoonpanolla biisin tahtiin tanssahdeltiin! Tuosta, jos mistä, tulee muuten hyvä fiilis!

Olen myös löytänyt mun selkärankani taas. Monta keskeneräistä hommaa on saatu päätökseen tai edistettyä vähintäänkin. Yhtenä esimerkkinä lokakuussa aloittamani Stormtrooper-lapaset Nikelle... Oikeasta kädestä on puuttunut peukalo marraskuusta lähtien. Hups! No, eipä puutu enää. ;) Yliopistourani viimeinen tentti on nyt hoidettu pois alta. (Siinäkin meni vuosi...) Sain kolmosen ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Tavoitteeni oli nimittäin, etten uusimaan joutuisi. Viime keväänä aloitin jo gradun suunnittelemisen, mutta elämänmuutosten myötä gradu jäi. Tylsä aihekaan ei motivoinut yhtään. Joulukuussa keksin uuden aiheen, joka on ihan mahtava! Olen tosi innostuneena laatinut tutkimussuunnitelmaa. En malta odottaa, että pääsen kunnolla töihin! Siinäpä muutama esimerkki "selkärankaistumisestani".

Löytyihän niitä kuulumisia loppujen lopuksi. Miten sitä aina tuntuu, ettei mitään kerrottavaa muka ole? No nyt kuitenkin siihen, mistä oikeasti tulin teille kirjoittamaan. Mä tykkäääääääään siitä. Tykkäätkö sä? ;)


Knit / Zara     Pants / VILA (gifted)     Hat / Seppälä     Bag / Rebecca Minkoff     Shoes / O.I.S.



Asussa yhdistyy kivasti neuleen rentous ja pehmeys sekä housujen rockimaisuus. Lätsä tekee asusta tavallaan maskuliinisen, jonka vastapainona on kirkkaanpunaiset, supernaiselliset huulet. Mulla tulee asusta mieleen kalastaja. :D En tiedä johtuuko tuosta lakista vai neuleesta...

Taas kerran kuulutan muuten kontrastien perään pukeutumisessa. Valitsemalla asuun eri tyylisiä vaatekappaleita, asusta tulee ainakin mun mielestä mielenkiintoinen. Ja hei, jo huulien punaamisella saa paljon aikaan. Se toimii varsinkin maskuliinisten asujen kanssa. Millä salaisella aseella teette asuistanne mielenkiintoisia?

Kertokaahan mielipiteitänne asusta. Iskeekö vai ei?

Nyt siirryn Niken kainaloon katsomaan rästiinjääneitä Supernatural-jaksoja. Veikkaan, että meidän jomman kumman kainaloon hyppää eräs rapsutuksia vailla oleva karvavauva. Siinäpä vasta onkin sitten hyvä olla. :) ♡

18 kommenttia :

  1. Tää on kyllä supetoimiva asu! :)
    Mun salainen ase on asukuvissa sunkin mainitsema huulipuna ja sit ehdottomasti aurinkolasit. Ilman arskoja koen oloni kuvissa helposti vaivaantuneeksi! Eli kai ne on myös turvaa tuova osanen!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Reetta!

      Mä en osaa yhtään olla arskat päässä! Mietin vaan, että näkyykö mun silmät vai saanko katsoa minne haluan yms. :D Mutta veikkaan, et ne päässä onnistuu kuvissa helpommin, jos ei tarvitse huolehtia esim. katseen suuntaamisesta. :P

      Poista
  2. Jesh, tykkään! Hatut iskee aina, samoin materiaalien yhdistely.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla! Mä en taas osaa oikein hattuja käyttää. Haluaisin kyllä! Mut aivan täysin samaa mieltö olen tuosta materiaalien yhdistelystä. Se on erittäin jees.

      Poista
  3. Toi hattu on mun mielestä tosi kiva. Ja tää on kaikkineen ainakin sitte tyylikäs kalastajan asu :DD Mun asustesuosikit on kaikki kunnon statement-korut ja sitten ku vähänkin kirkastuu niin aurinkolasit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos Maya! :D

      Mä en osaa käyttää yhtään kaulakoruja. Yritän aina, mutta tulee epämukava olo. Täytyy harjoitella... ;)

      Poista
  4. Like like! Itsellekin tulee kalastajafiilikset, hyvällä tavalla. Kaipa se on tuo lätsän ja paidan yhdistelmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se se taitaa olla! Kiva kuulla, että tykkäät asusta. :)

      Poista
  5. Voi että mä tykkään aina sun asuista ja siitä että käytät paljon vastakohtia ja kontrasteja materiaalien suhteen :) looking good gurl ;) :D Ite tykkään tuikata kanssa vähän huulipunaa jos asu muuten tuntuu vähän pliisulta, tuleepa ainakin itelle paljon laittautuneempi olo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos ihanainen! <3

      Totta, huulipunasta tulee tosiaan laittautuneempi olo. :)

      Poista
  6. Voi apua! Koulussa äiti teki jopa mun säärystimet, joten ei olisi mulla taitoa peukaloitten neulomiseen. Hyvä Milla! :D Olisi kiva jos osaisi neuloa.

    VastaaPoista
  7. Näyttää tosi kivalle tuo hattu! Ja kiva huomata että täältä löytyy muitakin Supernatural-faneja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Joo, täältä löytyy! Supernatural on yks mun lemppareista. :>

      Poista
  8. Ihana hattu! :) Ps en oo koskaan kattonut jaksoakaan Supernaturialia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Sun pitää ehdottomasti katsoa, jos tykkäät teinimäisistä jännittävistä ja yliluonnollisista sarjoista. Tai no, pelkästään Dean-hahmon takia sitä vois jo katsoa! :'D

      Poista
  9. Teetkö sä tällä hetkellä open hommia, vai jotain muuta? :-) Miten muistelisin että olet jo valmistunut luokanopettajaksi, vai muistanko ihan väärin? :D

    Miten muuten, onko yliopistossa (ja etenkin luokanopekoulutuksessa) kesäloma ihan oikeasti kesäloma, ettei siis ole mitään opiskeluja silloin? Välillä tuntuu että yliopistossa opiskelevat tekevät kouluhommia kesälläkin, eikö siis kaikilla olekaan ihan ''koulutonta'' kesälomaa? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole vielä valmistunut. :) Ihan loppusuoralla jo olen! Gradu ja pari esseetä on vielä jäljellä.

      Se on ihan omasta tahdosta kiinni, että tekeekö kesällä kouluhommia. Mä olen melkein joka kesä tehnyt avoimessa yliopistossa muutamia kursseja, mutta missään nimessä niitä ei ole pakko silloin tehdä.

      Poista