Kaksplus.fi

Bomber with Stripes

18. toukokuuta 2014

Asupostausta pitkästä aikaa! Ennen kuin päästään asun kimppuun, voisin höpötellä teille pitkästä aikaa kuulumisiani. Pääosin mun elämäni on viime aikoina ollut aika tylsää; olen ollut kotona, nähnyt kavereita ja tuskaillut gradun tekemättömyyden tekemisen kanssa. Onneksi pienestä ryhtiliikkeestä on ollut viime aikoina merkkejä... Mä teen nimittäin kesäyliopistossa kolme kurssia (yhteensä 11 opintopistettä), joista kaksi ovat jo alkaneet. Viimeinenkin starttaa vihdoin ensi viikolla. Odotan oikeastaan opiskelemaan pääsemistä! Tällä hetkellä päivät jotenkin sekoittuvat keskenään, joten on kiva saada vähän ryhtiä päiviini.

Pientä piristystä elämääni tylsän arjen keskelle ovat viime viikkoina tuoneet ihanan ystäväni polttarit, kaksi erittäin hauskaa iltaa hyvän musiikin parissa, auringonpaiste ja allergiaoireiden helpottuminen. Lämpenevästä säästä ei varmaan tarvitse edes erikseen mainita. ;)

Koska mun runosuonessa tuntuu olevan nyt joku jäävuoren kokoinen tukos, annan kuvien puhua puolestani ja esitellä teille mun sushilounasasuni viime viikolta. Rullailkaapa siis alaspäin!





Bomber jacket / Lindex     Scarf & Dress / VILA (gifted)     Bag / Rebecca Minkoff     
Shoes / O.I.S.  

Asu oli mielestäni tosi kiva! Toi bombertakki on yksi mun lempparivaatteistani tällä hetkellä. Jos joku ei vielä tiennyt, laukkuhulluuden lisäksi mua riivaa takkihulluus. Mulla on ihan järjetön määrä takkeja! Huomaan kuitenkin käyttäväni aika usein niitä "helppoja" takkeja (kuten bikernahkatakkia), koska ne voi vain vetää päälle ja tietää näyttävänsä hyvältä silti. Tämä bombertakki on sekin helposti yhdisteltävissä, mutta silti mulla tulee mietittyä jonkun verran, että mihin sen yhdistän. Se tulee varmasti kesällä näkymään useasti päälläni, koska ainakin ajatuksen tasolla näen sen sopivan kepeiden kesämekkojen kaveriksi. Se on sen verran ohut, että sopii varmasti lämpimiin kesäöihin! 

Lämpimistä kesäöistä puheenollen, niitä mä ehkä eniten ikävöin kesässä. Kohta niistä saa taas nauttia! ♡ Nyt on ainakin niin lupaavia lämpötiloja lupailtu! Mitäs te odotatte kesässä eniten? Kesäloma on varmaankin monen kielen päällä ensimmäisenä, mutta sitä ei nyt lasketa. ;)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! 

22 kommenttia :

  1. Ihana!

    http://www.stadinstyle.helsinkids.fi/

    VastaaPoista
  2. Tykkään tosi paljon asusta ja kuvista! Mun tarvis myös selkeästi hankkia muutama tuollainen värikäs pikkulaukku arkea piristämään kun aina niitä sulla ihailen. Kesältä odotan eniten vaan puistossa köllöttelyä ja sitä, kun voi enemmän haahuilla ulkona suunnittelematta liikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, iduska! <3 Sun täytyy kyllä hankkia. Se tois hauskan lisän sunkin asuihisi.

      Ooo, kuulostaa aika täydelliseltä!

      Poista
  3. Ihana asu! Toi bombertakki on ihan älyttömän kiva! :)

    VastaaPoista
  4. Oi todella kivan näköinen asu, tykkään! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan pirteän värinen laukku <3 ja sopiipas hyvin yhteen burgundi ja punainen! Tosi onnistunut asu siis <3 vaikka ainahan sulla onnistuu ja on kauniita asujan <3

    VastaaPoista
  6. Voi noita sun ihania ihania hiuksia<3

    VastaaPoista
  7. kerta toisensa jälkeen blogissa näkyy upeita asukokoanisuuksia <3 ei voi kuin ihailla :) punainen on ihan sun väri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Emilia! :) Mä vierastin punaista vielä vuosi sitten, mutta tuon laukun saamisen jälkeen, se on alkanut miellyttää mua tosi paljon!

      Poista
  8. Ihana kokonaisuus! Punainen laukku on kyllä rakkautta ja punainen väri käy sulle todella hyvin:D

    VastaaPoista
  9. Ihana asu!<3 Ja mukava kuulla, että allergiaoireet on helpottanut! :-)
    Tsemppiä graduun! :*

    VastaaPoista
  10. Mäkin tykkään asusta, raita ja punainen yhdistettynä on aina toimiva! Nyt tekee mieli itsekin kaivaa esiin raitapaidat ja punaiset asusteet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mahtavaa, että inspiroiduit! Se on kyllä täysin totta, että raidat ja punainen väri ovat täydellisiä toisilleen.

      Poista
  11. Siis tää asu ja kuvat on niiiiin upeita, oot kesän tulon myötä oikein puhjennut kukkaan! <3 Mun blogissa olis sulle haastetta: http://ihkaoma.blogspot.fi/2014/05/mina-arvostan-itseani.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauniisti sanottu, senkin ihana! <3 :)

      Kiitos haasteesta, mä käyn kurkkimassa sen!

      Poista