Kaksplus.fi

Uusi perheenjäsen

19. joulukuuta 2014

Luulit ehkä, että aion paljastaa jotakin hyvin dramaattista, mutta tällä kertaa kyse on uudesta laukusta. Oi, kyllä! Mä RAKASTAN laukkuja. Vanhat lukijat sen jo tietävätkin, mutta uusillekin tiedoksi: Hei, nimeni on Milla. Olen laukkuaddikti.

Mulla on noin vuoden ollut Rebecca Minkoffin Mini M.A.C -laukku. Kirkkaanpunainen kaunokainen näkyy esimerkiksi näissä asukuvissa (klik!).  Tykkään valtavasti laukun ulkonäöstä. Pieni kokokin on usein näppärä. Kaipasin kuitenkin jotakin hieman isompaa laukkua, johon mahtuisi mun ihana pinkki Marc by Marc Jacobsin lompakko (kurkkaa täältä mistä puhun klik!) sekä tarvittaessa myös vesipullo. Eksyin parinkin eri blogin innoittamana tutkimaan Zalandon valikoimaa, koska sähköpostiini oli juuri pamahtanut -20% alekoodi. Pikkusen houkutteli. No... Enhän mä sieltä sivuilta päässyt tilaamatta mitään. Helsinkiin päin nimittäin lähti musta nahkainen Rebecca Minkoffin M.A.C., joka siis on ulkonäöltään aivan kuin Mini M.A.C., mutta kooltaan isompi. Aikas täydellinen siis. Kattokaapa itse vaikka!



Ihana, eikö? Mitäs tykkäätte mun ilmeistä? Ette ehkä uskoisi, että ennen näitä kuvia mun ilmeeni oli erittäin kiukkuinen. Nikke sanoi, että mun katse olisi voinut tappaa. Mutta hei, kuka nainen haluaisi nähdä itsestään kuvia, jotka on otettu alhaalta päin?! Mun kaksoisleuka oli erittäin hurmaava... Ihanaa, että Nikke on luova ja keksii uusia kuvakulmia, mut ois hän kyllä voinut mua uskoa, kun varottelin kuvakulmasta. :D Haha! Onneksi Nikellä on erikoistaito saada mut lepyteltyä erittäin nopeasti. Huomaatte ehkä näistä kuvista, että meininki oli tässä vaiheessa jo melko levoton ja vauhdikas. ;)

Tiivistettynä: tykkään mun uudesta laukusta niin paljon, että sekooooooon. ;)

28 kommenttia :

  1. On kyllä nätti laukku ja sopii kaikkien asujen kanssa ja melkein joka tilaisuuteenkin ♥

    VastaaPoista
  2. Aivan täydellinen laukku, mullekin kelpais! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! Mä oon tosi tyytyväinen ostokseeni. :))

      Poista
  3. Oi kivalta näyttää! Ja hauskat kuvat :D

    VastaaPoista
  4. Cooool tuo on kyllä siisti :) Kelpaisi mullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sitä se on! Ja tosi käyttökelpoinen!

      Poista
  5. Ihana laukku :o Tää neiti haluaa samanlaisen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ehkä ehdit vielä toivoa joulupukilta. :P ;)

      Poista
  6. Voi että, tuon huolisin vaikka heti! Oon asettanut itelleni tavoitteeks ens vuonna ostaa jonku Rebecca Minkoffin laukun, vielä vaan mietinnässä että mikä malli ois itelle paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kuulostaa ihanalta! Tsemppiä laukun tavoitteluun! :)

      Poista
  7. No on se kyllä todella ihana laukku!!! Hyvä ostos :)

    VastaaPoista
  8. Oi että se on hieno :) vähemmästäkin menee sekasin!

    VastaaPoista
  9. Aivan loistavat nä sun kuvat pakko oli liittyä lukiaksi ja jäädä seurailemaan sun tohujas.Laukku on kyllä ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla, että tykkäsit! Tervetuloa seurailemaan! <3

      Sitä se laukku tosiaankin on!

      Poista
  10. What a cute purse! Love it!

    www.simplydavelyn.com

    VastaaPoista
  11. Noi M.A.C -laukut on kyllä vaan niiiin kauniita, tykkään♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Mä veikkaan, että noihin ei kauheen helpolla kyllästy. :P

      Poista
  12. Ihana on! Jotenkin kuvittelin sen isommaksi, mutta näyttää oikein passelilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin luulin kuvien perusteella, että se ois isompi. Tää on kyllä tosi toimiva koko! Mahtuu iso lompakko, vesipullo ja muut pakolliset just hyvin. :)

      Poista
  13. Mistä tuon muuten tilasit? Itse aion myös tässä keväällä tilata joko Minin tai tuon mutta mietin kokemuksia nuista nettikaupoista. Kiva päästä näkemään tätäkin sitten asukuvissa kun pähkäilen kumpi olis itselle parempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin Zalandolta tuon. Sattui olemaan alekoodi, joten en voinut vastustaa. Punainen Mini on sen sijaan tilattu Jenkeistä suoraan Rebecca Minkoffin nettikaupasta. Molemmissa toimitus yms. sujui hyvin ja paketti tuli nopeasti perille. Jenkeistä tilatessa tosin päälle tuli tullit, mutta se oli ainoa vaihtoehto, koska silloin noita laukkuja ei myynyt yksikään suomalainen (eikä muistaakseni europpalainenkaan) nettikauppa.

      Poista