Kaksplus.fi

Pale Pink

14. tammikuuta 2015

Asukuvia on "comebackini" jälkeen ollut vähän. Kai vain yhdet ainoat. Ongelmana on ollut, etten ole keksinyt kivoja kuvauspaikkoja. Tai no, olishan niitä ulkona vaikka kuinka, mutta paleleminen ei oikein innosta. Jokin aika sitten keksin yhtäkkiä, että siirtämällä meidän miniruokapöydän pois ikkunan edestä, avautuu sen paikalle loistava asukuvaseinä! Inspiroituneena pyysin Nikkeä siirtämään ruokailuryhmän pois ja asetin hänen käsiinsä pleikkariohjaimen sijasta kameran. JEE, asukuva paikka oli löytynyt! Eivät nämä kuvat ulkona otettuja kuvia ylitä, mutten toisaalta halua palella ulkonakaan. Mieluummin kotona otetut kuin ei asukuvia ollenkaan.

Pari päivää sitten Nikke ehdotti mulle, että pukeutuisin johonkin värikkääseen. Hän on ilmeisesti kyllästynyt mun ikiharmaisiin asuihini... (Ihmetyyppi! :O Ei harmaaseen voi kyllästyä.) Pyörin vaatehuoneessa hetken, kunnes totesin, etten pysty tämän parempaan. Mä olen kertakaikkisen vierottunut väreistä tällä hetkellä! Punainen ja vaaleanpunainen ovat varmaankin ainoat, joita puen mielelläni päälleni. Liekö syy vuodenajassa vai missä, en tiedä... Tässäpä siis "värikäs" asu à la Milla.






Tuo hame on mun tämänhetkinen lempparini. Tilasin sen Members.com-sivustolta edulliseen hintaan hyvin epäröivänä. Ennakko-oletukseni nimittäin oli, että hame menee luultavasti palautukseen. En uskonut tuon mallisten hameiden pukevan mua. Voi kuinka väärässä olinkaan! Paketista paljastuikin uusi luottovaatekappale, joka sopii lähes minkä tahansa yläosan kanssa. Hameen huono puoli on se, ettei se päällä paljon pyllistellä tai pikkarit vilkkuvat koko kansalle... Se on pikkujuttu, kunhan sen vaan itse tiedostaa ja pitää mielessä. ;)

Asu kokonaisuudessaan oli erittäin kovasti mieleeni! Pitkä neuletakki sitoo asun kivasti yhteen ja tekee siitä rennon, mutta kuitenkin suht siistin. Vaaleanpunainen neuletakki on muuten jäänyt harmittavan vähälle käytölle. Kevään myötä asia varmasti korjaantuu. Keväisin muhun nimittäin iskee "pastelliharakkuus" eli kaikki pastellinsävyinen miellyttää. Ennustan siis mooooonia käyttökertoja tälle neuleelle!

Huulillani on muuten Winkiewinkie-kaupasta testiin saatua 3 Concept Eyesin huulipigmenttiä sävyssä "Issue"*. Tuote on muuten tällä hetkellä alessa (10,40€, muutkin meikit näyttävät olevan alessa), joten jos olet erittäin pigmenttirikkaan, kauniin ja voimakkaan punaisen tuotteen tarpeessa, suosittelen kokeilemaan! Suosittelen myös kokeilemaan saman sarjan Creamy-huulipunia, jotka myös sain testiin samaiselta verkkokaupalta. Mulla itselläni on sävyt "Mauve Nude"* (täydellinen, suht nude huulipuna) sekä "Super Oranssi"*, joista molemmista on tullut mun arkimeikkisuosikkejani. Punat tuntuvat huulilla ihanan kosteuttavilta, niissä on hyvin pigmenttiä ja väri pysyy perushyvin (ruokailun jälkeen pitää lisätä). Suosittelen kokeilemaan, olen itse ollut ihan äärettömän tyytyväinen etenkin noihin creamy-huulipuniin, jotka ovat pelastaneet mun arkimeikkini hyvin monesti.

Kertokaahan ajatuksianne asusta! Tykkäsittekö? Miten muuten itse suhtaudutte väreihin pukeutumisessa? Kertokaa, etten mä ole ainoa harmaavarpunen... :D

*Tuotteet on saatu.

14 kommenttia :

  1. Kiva että keksit miten ottaa asukuvia sisällä! : ) mun värikäs asu saattais olla samaa luokkaa tämän sun valintasi kanssa. Välillä pidän kovin väreistä ja toisinaan taas pukeudun koko ajan vaan tummiin ja harmaisiin. Luulen tosin talven vaikuttavan asiaan paljon..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Talvi varmasti vaikuttaa... En mä muutenkaan kauhean innokas värienkäyttäjä ole, mut nyt tällä hetkellä ne ei vaan yhtään tunnu omalta. :O Syytän talvea. :D

      Poista
  2. voi nainen ku oot niin kauniiis<3 ihania kuvia!! täälä kans yks "värittömästi" pukeutuva ihminen :D maanläheiset värit on vaan itelle niin turvallisia.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin, ihana! :>

      Jep, turvallisia ne tosiaan on! Ja sopii kauheen hyvin yhteen keskenään! :D

      Poista
  3. Tosi kiva asu! Samalla rennon ja mukavan näköinen, mutta siisti. Tuo pitkä vaaleanpunainen villatakki on ihana. Itsekin olen harmaan suurkuluttaja ja näin talviaikaan kirkaat värit tuntuvat liian silmille hyppiviltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oisin kuvaillut asua just samoilla sanoilla. :)

      Ihanaa, lisää harmaavarpusia! <3

      Poista
  4. Aaivan ihana asu!<3 Mullakin vaaleanpunaisesta on tullut yksi lemppari ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Emilia Aleksandra!

      Vaaleanpunainen sopiikin sulle varmasti hyvin. ;)

      Poista
  5. on tosi söpö asu ja ihanan väristä toi huulipuna! :)

    VastaaPoista
  6. Oi, onpa ihana neuletakki – sekä värinsä, että pehmoiselta näyttävän materiaalinsa puolesta! Ja vaaleanpunainen pukee sua tosi kauniisti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Christina! Neuletakki on tosiaan ihana.

      Poista
  7. Suloinen tuo pastellineule. Kyllähän siinä ja punaisissa huulissa on jo ihan tarpeeksi väriä! :D
    Käytän syksyllä ja talvella 90% mustaa. Jos siihen jotain erehdyn sekoittamaan, on se valkoista tai harmaata. Kesällä ehtii leikkiä väripilkkua. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, samaa mieltä! Ei sitä ihan villiksi sentään heittäydytä. ;)

      Mulla ei kesälläkään onnistu väripilkkuilu! Oon toivoton... :D

      Poista