Kaksplus.fi

Mitä mulle kuuluu?

10. marraskuuta 2014

Lupailin edellisessä postauksessa kertoilla tarkemmin kuulumisiani. Aikamoisen isoja asioita on tapahtunut edellisen puolenvuoden aikana. Nyt kuitenkin vihdoin alkaa olla taas sellainen olo, että oon löytänyt itseni taas ja on helppo olla. No mitäpäs kaikkea onkaan tapahtunut puolessa vuodessa?




Oon saanut mun elämääni uuden, ihanan ja erityisen ihmisen, joka kuorsaa kauhean kovaa, mutta ottaa kainaloon koska tahansa ja suukottelee otsaa monta kertaa päivässä. Tämä maailman paras tyyppi katsoo mielellään Disney-elokuvia, Muumeja ja muita piirrettyjä sekä tekee päivällisen sillä aikaa, kun mä nukun päiväunia sohvalla. Kun mulla on pahamieli, mun lempparityyppi tekee kaikkensa, että saisi mut taas hymyilemään. Mun on valtavan helppo ja hyvä olla tän tyypin kanssa. Meillä on niiiiiin paljon yhteistä, että välillä meitä molempia naurattaa. Nikke on ihana. Miten voi ollakaan, että vielä keväällä täysin tuntemattomasta ihmisestä voi tulla näin tärkeä ja rakas niin lyhyessä ajassa?

Yllä olevasta tekstistä tulee varmaankin ilmi, että meillä kolahti ja ISOSTI. Meistä tuli tosi tärkeitä toisillemme hyvin lyhyessä ajassa. Koska mulla ei ollut omaa kotia, asuin käytännössä Niken luona. Oli mulla paikka äidin ja isinkin luona, mutta vaikka ollaankin tosi läheisiä, tuntui vaikealta monen vuoden itsekseen asumisen jälkeen palata vanhempien helmoihin.

Koska mun blogini painottuu tyyliin ja pukeutumiseen, on mainittava ihan erikseen siitä, että yllätyin miten pienellä vaatemäärällä pärjään! Suurin osa mun vaatteistani oli kotikotona (a.k.a. vanhempien luona), mutta vaatekriisejä ei siltikään juuri tullut. Toimivilla, helpostiyhdisteltävillä vaatekappaleilla pärjää loistavasti. 


Viime kuussa mä muutin ihan virallisesti Niken luokse. Musta tuli helsinkiläinen (APUA!). En koskaan ajatellut muuttavani Suomen sisällä Espoosta pois, mutta niin vain elämä kuljettaa arvaamattomasti. Alue, jossa asutaan on tosi kiva. Bussilla pääsee hetkessä keskustaan, mutta vehreyttä ja kivoja lenkkimaisemia löytyy silti. Ollaankin käyty Niken kanssa iltakävelyillä, joiden myötä oon oppinut hahmottamaan tätä mun uutta asuinaluettani.

Meidän koti on 35 neliön yksiö pienellä takapihalla. Ollaan yhdessä (Nikke varmaan naurahtaa tässä kohtaa :D) tehty poikamiesboksista meidän molempien näköinen koti. Kunhan saadaan meidän koti viimeisteltyä, lupaan tehdä postauksen, jotta tekin pääsette kurkistamaan meidän kotikoloomme.



Mä olen aika laiska kokki. En juurikaan välitä ruoanlaitosta, joten on mahtavaa, että olen napannut itselleni ruoanlaitosta pitävän miehen. Nikke on tehnyt mulle vaikka mitä herkkuruokia, kuten tuon viimeisen rivin hampparin. Meillä on sunnuntai-iltaisin tapana dippailla vihanneksia ja katsoa elokuvia. Silloin tällöin herkutellaan myös täytetyillä croissanteilla (Vinkvik! Lidlistä saa parhaat croissantit!). Ja hei, mä olen oppinut tekemään pizzapohjan, josta tulee rapeahko!



Edellisen puolen vuoden aikana olen...
... ottanut mooooonia selfieitä (of course! :D).
... rapsutellut ja pusutellut Lily-murua (koirakaveri).
... saanut yllätyksenä lemppariherkkujani.
... ostanut ensimmäisen valkoisen neuleeni IKINÄ (ja monia muita vaatekappaleita...).
... suorittanut maisteriharjoittelun kuudennessa luokassa (mutta unohtanut gradun kokonaan).
... rakastunut päätä pahkaa.
... ollut eksyksissä itseni kanssa ja löytänyt itseni taas.
... tutustunut moniin mahtaviin tyyppeihin.
... ollut koditon ja "kodillinen" taas.
... nauttinut kokkaavasta miehestä. :D
... ollut kesätöissä vaatekaupassa (ja sen myötä ostanut paljon uusia vaatteita).
... haaveillut ulkomaanmatkasta.

