Kaksplus.fi

Lately

2. heinäkuuta 2014

Täällä taas! Ennen Instagram-kuulumisiin pääsemistä, voisin kertoa yleisesti, että miten mulla menee. Ihan ensimmäiseksi haluan kuitenkin kiittää teitä kaikkia ihania tuestanne ja myötäelämisestänne - ootte parhaita! ♡ ♡ ♡ Mulla menee tällä hetkellä hyvin. Asuntoa en ole vielä löytänyt, joten asun edelleen äidin ja isin luona. Työpaikan sain muutama viikko sitten ja nyt onkin takana jo parin viikon verran töitä lempivaateliikkeessäni ihanan työporukan ympäröimänä. Pikkuhiljaa alan siis saamaan omaa elämääni käyntiin.

Pyrkimyksenäni olisi edelleen herätellä blogini henkiin. Musta kuitenkin tuntuu, että olen kokonaan unohtanut minkälaisia postauksia edes ylipäätänsä voi tehdä! Jos haluatte auttaa mua tässä probleemassani, esittäkäähän postaustoiveita kommenttiboksiin. Otan kiitollisena kaikki toiveet ja ideat vastaan! Ehkäpä niiden avulla on helpompi palata höpöttelemään teille taas.

Nyt kuvakuulumisten pariin! Mut löytää muuten edelleen Instagramista nimimerkillä millamainen.

1. Vietin eilen vapaapäivää mun parhaan ystäväni kanssa. Vein Miran ensimmäistä kertaa Fafa's:iin syömään. Oli niin herkullistaaaaaa! 2. Jälkkäriksi nautiskeltiin jogurttijätskiä. Mä otin omaan annokseeni valkosuklaata ja mansikoita. Oli aika pettymys muuten, että mansikat oli pakastettuja! :/3. Vaikka meillä molemmilla olikin vapaapäivä, mentiin silti Shakeriin afterworkia viettämään. Oltiin molemmat aika tyttödrinkkituulella! :D Mä nautiskelin mansikkamargaritan ja Mira taas mansikkadaiquirin. 4. Illalla hymyilytti, koska takana oli niin kiva päivä! :)



1. Vietettiin noin kuukausi takaperin yhden rakkaan ystäväni häitä. Miralla ja mulla (sekä kolmella muulla ihanalla ystävälläni) oli kunnia toimia kaasoina. Minä ja Mira oltiin häätunnelmissa superiloisina!

2. Kunniatehtävä ♡

3. Nimikyltin takana oli ihana teksti. Tämä on niiiiiiin mua! ♡ ♡ ♡

4. Yöllä kotiinlähtiessä näkymä Espoon Keilaniemeen oli tosi kaunis! 


1. "Moi, muistatteko vielä mut?" -kuva 

2. Vakavana bussissa... 

3. Olin iloinen ja onnellinen. :)

4. Kiva ilta takana, vaikkei sitä ilmeestä ehkä arvaa! Onneks on peukku pystyssä kuitenkin. ;)


1. Juhannustunnelmissa! Oltiin Miran kanssa Vuosaaressa tanssimassa kaverien bändin tahtiin. Oli tosi hauska ilta ja jalat ihan kipeinä kaikesta siitä tanssilattialla pyörähtelystä! 

2. Juhannuksena grillailtiin kaveriporukalla vesisateessa. Saatiin ruoat just valmisteltua pihalla, kun taivas repesi. Haettiin siis hirveä kasa sateenvarjoja ja grillailtiin niiden suojassa. Onneks, saatiin ruoat kuitenkin nauttia sisätiloissa. :P 

3. Viime viikolla olin jo kuudelta aamulla Helsinki-Vantaalla vastaanottamassa meidän perheen australialaisvahvistusta. :) ♡

4. Minä ja mun pikkuveli, joka on muuten yksi mun lempi-ihmisistäni. ♡


1. Kesä! Vaikka säät eivät olekaan hellineet meitä, onneksi luonto sentään on kaunis!

2. BATMAN! Mahtava seitsemän euron alelöytö H&M:sta.

3. Jokohan mä saisin tätä blogia starttailtua? Edellisestä postauksesta on taas kulunut ikuisuus...

4. Ihana, aurinkoinen kesäaamu! Ei haitannut yhtään, että jouduin heräämään kamalan aikaisin.



1. Karkasin lounastreffeille Chico's:iin eräänä päivänä. Söin hodariannoksen, joka oli oikein hyvä. :) 

2. Lily-murunen pienessä kerässä ♡

3. Välillä pitää ottaa niitä vähemmän edustavia selfieitä. Tässä yksi sellainen, jonka nappasin heti herättyäni. 

4. Mun kesäkurssini ovat jo loppuneet, mutta kesäkuun alussa kaipailin kovasti luentosalista ulos aurinkoon.

34 kommenttia :

  1. Moi Milla, ihanaa kun olet täällä taas! :) Ihanaa on myös kuulla, että kaikki on hyvin, sillä uskon todellakin että on ollut rankka alku kesälle... Mutta niistä postaustoiveista; olisi kiva kuulla tämän kesän lempparibiisejäsi ja nähdä, mistä tuotteista tämänhetkinen arkimeikkisi/ "ihonhoitorutiinisi" koostuu. Mutta hyvää kesää ja tsemppiä asunnon metsästykseen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että säkin olet vielä siellä! :)) Toiveesi on kuultu!

