Kaksplus.fi

Outfit Inspiration

14. heinäkuuta 2014

Ajattelin koota teille pitkästä aikaa hieman asuinspiraatiota. Kuten aina, kun mieleni tekee shoppailla, turvauduin tälläkin kertaa Lindexin valikoimaan. Lindexillä on tällä hetkellä tosi paljon ihania juttuja, joten ei ollut todellakaan hankalaa koota näitä asuja teidän iloksenne ja inspiraatioksenne. Kertokaahan suosikkinne asukokonaisuuksista! :)

Tässä asukollaasissa tykkään sporttisuuden ja "skarppiuden" yhdistelmästä. Kuten ehkä muistattekin, suosin omassa pukeutumisessanikin kontrasteja, joten ei ihmekään, että tää asu on mun mieleeni. Mulla on itseasiassa tuo paita ja hame, jotka molemmat ovat superkivoja. Hame etenkin on tosi käyttökelpoinen ja sopii monien eri yläosien kanssa. 


Tuo tunika on niiiiin ihana! En ole vielä päässyt sovittamaan sitä, mutta asia täytyy korjata mahdollisimman pian. Tunikassa on boheemi fiilis, joten valitsin sen kavereiksi hapsulaukun ja -kaulakorun sekä lierihatun. Ta-daa, ihana kaupunkiasu on valmis!



Tuotakin hametta mun on ehdottomasti sovitettava! Tykkään tosi paljon kietaisumallisista vaatteista. Niitä tuntuu mun onnekseni olevan tällä hetkellä aika paljon kaupoissa. Hameen kaveriksi valitsin reilun neuletakin ja siistin silkkitopin. Kontrasteja, kontrasteja...! ;)


Boyfriend-farkut on edelleen mun mielestäni erittäin kova juttu. Harmi, etten vieläkään itse omista paria. Ehkä ne oikeat löytyvät vielä joku kaunis päivä! Rennot, laskeutuvat vaatekappaleet ovat mun mieleeni myös, joten valitsin kietaisumallisen topin ja rennon neuletakin farkkujen pariksi. Tässä asussa mua miellyttää ihanan rauhallinen värimaailma. Taidan pikkuhiljaa lämmetä siniselle...

Kuvat / Pictures: Lindex Online Shop

Mulla on ollut kova kiirus viime päivinä. Tämäkin postaus oli tekeillä viisi päivää! Hups... Ihanaa, että jaksatte kuitenkin olla mukanani, vaikka postaustahtini onkin viime kuukausina ollut heikonlainen. Olen erittäin onnellinen siitä, että mulla on teidät! ♡

10 kommenttia :

  1. Vitsit, aika monta vaatetta mitä täytyy kyllä itsekin käydä kokeilemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lindexissä on tosiaan tällä hetkellä tosi kiva mallisto. :)

      Poista
  2. Tuo eka kollaasi on eniten mieleeni! En ikinä oo pukeutunut tuon tyyppiseen sporttiseen kokonaisuuteen. Tuohon asuun voisin hypätä ja ehkä viihtysinkin siinä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! En ole sporttisen muodin ystävä, mutta tuo hame ja paita on musta ihanat. :)

      Poista
  3. Toi viimeinen kokonaisuus oli kyllä paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kiva! Jotenkin harmoninen ehkä... :)

      Poista
  4. Oi rakastuin tohon ekaan! Ihan täydellinen ♥

    VastaaPoista
  5. Ensimmäinen on ehdoton suosikki :)

    VastaaPoista