Kaksplus.fi

Pappatakki Lover

6. joulukuuta 2014

Arvatkaapa mitä? ASUKUVIA luvassa! Wouuuuu.... Edellisen kerran olen julkaissut asukuvia syyskuussa. Oli iso kynnys astua taas kameran eteen, mutta onneksi mun kuvaajani on niin höhlä (Kaikella rakkaudella, Nikke! :P), että rentouduin hetkessä. Harmi vaan, että me ei olla koskaan samaan aikaan "valoisalla" liikenteessä, mutta onneksi näistä kellarissa napatuista kuvista tuli kivoja. Pääasia varmaan kuitenkin on, että asukuvia nähdään täällä minunkin blogini puolella. Tykkään itse valtavasti lukea asupostauksista, joten niitä on ehdottomasti oltava myös täällä.

Asusta sen verran, että vaikka olenkin nykyään hame- ja mekkotyttö henkeen ja vereen, viihdyn aina silloin tällöin noissa farkuissa. Etsin pitkään oikeanlaisia boyfriend-mallisia pöksyjä, mutta totesin, ettei yhdetkään niistä istu mulle. En ole varma ovatko nämäkään "poikaystävät" mulle täydelliset, mutta käytän ja tykkään niistä silti. Pukeutuminen ei loppujen lopuksi kuitenkaan ole niin kovin vakava asia.








Beanie / VILA (gifted)     Scarf & Jeans / Lindex     Knit / Oasis     Coat / ONLY     
Bag / Tiger of Sweden     Shoes / Dr Martens      

Tuo takki on melko uusi. Tilasin sen pari viikkoa takaperin Members.com-sivustolta muutaman muun vaatteen kera. Musta tuntuu, että olen käyttänyt ainoastaan tuota takkia sen saapumisen jälkeen. Se on mukava "väripilkku" (vaikkei värikäs olekaan) mun harmaiden ja mustien takkien joukossa. Ja hei, ♡ pappatakit ♡!

Viihdyin asussani loistavasti. Pidin erityisesti pörröisen, vaaleanpunaisen neuleen ja ronskien farkkujen yhdistelmästä. Erilaiset kontrastit pukeutumisessa ovat edelleen niin kovin mua. Ja rentous. Se on mun toinen nimi. ;)

Kertokaahan ajatuksianne asustani! Kiitos muuten, että olette kommentoineet edellisiin postauksiin niin ahkerasti. Jokainen kommentti ilahduttaa mua valtavasti. Ootte parhaita! ♡

Palaillaan taas! Toivottu hiuspostaus on muuten tuloillaan. Videotutoriaali on juuri editoinnissa. ;)

16 kommenttia :

  1. Noi housut on kyllä tosi tosi kivat! Itellekin kelpais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä epäröin sovitellessani niitä, mutta onneksi ostin ne! :>

      Poista
  2. Ihan superhyvä asu, tykkään tosi paljon. Mun onkin pitänyt kaivaa boyfriendit kaapista, ehkä nyt sun innoittamana saan ne vedettyä päälle. Jostain oudosta syystä ne on useinmiten käytössä kevät ja alkusyksyn aikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Mäkin tykkäsin! :)

      Haha, nyt rikot tapoja ja vetäiset ne jalkaan. Asua odotellessa... ;)

      Poista
  3. Pappatakit rocks! Ja hyvältä näyttää asu muutenkin, ihanan rouhea mutta rento.
    Minustakin on nyt viime kesän ja syksyn aikana tullut ihan mekkotyttöjä ainaisten farkkujen sijaan, täytyypä itsekin laittaa pitkästä aikaa joku housuasu päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, toinen pappatakkeja rakastava! Kiitos asukehuista, caelia! :)

      Joo, laita ihmeessä. Se virkistää kummasti, kun välillä pukee jotakin tavallisesta poikkeavaa. :> Asukuvia odotellessa... ;)

      Poista
  4. Todella kiva tuo takki ja mukavaa nähdä sulta asukuvia myös pitkästä aikaa! : ))

    VastaaPoista
  5. Ihan täydellinen asu! Superihana tuo takki! :)<3

    VastaaPoista