Kaksplus.fi

LATELY

12. joulukuuta 2014

 HUOM! AIKAA ÄÄNESTÄÄ ON KESKIYÖHÖN ASTI. MITÄ SINÄ HALUAISIT LUKEA SEURAAVAKSI? VALITSE BLOGIN SIVUPALKISTA! 


1. On aika mahtavaa, että mun rinnallani on tyyppi, joka on vähintäänkin yhtä hölmö kuin mä. ♡ Mulla on aina hauskaa tuon tyypin kanssa!

2. Autoselfie mysteerimiehen kera... ;)

3. Nikke soitti kitaraa ja mua pelleilytti. Saatoin vähän häiritä... HUPS!

4. Lily-murunen oli meillä yökylässä viime viikonloppuna. Oli ihanaa pusutella ja silitellä! Ja mikä parasta, Lily vei meitä lenkille! Ja nukkui koko yön aivan kiinni mussa. Mulla ja Nikellä oli käytössä puolikas pari sängystä. Arvaatte ehkä kenellä oli se toinen puolikas... ;)


1. Keskiviikkona vietin iltapäivän ystäväni kanssa. Höpöttelyn ja shoppailun lomassa täytettiin vatsamme Fafa'sin ihanilla falafel-pitoilla. Nammmmmm!

2. Herkkuruokaa: lihapullia, höyrytettyjä vihanneksia ja Niken tekemää superhyvää kermaviilikastiketta... Kyllä kelpas!

3. Me syödään yleensä tylsästi telkkaria toljottaen, joten välillä on ihanaa luksusta kattaa pöytä ja herkutella kunnolla toiseen keskittyen. 

4. Me tykätään molemmat valtavasti tuosta salaatista. Se on tavallaan jauhelihatortilla ilman sitä tortillaa. :D



1. Meidän perheen isänpäivään kuuluu amerikkalaiset pannukakut, joita paistoin ihanalle iskälleni tänäkin vuonna. Hyvin maistuivat! 

2. Isänpäivä-selfie 

3. & 4. Pari napsua pikkusiskolleni järjestämistäni yllätyssynttäreistä, joissa tietysti keskitytään olennaiseen (eli ruokaan).  Lue lisää juhlista täältä (klik!).


1. Viime sunnuntaina kävin Lilyn ja Niken kanssa pitkällä kävelyllä. Vanhankaupunginkoski on niiiiin tunnelmallinen!

2. Lenkin jälkeen Nikke taikoi meille nachopellin ja mozzarellasalaattia. En oo muuten hetkeen syönyt yhtä herkullista ja täydellistä sunnuntaisafkaa... ♡ Huikatkaa, jos nachopellin resepti kiinnostaa! 

3. Mielellään kokkaava poikaystävä on aika jees. Kreikkalaiset lihapullat, tzatziki ja salaatti - aiaiai!

4. Marraskuun olin eskariopena. Eräällä metsäretkellä ihastelin kauniita värejä. Metsässä oli vielä ihanan vihreää! 



1. Asuyksityiskohta, tykkään valtavasti kirkkaanpunaisesta!

2. Kukkuu! Olin päikkäreille menossa. 

3. Wuhuu, asupostaus pitkästä aikaa! Kurkkaa postaus täältä (klik!).

4. Pantteri ja mä tuijotettiin just sua siellä. 



1. Mulla on melkein aina hyvä päivä. Tällä viikolla on ollut muutama tavallista huonompi päivä. Oon ollut aikamoinen hormonihirviö ajoittain... Onneks, mulla on hyvin ymmärtäväinen poikaystävä, joka kiukuttelin ja mielenilmaisujen sijaan vain suukottelee, halii ja naurattaa. ♡

2. Lapselliset jutut piristää aina. Löytyykö muuten muita Pez-faneja? 

3. Olen viime aikoina taas starttaillut itsenikeräämistauon jälkeen koulutöitä. Olin ahkera opiskelija ja kävin yliopistokirjastossa. Piti tietty ottaa todistusaineistoa! ;)

4. Mua hymyilytti. :)


 HUOM! AIKAA ÄÄNESTÄÄ ON KESKIYÖHÖN ASTI. MITÄ SINÄ HALUAISIT LUKEA SEURAAVAKSI? VALITSE BLOGIN SIVUPALKISTA! 

6 kommenttia :

  1. Tortillasalaatti ilman tortillaa on meidänkin herkkua <3

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Oot kyllä niin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tykkäsit! :) Kiiitos, ihanainen! ♡

      Poista
  3. Ihanan inspiroivan ja piristävän näköinen blogi sinulla! Täytyykin lisätä blogisi lukulistalleni :). Jos etsit itse uudenlaista luettavaa, käy kurkkaamassa hyvän mielen blogiani http://pulupaloma.blogspot.fi
    Mukavaa joulunodotusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Käyn kurkkimassa blogisi. Ihanaa joulunodotusta sulle!

      Poista