Ja paaaaaljon paljon muuta. Puoli vuotta sitten mulla oli välillä tosi vaikea olla, mutta nyt mä olen ihan hirmuonnellinen. Kaikki on tällä hetkellä tosi hyvin. ♡

38 kommenttia :

  1. Olipas mukava postaus ja iloisia kuvia :) Onnea teille kahdelle <3

    VastaaPoista
  2. Niin ihanuus postaus! Lämmittää mieltä, kuulla, että sulla menee hyvin ja oot löytänyt taas onnen. :') Oon kaivannut sun postauksia, oot niin hurmaava tytsi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihana kuulla! Iso kiitos, Elisa! <3 :) Sait ison hymyn mun huulille.

      Poista
  3. Kiva kuulla sun kuulumisia. Ja tosi mukavaa, että kaikki on nyt hyvin ja oot löytänyt ihanan ihmisen, jonka kanssa elää. ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Iida! Ihanaa, että olet siellä! <3

      Poista
  4. Voi ihana Milla <3 Oon ihan superonnellinen sun puolesta! Aika hymyilyttäviä kuukausia on täälläkin vietetty ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! ;) Mä olen onnellinen sun puolestas. :)))

      Poista
  5. Voi ku ihana lukee sun kirjotuksia pitkästä aikaa!! Oon tosi iloinen sun puolesta ❤ Tiedän tasantarkkaan mitä on saada niin tuntemattomasta lyhyessä ajassa jotain niin tärkeää :) ite vaihdoin viis vuotta sit aika "lennosta" nykyiseen koska se vaan tuntu niin oikeelta vaikkei kunnolla tunnettu ja nyt me mennään ens kesänä naimisiin hihiiiii!!!! ❤

    Ehkä mäki joku päivä saan nostettua mun blogin takas jaloilleen….. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitos, Laura! <3 Mahtava juttu, onnea teille! :)

      Kyllä se hetki sit tulee, jos on tullakseen. :) No panic!

      Poista
  6. Mää harvoin ajattelen kun luen tuntemattoman blogia, että "oispa kiva tutustua tuohon sillain oikeasti" mutta sun kohdalla se fiilis tulee. Oon myös yllättynyt miten pahalta tuntu lukea sillon kun kirjotit sun erosta ja nyt kun luen, että oot löytänyt rakkauden ja oot onnellinen, oon aidosti onnellinen sun puolesta ja hymyilen tällä puolella ruutua. <3

    VastaaPoista
  7. Ihanaa kuulla tämä kaikki <3 Kiitos kun kerroit :) Ja kyllä sä vaan niin säteiletkin kuvissa ja kaikkea! Kaikkea hyvää ja ihanaa teille :3 (ps. kokkaava mies on jotain niin seksikästä ja hienoa ettei tosikaan :DD ainakin vähän se tie naisen sydämeen käy masun kautta!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihanaa, että säkin olet vielä siellä! Kiitos kauniista sanoistasi. :)) Kaikkea hyvää sullekin!

      Aivan totta! :D

      Poista
  8. Onnea kovasti! :))
    Tuli ihan vain mieleen, että miten opiskelut muuten sujuvat ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, emppu! :))

      Mun opinnot on olleet aikalailla jäädytettyinä tän puoli vuotta. En oo kyennyt oikein keskittymään mihinkään, joten annoin ihan rauhassa itselleni aikaa "palautua". Maisteriharjoittelun sain sentään suoritettua. Jäljellä on vielä siis gradu, rästitentti, pari esseetä ja joku 2op:n kurssi. Loppusuoralla ollaan kuitenkin! :)

      Poista
  9. ihanaa että voi hyvin! olenkin jo vähän kaipailluit sun postauksia, mahtavaa että oot taas bäkkii :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Mahtavaa, että olet siellä! <3

      Poista
  10. Vastaukset
    1. En käy kieltämään. :) Ihanaa, että säkin olet vielä linjoilla! Monta tuttua "kasvoa" on edelleen mun matkassani. Sydäntä lämmittää! <3

      Poista
  11. Ihana postaus! Tällaset kirjoitukset tekee tosi iloiseksi, koska liian usein ihmiset vaan puhuu siitä, mikä on huonosti ja suomalaiseen tapaan sitä onnea piilotellaan. Joten jee tälle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl totta! Ihanaa, että tykkäsit! <3

      Poista
  12. Mukavaa taas lukea postailujasi :) ja kiva kuulla että oot löytäny rakkauden <3

    VastaaPoista
  13. Ihanan positiivinen ja söpö kirjoitus. ;) Annat toivoa paremmasta.. ♥

    VastaaPoista
  14. Ihanan hyväntuulinen postaus ja oli muutenkin mukava päästä lukemaan kuulumisistasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, että tykkäsit! :) Kiitos, että olet siellä! <3

      Poista
  15. Tulipa tästä postauksesta itsellekin hyvä mieli!
    Minkälaisesta aiheesta teet gradua ja missä vaiheessa työ on? Itsellä ois sama kohta edessä....
    t. toinen Milla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :)

      Teen graduni esiopetukseen liittyen. Tai no, en tiedä voiko gradusta edes puhua, koska työ on edelleen tutkimussuunnitelma vaiheessa. En ole sitä toukokuun jälkeen edistänyt lainkaan. Kyllä se tästä pikkuhiljaa! :)

      Poista