      Ihanaa kesää, Kristiina! <3

      Poista
  2. Ihana toi kuva susta ja sun veljestä :) Kiva kuulla että sulle kuuluu hyvää!

    VastaaPoista
  3. Kirjoititko tänne jossain vaiheessa poikaystäväsi kanssa Lontooseen muuttamisesta? Mites nyt kun olette eronneet niin käy, muutatko sinne yksin vai jäätkö Suomeen asustelemaan? :/ Mua jäi kaivelemaan tämä asia kun tuntui että olit siinä yhessä postauksessa niin innoissaan sinne muuttamisessa niin tuli jotenki itellekki harmi olo kun kerroit erostanne :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lontoo-suunnitelmat on mun osaltani tällä hetkellä jäissä. Ehkä vielä jonakin päivänä sinne muutan, mutta nyt tuntuu paremmalta ajatukselta jäädä tänne Suomeen. :)

      Poista
  4. Jee, oot takas!! :) Oon toivonut tätä jo monta kertaa, mut mun mielestä tän voi tehdä uudelleen ja uudelleen ;) Eli jonkun nettikaupan valikoimista asu :) -c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, totta! :) Postaustoiveesi menee toteutukseen ehdottomasti.

      Poista
  5. Hauska löytö toi batman-paita! :D

    Ja ei vitsi, pääsispä taas pitkästä aikaa Chico'siin syömään. Niitä ei täällä meillä päin ole, joten se on harvinaista herkkua. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta myös! Hyvin käytetyt 7€! :)

      Toivottavasti pääset pian Chico'siin herkuttelemaan. :>

      Poista
  6. Ihanaa saada sulta postaus <3 Ja vitsi en vieläkään tajua kaikkea mistä oot kertonu, voin vaan kuvitella millainen kuukausi sulla on takana! Paljon haleja oikeasti, oot ihana tyttö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että kommentoit! <3

      Kiitos ihanista sanoistasi ja kauheen iso kasa haleja sinne suuntaan! :>

      Poista
  7. Ihana kuulla sun kuulumisia ja ihania kuvia :)<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että olet siellä vielä! <3

      Poista
  8. Teepäs kuule tämmöinen Day with me-postaus, jossa ideana on kertoa päivä tarkoilla kellonajoilla :) Olis hauska nähdä sunkin päivää tämmöisessä muodossa :) Laitan vielä linkin omaan Day with me-postaukseeni, jos et hokannut ideaa tästä mun ihmeellisestä selityksestä :D
    http://lillinelamassa.blogspot.fi/2014/06/day-with-me.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, onpa kiva postausidea! Toi menee ehdottomasti toteutukseen. :) Kiitos, Laura!

      Poista
  9. Ihania kuvia! Sun postauksia on jo kaivattu :) Hirmuisesti onnea uuden työpaikan johdosta ja isot tsemppihalit sinne! Oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Ida-Maria! Ihana olet sinäkin! <3

      Poista
  10. Tosi kiva postaus! :)) Minä kun en ole päässyt Instaan pitkään aikaan, kun jouduin viemään puhelimeni huoltoon. Minusta juuri tälläiset postaukset on parhaimpia.

    VastaaPoista
  11. Jos tuo viimeisen kollaasin 3. kuva on epäedustava selfie, niin mun teoriani siitä, ettei susta saa huonoja kuvia, on täysin paikkansapitävä. Ihanaa lueskella pitkästä aikaa sun kuulumisia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Ihana sinä! Sitä on itsellensä aina kaikista kriittisin. ;)

      Poista
  12. ois kiva jos tekisit semmosen postauksen (ellet oo jo tehny!) et minkälaista on opiskella opettajaks ja esim. miltä on tuntunu pitää ite oppituntei ja kaikkee tällasta! tääl olis ainakii yks joka mielenkiinnolla lukis noist ku munkii suunnitelmis olis valmistua opettajaks viel joku päivä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toiveesta! :) Opiskelut-osiosta löytyy kai pääosin mun opinnoistani juttua. Kannattaa kuitenkin lukaista sieltä, jos opintopuoli kiinnostaa.

      Poista
  13. Hahah, tajusin tätä selatessani että oon tykännyt varmaan melkein kaikista sun insta-kuvista :) Minkäs teet kun ne on niin söpöjä. Ja onnea uudesta työstä!

    Joku sellanen suosikit listaus kuvien kanssa? Esim. top 5 kosmetiikka/ korut/ kengät/ asusteet? Ihan sama mistä kirjoitat, mielellään luen :) Kyllä se asuntokin sieltä vielä tulee eteen... sitten tietty uusi koti- postauksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihana iduska! :D

      Hyvä idea! Menee ehdottomasti toteutukseen! Koti-postauskin tulee ehdottomasti, kunhan vaan ensin se koti löytyisi. :P

      Poista
  14. Ihanaa pitkästä aikaa kuulla susta! Oot niin superkaunis ja ihania kuvia!
    Mä toivoisin päivän asu -postauksia, sulla on niin kiva tyyli! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Ihana olet, Tiina! Kiitos! Päivän asu -postauksia olisi suunnitelmissa, mutta kuvaajan saaminen on vaikeampaa nykyään. :/

      Poista
  15. Onnea uudesta työpaikasta Milla! Ja aivan ihania otoksia oot ottanut :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Emilia! Oon tykännyt kovasti uudesta työstäni. :))

      Poista
  16. Voi kuinka ihania kuvia! Olet kyllä kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit. Iso kiitos! :))

      Poista