Kaksplus.fi

ParIS.

8. syyskuuta 2014

Heipparallaa!

Pitkästä aikaa sain taas avattua Bloggerin. Mun viettäessä hiljaisuutta, syksy on saapunut ja viimeinen vuosi yliopisto-opintoja alkanut. Tänään starttasi mun maisteriharjoittelunikin. Seuraavat viisi viikkoa mä tulen viettämään kivanoloisen kutosluokan opena yhdessä mun parini kanssa. Mua on jänskättänyt aika paljon, koska mulla on enemmän kokemusta alkuopetuksesta kuin kutosluokasta. Ne on kuitenkin kaksi ihan erilaista maailmaa! Toisaalta tosi hyvä, että olen epämukavuusalueellani, koska silloin kai joudun väistämättä kehittämään itseäni. Positiivisella mielellä siis olen, vaikka tiedän edessä olevan haasteita ja rankat viisi viikkoa.

Mä olin jo aivan innoissani viilentyneestä ilmasta (Pliis, tulkaa takaisin!), koska sain kääriytyä takkeihin ja huiveihin näyttämättä hölmöltä. Viime päivinä ilma on taas ollut lämpimämpi, joten viikkoja sitten kuvattu asu tuntuu tällä hetkellä tavallaan ajankohtaiselta. Alla olevissa kuvissa on muuten se toinen lemppari arkihameeni, jonka mainitsinkin edellisessä asupostauksessani. Mulla saattaa olla tuo sama "kietaisuhelmainen" hame myös tummanharmaana... :P


T-shirt & Skirt / Lindex     Bag / Rebecca Minkoff     Shoes / Converse


Mä en osannut ennen tätä kesää käyttää hameita ollenkaan! Kovin ovat asiat muuttuneet, nimittäin nykyään hameet ovat mun luottovaatekappaleitani. Hameisiin ihastumisen myötä olen muuten joutunut ostamaan yläosia... En edes kehtaa tehdä postausta mun edellisen parin kuukauden ostoksistani. :D Toisaalta, ainakin melkein kaikki mun ostoksistani tulivat tarpeeseen. Niin haluan ainakin uskotella itselleni. ;)

Nyt mun pitäisi varmaan suunnata peiton alle unten maille, jotta jaksan huomenna olla pirteänä harjoittelussa. Koskakohan mä muuten totun aamuherätyksiin...? Onneksi viiden viikon päästä saa taas herätä kymmeneltä, jos siltä tuntuu. ;) 

23 kommenttia :

  1. Jee uutta postausta! Tosi kivannäköinen asu :) Tsemppii harjotteluun <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihana olet! Kiitos paljon, Jasmin! <3

      Poista
  2. Kivan rento asu. Tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Mä ihastuin asun rentouteen kanssa.

      Poista
  3. Kyselin silloin joskus vinkkejä luokanope soveltuvuuskokeeseen ja pääsin opiskelemaan luokanopekoulutukseen!:) Osakiitos sulle, vinkit auttoi :) mullaki alkaa eka harjoittelu marraskuussa ja jännittää aika lailla :D tsemppii sulle viimeseen harjoitteluun :)

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla susta täällä blogin puolella :) Vaikka sua Instassa seuraakin, niin on kiva päästä lukemaan sun tekstejä :)

    Kivan asun olet koonnut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :)) <3 Mahtavaa, että oot siellä!

      Kiitos, Laura. :)

      Poista
  5. Sulla on tukka tosi kivasti näissä kuvissa! :) Voisitko joskus tehdä postauksen hiusjutuista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Anni! Joo, mä teen ehdottomasti. :) Kiitos toiveesta!

      Poista
  6. Jee ihanaa Milla kun postaat välillä :) Vaikka instassa tuleekin seurattua niin silti on kiva lukea vähän pidempääkin tekstiä. Hyvältä näyttää asu taas, tsemppiä aamuherätyksiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :)) <3

      Kiitos, ihanainen iduska!

      Poista
  7. Tuo laukku on niin sun näköinen. Kunnon ilopilleri. ;)

    Hameet. ♥ Hankin vastikään mahtavan tekonahkaisen kynähameen ja jos ei laske mukaan sitä, että joutuu kävelemään kääpiöaskelia se yllä, se on ihana.
    Ainut mikä hameita käyttäessäni häiritsee, on olemattomat pohkeeni. Kauniit kuin pari syömäpuikkoa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se laukku tosiaan on! :))

      Ooh, kuulostaapa hyvältä!! Kynähameissa tosiaan on usein toi kävelyongelma. Kauneiden takii pitää välillä vähän kärsiä. ;)

      Poista
  8. Aivan ihana tuo asukokonaisuutesi! Olen itse todella huono käyttämään hameita, mutta tuo asu on sellainen minkä voisin hyvin kuvitella itsenikin päällä: asu näyttää mukavan rennolta ja tennarit kruunaa kaiken. :)

    Oli muutenkin mukava kuulla kuulumisiasi ja tsemppia vain harjoitteluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kolibri! Mäkin olen vasta tänä kesänä oppinut käyttämään hameita. Tykkään just luoda rentoja asukokonaisuuksia niiden ympärille. Siisti toimistolook ei oo mun juttu yhtään. :P

      Poista
  9. Tsemppiä harjoitteluun! Mä olen myös 6. luokassa, tai oikeastaan kahdessa erissä. Opetan molemmille 10h matikkaa ja olen KAUHUISSANI. Enemmän olis mullakin kokemusta alkukasvatuksesta ja matematiikka ei todellakaan ole vahvin ala. Mut hyvinä tulevina opettajina me molemmat selvitään viimeisestä harjoittelusta, vai mitä?;)

    Ps. Ihana asu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä! Kuulostaa kieltämättä aikas kuumottavalta tilanteelta. Hyvin sä pärjäät varmasti! <3 :))

      Ja todellakin, me selvitään loistavasti!

      Poista
  10. Miulla on sama pusero ^^ Kiva asu! Hameet sopii sulle kaunokainen :)

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, sulla on hyvä maku! ;) :P

      Kiitos, ihanainen!

      Poista