Kaksplus.fi

Tapahtumarikas vuosi takana

4. tammikuuta 2015

Vuonna 2014 tapahtui paljon. Mun elämä heitti kuperkeikkaa, minkä myötä välillä oli tosi vaikeaa. Vaikeuksien kautta voittoon, sillä tällä hetkellä olen onnellisempi kuin aiiiiiiiiikoihin. Kurkkaa, mitä tapahtui!




 TAMMIKUU 

Kävin moikkaamassa ihanaa Annikaa Tampereella (klik!). Käveltiin Tampereen keskustassa, herkuteltiin ja shoppailtiin. Tein loistavia alelöytöjä (klik!)!

Kokosin postaukseen epäonnistuneita otoksia. Mä olen vähän hölmö ja pelleilen usein, joten odotettavissa onkin, ettei musta aina saa hyviä kuvia. ;) (klik!)

Tein videon, jossa esittelin meikkipussini sisällön (klik!). Vinkkasin myös hyvästä finnienkukistajasta, joka edelleen on mulla käytössä (klik!).

Kokosin neljä erilaista asua lempparimekkoni ympärille (klik!). Tämä postaussarja oli muuten kokonaan pudonnut mielestäni. Mun on heräteltävä se uudelleen...




 HELMIKUU 

Blogini ulkoasu uudistui (klik!), jonka myötä myös banneri vaihtui (klik!). Olisikohan aika vaihtaa uusi banneri, jos tämä nykyinen on ollut paikallaan kohta jo vuoden?

Julistin rakkauttani Essien kynsilakkoihin (klik!). Ne ovat edelleenkin parhaimpia!

Te kysyitte kysymyksiä, joihin minä vastasin. (klik!)

Valmistuin kasvatustieteen kandidaatiksi Helsingin yliopistosta.

Julkaisin Päivä Millan kanssa -postauksen. (klik!) Niitä pitäisi muistaa tehdä useammin.




 MAALISKUU 

Matkustin kavereideni kanssa viikoksi Espanjan Fuengirolaan (klik! & klik!). Reissulla tuli rentouduttua, herkuteltua ja shoppailtua.

Esittelin videon muodossa shoppailusaaliini Espanjasta. (klik!)

Listasin kosmetiikkasuosikkini. (klik!)

Kokosin samaan asuun monta senhetkistä lemppariani. (klik!)




 HUHTIKUU 

Täytin 26 vuotta. (klik!)

Ihastuin leokuosiin palavasti. (klik!)

Kokeilin ripsipidennyksiä blogiyhteistyön merkeissä. (klik!) Olihan ne tosi ihanat ja näyttävät sekä helpottivat arkea, mutta omat ripsethän niistä kärsi.

Kävin Tukholman risteilyllä lempparityttöjeni kanssa. (klik!)

Esittelin teille asun, johon voisin edelleen pukeutua koska tahansa. (klik!) Ihanaihana!

Haaveilin kevätpukeutumisesta H&M:n malliin. (klik!) En vissiin osannut päättää houkuttaako mustavalkoisuus vai värit. ;)




 TOUKOKUU 

Sain ensimmäisen osan mun ystävieni syntymäpäivälahjasta (klik!). Oli kyllä hyvin mieluinen!

Esittelin edelleen omasta mielestäni ihanan asun (klik!). Toi bomber-takki on niin ihana!

Mun pitkäaikainen haaveeni toteutui, kun pääsin ihailemaan Elastista ihan livenä. ;) (klik!)

Blogihiljaisuus hiipi hiljalleen... Isot mullistukset mun omassa elämässäni alkoivat nostaa päätään.




 KESÄKUU 

Julkaisin vain yhden postauksen, jossa paljastin teille mun blogihiljaisuuteni syitä. (klik!)

Jäin kodittomaksi (tai siis asuin taas vanhempieni luona omat tavarat muuttolaatikoissa).

Aloitin kesätyöt Lindexillä ja starttailin muutenkin uutta elämääni.




 HEINÄKUU 

Esittelin kuulumisiani Instagram-postauksen muodossa. (klik!)

Vietin muutaman päivän Niken kanssa mökillä Imatralla. Me kalasteltiin, saunottiin, uitiin ja pelailtiin korttia. Mukavaa oli!

Tein töitä, etsin omaa kotia ja vähän itseänikin.




