Kaksplus.fi

Miten meni joulu?

30. joulukuuta 2014

Oiskohan mun aika jo heräillä jouluhorroksesta...? Joulu meni oikein mainiosti, vaikka sen onnistuminen vähän etukäteen jännitti. Kerron kohta siitä enemmän, sillä mun on kerrottava eräs asia: mä tykkään nykyään OIKEASTI jouluruoasta. Tajusin sen jouluna, sillä pohtiessani omaa suhtautumistani jouluruokiin, huomasin pitäväni niistä vuosi vuodelta enemmän. Rosolli on ikisuosikkini, mutta esim. lanttulaatikko maistuu joka kerta paremmalta. Aiempina vuosina olen syönyt niitä siksi, ettei tarjolla ole ollut muutakaan. Nyt oli ihan eri meininki. Onko musta tullut aikuinen? :'D




Nyt siihen joulunviettoon... Tämä oli Niken ja mun ensimmäinen yhteinen joulu. Me pohdiskeltiin pitkään, että miten saadaan joulu järjesteltyä niin, että saadaan olla mahdollisimman paljon yhdessä, vaikka molemmat ovatkin tottuneet olemaan monta yötä kotikotona joulun jälkeen. Loppujen lopuksi päädyttiin siihen, että mentiin 23. päivä mun vanhemmilleni yöksi. Jouluaattona Nikke lähti kotikotiinsa eli vietettiin siis joulu erillämme (En tykännyt.). Joulupäivänä Nikke tuli pelaamaan pari Scrabble-matsia ja nappaamaan mut kyytiinsä, sillä lähdettiin Niken vanhempien luokse yöksi. Illalla mentiin kaveriporukalla ensin Niken bändin treenikselle, josta jatkettiin iltaa erääseen baariin Tikkurilassa ja lopetettiin ilta snägärille. Tapaninpäivänä herättiin siis Niken vanhemmilta, jossa vietettiin aikaa iltaan asti. Aika paljon "kuljeskelua" kuului meidän jouluumme, mutta siitä huolimatta, joulu oli oikein kiva ja rentouttava. Oli ihana palata kotiin ja päästä nukkumaan omaan sänkyyn. There's no place like home.




Teitä varmaan myös kiinnostaa, että olinko ollut kiltti tyttö. ;) Sain lahjaksi monta ihanaa juttua; teetä, isoja ja pehmeitä kylpy- ja käsipyyhkeitä, uuden yöpuvun (pakollinen joululahja joka vuosi!), The Body Shopin ihanan hunajan tuoksuisen paketin (vartalovoi, käsisaippua, suihkugeeli ja vartalokuorinta), herkkuja, Mikki-kosmetiikkapussukan... ja vaikka mitä muuta!




Uskomattomimman lahjan sain kuitenkin Nikeltä. Voin sanoa, että hänelle ostamani lahjat tuntuivat melkoisen pikkuruisilta herran hankkiman lahjan rinnalla... Nikke nimittäin oli hankkinut mulle ja itselleen  neljän päivän reissun lentoineen ja hotelleineen Lontooseen helmikuussa. Ihan kuin matka itsessään ei olisi ollut jo "riittävästi", me nimittäin päästään vielä kaiken lisäksi katsomaan  Queenin konserttia! Oooooooo! Freddie Mercuryhan kuoli jo 90-luvun alussa, mutta Queenin solistina on tällä hetkellä "the next best thing" eli Adam Lambert. En malta odottaa! Olen jo pitkään halunnut päästä Lontooseen, joten odotan sitä jo mahdottoman paljon. Queen on Niken ehdoton lempparibändi, johon hän on saanut mutkin ihastumaan, joten malta odottaa konserttiakaan! ÄäääääIiiiiiiiiiiiUuuuuuuuuuOoooooooh! Oon innoissani. Toi yks taitaa pitää musta aikas paljon. ♡





Sellaista kuului mun jouluuni. Seuraava juhlanaihe onkin uusivuosi. Mitähän mä silloin keksisin?

22 kommenttia :

  1. On kyllä mahtava lahja Nikeltä!:P

    VastaaPoista
  2. Voii ihana <3 tuli oikeasti niin hyvä olo tästä postauksesta <33 ihania lahjoja sait, mutta kyllä poikaystäväsi todella yllätti!! Vautsi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Yllätys se tosiaankin oli. Aikamoinen tyyppi toi yks! ♡

      Poista
  3. Ooooiii vaude mikä lahja! Huikeeta :D

    VastaaPoista
  4. Aikas täydellinen joululahja ;)

    VastaaPoista
  5. Oi mikä joululahja!! Vähän kuolen kateuteen täällä mutta ei sen väliä :-D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Jos tilanne ois toisinpäin, mäkin saattaisin vähän vihertää... :D

      Poista
  6. Jauuuuuu! Huisi lahja, oon kyllä tosi iloinen teidän puolesta :) Queen & Adam tulee olemaan jotain aika ainutlaatuista .. Voihan mahtavuutta - en oo yhtään kateellinen ehehen ;) xx Satu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee! Mä veikkaan kans, et aika mahtava elämys on edessä!

      Poista
  7. Aivan ihana lahja! :) Lontoo on kyllä niin ihana kaupunki ja sinne haluaa aina uudestaan. Me kävimme mieheni kanssa toukokuussa Lontoossa, minä toisen kerran ja mieheni ensimmäisen kerran. Mies ei ollut ensin innostunut kyseisestä kaupungista, mutta loman lopussa hän jo kertoi kuinka on tykästynyt Lontooseen eikä haluaisi edes takaisin kotiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se lahja tosiaan on! :P

      Lontoo on mun lempikaupunkini. Sydän halajaa aina sinne... Tää tulee olemaan mun neljäs kertani ja Niken kolmas. Eiköhän me löydetä jotakin molemmille uutta koettavaa kaupungista. :P

      Mulla kävi muuten vähän samalla tavalla kun miehelläs. Ensimmäisen reissun jälkeen olin 100 prosenttisesti sitä mieltä, että Lontoo on ihan yliarvostettu. Yhtäkkiä huomasin kuitenkin kaipaavani sinne uudelleen... Niin vaan mieli muuttui aivan täysin! :D

      Poista
  8. Cool mikä lahja :D Kelpais mullekin.. Onneksi kesäkuussa pääsee taas Lontooseen ja voisin olla siellä tällä kertaa vähän kauemminkin.. ;)

    VastaaPoista
  9. Mä oon kans huomannut että jouluruoka on oikeesti alkanut maistuun paremmalta, mitä vanehmmaksi tulee :D hahah, kummallista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se on aikuistumisen merkki sit! :DD

      Poista
  10. Apua kuin siisti lahja! Kelpais kyl itelleeki tommoset lahjat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä aikamoisen siisti lahja! En oo mäkään aikaisemmin vastaavaa saanut. :>

      Poista
  11. Ai adam on niitten solisti! Oi vitsi, aika ihana lahja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hän tosiaan on nykyään solistina. Adam hoitaa hommansa loistavasti. Kannattaa katsoa Youtubesta livevetoja. En malta odottaaaaaaa!

      Poista