Kaksplus.fi

Pikaiset kuulumiset ja mitä kautta mua voi stalkata

28. tammikuuta 2015

Terveisiä täältä pöpöjen keskeltä! Nikke on toista päivää kuumeessa. Luulin eilen jo selvinneeni flunssatta, mutta mitäs vielä... Sieltähän se tuli! Toivon kovasti, että kroppani häätää flunssan pian pois, koska olen lähdössä perjantaina perinteiselle tyttöjen risteilylle kolmen parhaan ystäväni kanssa. Pitäkää peukkuja, että tervehdyn sitä ennen! :)

Koska blogissa on ollut hiljaista taas reilun tovin, ajattelin, että mun on jotakin teille postattava. Löysin luonnoksista hölmön kuvakollaasin. Toivottavasti alla olevat kuvat ilahduttavat teitä edes hitusen.

Muistuttaisin myös, että mua voi seurailla aika monessakin paikassa. Blogin lukijaksi voi ilmoittautua Bloglovinin ja Blogilistan kautta.  Facebookin kautta on myös helppo pysyä kärryillä uusista postauksista sekä viikoittain tekemistäni vanhojen postausten nostoista. Instagramia päivitän lähes päivittäin, joten sen kautta pysyy hyvin kärryillä siitä, mitä mä puuhailen. Tässä vielä tarkempi listaus linkkien kera:

 INSTAGRAM    :    millamainen                
 FACEBOOK     :    Blogin sivupalkki + KLIK!  
 BLOGLOVIN    :    Blogin yläpalkki + KLIK!   
 BLOGILISTA   :    Blogin yläpalkki + KLIK!   
 SÄHKÖPOSTI   :    millamainenblogi@gmail.com 

Palaillaan pian!

4 kommenttia :

  1. Toivottavasti et tule sen enempää kipeäksi. Tuollainen tyttöjen perinteinen laivareissu kuulostaa kyllä niin huipulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En onneksi enempää kipeämmäksi tullut! :) Meidän risteilyt on kyllä aina tosi odotettuja! :>

      Poista