 ELOKUU 

Postasin ensimmäisen asupostauksen ikuisuuteen. (klik!) Aikas kiva asu on kyseessä muuten! ;)

Vietin ihanan kesäpäivän Niken kanssa Porvoossa. (klik!)

Tämäkin kuukausi kului töitä tehden, asuntoa etsien ja Niken kanssa ollessa.




 SYYSKUU 

Kesätyöni loppuivat, mutta edelleen etsin asuntoa itselleni. Se, että oma elämä on pahvilaatikoissa eri paikassa kuin missä itse asustelet, ei ollut kovin miellyttävää...

Mun viides vuosi yliopistolla starttasi maisteriharjoittelun muodossa. Opetin parini kanssa kuusi viikkoa kuudetta luokkaa. Oli muuten haastavaa, kun on tottunut toimimaan alkuopetusikäisten kanssa!

Kokosin kesän kuulumisia saman postauksen alle. (klik!)

Esittelin myös asun, josta tuo hame on edelleen yksi eniten käyttämistäni vaatekappaleista. (klik!)




 LOKAKUU 

Tässä kuussa en postannut kertaakaan. Käynnissä oleva harjoittelu vei paljon aikaa ja energiaa!




 MARRASKUU 

Bloggaustahti alkoi vihdoin taas löytyä. Iso syy siihen on, että sain vihdoin oman kodin muutettuani Niken luokse. Olen niiiiiin koti-ihminen, että olin aivan eksyksissä ilman omaa kotia. Tuntui vaikealta keskittyä ja tarttua yhtään mihinkään.

Kirjoitin kuulumispostauksen, jossa paljastin ensimmäistä kertaa, että elämässäni on uusi rakkaus. (klik!) Postauksen julkaiseminen jännitti, mutta tuntui silti erittäin oikealta ja hyvältä.

Esittelin teille melkein arkimeikkini ja siihen käyttämäni tuotteet. (klik!)




 JOULUKUU 

Järjestin Niken kanssa pikkusiskolleni erittäin onnistuneet 18½ vuotissyntymäpäivät, koska viralliset jäivät juhlimatta. (klik!)

Nikke vastasi teidän esittämiinne kysymyksiin. (klik!) Voi pojat, miten mua jännitti lukea noita vastauksia! Kiitos kaikille kysymyksiä jättäneille. ♡

Tunnustauduin pappatakkien rakastajaksi asukuvien myötä. (klik!)

Jaoin teille reseptin Niken spesiaaliherkkuun, joka on meidän lempparein rentoiluruoka. (klik!)

Esittelin uuden perheenjäsenen eli toisin sanoen uuden jäsenen mun laukkukokoelmaani. (klik!) on ollut melkoisen paljon käytössä jo. ;)

Sain myös mielestäni maailman siisteimmän joululahjan Nikeltä. (klik!)

8 kommenttia :

  1. Kiva postaus. Ja nyt vasta näin tonkin, missä kerroit joululahjasta Nikeltä. Oon ehkä vähän kade tosta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! :>

      Lahja tosiaan on aika uskomaton!<3

      Poista
  2. Oon niin kadena kattellu näitä kaikkien huippuja vuosi-postauksia! Kun saan ens uv:ksi vuoden blogailua täyteen niin tiedän mistä ottaa mallia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee! Odotan jo innolla sitä postausta. :P Tykkään lukea näitä koontipostauksia!

      Poista
  3. Sun vuosi on kaiken kaikkiaan ollut tosi onnistunut<3
    Oikeesti, maailman ihanin toi kuva missä sulla on syli täynnä ruusuja :')♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se tosiaan on ollut, vaikka välillä olikin vaikeaa. :)

      Mäkin tykkään siitä kuvasta. :) Näytän onnelliselta! Kukka-lover on tyytyväinen. ;)

      Poista
  4. Sulla on ollut tapahtumarikas vuosi ja ei varmastikaan ole ollut helppoa. Onneksi kaikki näyttää nyt hyvältä ♥

    Jos mä tekisin samanlaisen postauksen, niin mulla lukisi vaan että opparia, koulua, töitä, tenttejä ja se sama toistuisi 12kk :D Paitsi kesällä vähän relasin, sentään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, loppu hyvin, kaikki hyvin. :)

      Haha, voi ei! :D Onneks nyt on opinnot sulla kasassa. Pääset nauttimaan elämästä!

      Poista