Kaksplus.fi

Christmas Gift Wishes + Ideas

8. joulukuuta 2014

 HUOM!  Blogin sivupalkkiin on ilmestynyt kysely, jossa selvittelen minkälaisen postauksen juuri sinä siellä haluaisit seuraavaksi lukea. Laita siis äänesi kehiin ja toivo mieluisinta postausvaihtoehtoa! Äänestysaikaa on perjantaiyöhön asti.

Joulu on jo ihan pian! Tänään avattiin joulukalenterista jo kahdeksas luukku, mikä tarkoittaa sitä, että jouluun on enää 16 yötä. Myönnän, etten ole vielä ostanut kaikkia joululahjoja, mutta aika hyvällä mallilla alkaa rakkaitteni muistaminen jo olla.

Tänä vuonna mun on ollut tosi vaikea keksiä joululahjatoiveita. The Body Shopin tuotteet ovat tietysti aina mieluisia. Söpö yöpuku myös saa aina mun huuleni hymyyn. Ulkomaanmatka olis tietysti myös aina kiva! :D Mutta mitä jotain "erikoisempaa" keksisin? Kyllähän niitä ideoita alkoikin pikkuhiljaa nousta, kun kokosin teille tätä postausta. Ja tosiaan kuten otsikkokin kertoo, parhaassa tapauksessa saatat saada kivan lahjaidean tästä postauksesta.



Multa puuttuu  Arabian Toven juhlavuosi -muumimuki . Musta tuntuu, että sen kuuluisi löytyä jokaisen muumifanin astiakaapista...  (kuva: Prisma)

Olen keräillyt  Iittalan Nappula-kynttilänjalkoja . Kokoelmastani puuttuu vielä molemmat mustat sekä keltaiset. Olen aina rakastanut keltaista, ja viime aikoina olen innostunut sisustuksessakin siitä. Sanomattakin siis selvää, että nämä keltaiset ihanuudet ovat kovasti mun mieleeni! Ja hei, musta toimii aina! ;) (kuvat: Prisma)

Olen aivan rakastunut näihin  Ivana Helsinkin muumi-tarjoittimiin ! Tässä muuten hyvä lahjaidea muumifanille... (kuvat: Ivana Helsinki 1 & 2)

Me tarvittaisiin kotiimme jokin kiva tuoli, jolle voitaisiin laskea laukut, kassit ja vaatteet. Olen saanut pakkomielteen jostakin kivasta, suht yksinkertaisesta pinnatuolista. Tämä  Woodin H17-pinnatuoli  kelpaisi vallan mainiosti. (kuva: RoyalDesign.fi)

 Hemtexin ihanan pehmeät kylpylakanat  (a.k.a. isot kylpypyyhkeet) tulisivat myös tarpeeseen. Meillä on tällä hetkellä vain kaksi siistiä, hyvää kylpypyyhettä... (kuva: Hemtex)

Tämä on ehkä vähän outo joululahjatoive, mutta me tarvittaisiin päiväpeitto! Tämä  Hemtexin päiväpeitto  on väreiltään kiva ja sopivan yksinkertainen. Nikke tosin on sitä mieltä, että meille ei tarvita enää yhtään harmaata (vaikka harmaa on yksi hänenkin lemppareistaan)... Mutta musta olis hyvä kompromissi, jos tuon päälle laittais värikkäitä koristetyynyjä. ;) (kuva: Hemtex)

Mä ilahdun aina suuresti kosmetiikkalahjoista. Kokosinkin tähän mun lempituotteittani, jotka olen todennut hyviksi, ja voin näin ollen suositella niitä lämpimästi.  Louis Widmerin  (apteekeista)  silmänympärysvoide  on erittäin hyvä etenkin kuivalle silmänympärysiholle. (kuva: Yliopiston apteekki)  Weledan Skin food  on hyvä perusvoide erittäin kuivalle iholle. Mä käytän sitä talvisin yövoiteena kasvoilla. Ihan loistava tuote, jos iho on kuiva! (kuva: Hyvinvoinnin tavaratalo)  Vichyn Idealia -päivävoide  kuivalle iholle on ollut himotuslistallani jo pitkään. Ihastuin voiteeseen saatuani siitä pienen näytepurkin, jonka käyttämisen jälkeen olen janonnut voidetta lisää... (kuva: Yliopiston apteekki)   Lumene LAB:in puhdistusvaahto  on yksi mun luottotuotteistani! Sillä lähtee kerralla kaikki meikinrippeet pois ja ihosta tulee ihanan puhdas. Yleensä puhdistusvaahdot ovat liian kuivattavia mun iholleni, mutta tästä olen tykännyt kovasti. (kuva: Lumene LAB)

Mitä löytyy teidän toivelistaltanne?

 HUOM!  Blogin sivupalkkiin on ilmestynyt kysely, jossa selvittelen minkälaisen postauksen juuri sinä siellä haluaisit seuraavaksi lukea. Laita siis äänesi kehiin ja toivo mieluisinta postausvaihtoehtoa!

12 kommenttia :

  1. Multa löytyy mustat Nappulat molemman kokoisina, ja isompi valkoinen. Haaveilen kovasti kanssa tuosta keltaisesta. On nuo vaan niiiin kivoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ovat! :) Mulla on molemmat "kultaiset", molemmat vaaleanvihreät ja iso valkoinen. Noi on kivoja, kun voi vähän vuodenajan mukaan vaihdella, et mitä pitää esillä. :)

      Poista
  2. Oiii, meitsikin haaveilee noista nappuloista! <3 :)

    VastaaPoista
  3. Mäkin haluan pinnatuoleja :D Siis tuollaisia kun kuvassa on, ei niitä lasten! Näin joskus keltaiset jossain ja siitä saakka mulla on ollut pakkomielle niistä. Harmi vaan, että yksi tuoli maksaa noin 100€. Neljä pitäisi saada..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon himoinnut keltaisia pinnatuoleja!! Just tässä painiskelen, että hankkisinko järkevän mustan vai villimmän keltaisen. :D ;) Tuota samaa tuolia on myös keltaisena, mutta hinta tosiaan on kova... Haaveilen muuten myös uudesta, isommasta ruokapöydästä. Nyt meil on kai männyn värinen kahden hengen pöytä, eikä se istu kaikista parhaiten sisustukseen. Uusi, isompi ja sopivamman värinen ois ihana, jos vaan olis tilaa. :D Sit hankkisin kyllä pinnatuolit tuoleiks!

      Poista
  4. Ps.Tohon Idealiaan koukuttuu helposti;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sen uskon! :D Sen verran hyvältä mönjältä se vaikutti pienen purkin perusteella.

      Poista
  5. Tosi monta samaa toivetta meikäläiselläkin :) Ainakin tuo Muumi-muki ja sitten Iittalan kynttiläjalat, tosin ehkä metallisena tai valkoisena. Oih!

    VastaaPoista