Kaksplus.fi

Newish Shoes

5. toukokuuta 2014

Uhkailin esitteleväni teille kenkähyllyni uusimmat tulokkaat. Ne kerrat vuodessa, kun mä ostan kenkiä, on ehdottomasti laskettavissa yhden käden sormilla. Ei varmaan edes viittä sormea tarvittaisi! Mä ostan kenkiä ainoastaan tarpeeseen tai pakosta. Heräsin reilu kuukausi takaperin siihen, ettei mulla oli yksiäkään matalia nilkkureita, jotka sopisivat mekon kanssa käytettäviksi. No, mulla puski jo kylmähiki samantien, kun tiedossani oli kenkäkauppojen kiertelyä. Yllättäen löysinkin ensimmäisestä liikkeestä, Aleksi 13:sta, nämä O.I.S.:n aitonahkaiset popot.


Olen käyttänyt näitä lähes joka päivä ostohetken jälkeen. Nämä ovat juuri sellaiset "helpot" kengät, jotka voi pukea melkein asun kuin asun kanssa. Pidempään blogiani lukevat tietävätkin, että suosin sellaisia vaatekappaleita, jotka ovat helposti yhdisteltävissä. Mä olen monessa asiassa hyvin käytännönläheinen ihminen! Pukeutumisessanikin se tulee aika selvästi esiin. :D

Muhun on ehkä iskenyt "kenkäkuume", koska huomaan haaveilevani ainakin kolmesta kenkäparista tällä hetkellä. Tämä on ennenkuulumatonta, sillä mä olen henkeen ja vereen laukkunainen. Ehkäpä tämä kenkäkuumeen ilmaantuminen kertoo sitä, että laukkukokoelmani olisi muka valmis... Pyhpah, sanon minä! Nainen tarvitsee aina laukkuja. No okei, kenkiä myös.

32 kommenttia :

  1. Käytännölliset ja kauniit kengät, mitäpä sitä nainen vois muuta kengiltä toivoakkaan <3

    VastaaPoista
  2. ei vitsit miten kivat ! jotenkin miellän nilkkurit hirmu syksyisiksi kengiksi, mutta noi näyttää ihana keväisiltä - tai ehkä se on toi ihana kevätaurinko joka paistaa, hih !

    VastaaPoista
  3. Kauniita. Käytännölliset ja kauniit samaan aikaan. Kaikin puolin vallan mainiot jokapaikan kengät siis :)

    VastaaPoista
  4. Aivan täydelliset ♥ oon just ettiny tuollasia kenkiä itselleni mut en oo löytäny mistää :( täytyy itsekkin poiketa aleksi 13 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Emilia! :) Poikkea ihmeessä! Toivottavasti löydät mieluisat.

      Poista
  5. Todella kauniit ja käytännölliset kengät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Viivi! :) Samaa mieltä olen!

      Poista
  6. Tosi kivannäköiset, hyvä ostos :) Minulta puuttuu kaapista myös mustat siistit nilkkurit, jotka menisivät työkäytössä... ja olen tietysti tämän suhteen tosi nirso :) Täytyy varmaan piipahtaa Aleksi 13sta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanainen! :) Mä olen kanssa ihan älyttömän nirso kenkäostosten suhteen... Välillä onneks löytyy helmiä. Toivottavasti säkin löydät omas!

      Poista
  7. Näyttääpäs nuo kengät ihanilta ja tuo laukku vasta herkullinen onkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! Molemmat ehdottomia suosikkejani. ;)

      Poista
  8. Aaaivan ihanat kenkulit!<3 Pakko myöntää et mä oon kärsinyt koko elämäni kenkäkuumeesta.. 8---|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Emilia Aleksandra! :) Mulla on tainnut olla laukkukuume syntymästä lähtien... :P

      Poista
  9. Kivat! Olen itselleni kehittänyt kenkäkuumeen vasta viime vuosina ja kauniiden korkokenkien sijaan himoitsen jokaista vagabondin mallia tai nilkkureita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Chenille! Vaganbond on munkin suosikkimerkkini! Mäkin voisin ottaa kaappiini lähes jokaisen parin... :O

      Poista
  10. Ai jesta, mä kun pääsen kenkäkaupille nousee hymy korviin! Mutta kun alusvaateostoksille joutuu, ei naurata enään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :'D Kyllä mäkin mieluummin kenkäkaupat valitsen, vaikkakin huomaan sisälläni nousseen pienen ihastuksen kauniisiin alusvaatteisiin... :P

      Poista
  11. Tosi kivan näköiset kengät kyllä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Maya! Näistä tuli ihan lempparit. :>

      Poista
  12. Haha täällä kans ihan kauhee kenkäkuume! Täällä australian mailla niitä ei oikein voi ostaa, kun rinkkaan ei mahdu mitään, mutta ehkä sitten suomeen tullessa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, se on kyllä totta, ettei sieltä varmaankaan kannata kauheita kasoja Suomeen kantaa. Ehkä sitten, jos löytyis jotain täydellisen ihanaa... :P :D

      Poista
  13. Anteeksi utelini, mutta milloin se 'kysy Sampalta' vastaukset julkaistaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postaus on pikkuhiljaa teoillaan, mutta Samin työkiireiden vuoksi se etenee ajateltua hitaammin. Tavoitteena on tietenkin saada se mahdollisimman pian julkaistua! :))

      Poista