Kaksplus.fi

WANTED! for Spring

7. huhtikuuta 2014

Päädyin tänään pitkästä aikaa H&M:n nettikaupan syövereihin. Huomasin ihailevani joko tosi värikkäitä ja kuviollisia vaatteita tai vaihtoehtoisesti hyvin värittömiä, klassisempia vaatekappaleita pienellä twistillä. Näitä kollaaseja katsoessa saattaa helposti tulla mieleen, että kaksi eri ihmistä olisivat ne tehneet - sen verran eri maailmoista olevilta ne mun silmiini ainakin näyttävät! Katsokaapa itse! Mä kuitenkin vannon, että molemmat ovat mun käsialaani. En vain osannut päättää kumman suunnan valitsisin, joten valkkasin molemmat! Ei yhtään huonompi vaihtoehto. Luulen, että mun kohdallani kultainen keskitie olisi yhdistellä molempien kollaasien elementtejä keskenään.

All of the items are from H&M / Pictures: H&M

All of the items are from H&M / Pictures: H&M



Aika ihania juttuja, eikö? Kumpi kollaaseista oli enemmän sun mieleesi? Pomppasiko silmiisi joku vaatekappale, joka sun on PAKKO saada?

Tänä keväänä mua ihastuttaa ja inspiroi etenkin erilaiset kimonot, rennot hapsuneuletakit ja bleiserit. Niiden avulla pystyy "kerrostenrakastajakin" pukeutumaan mieluisasti ilman läkähtymistä. ;) Mun on saatava myös boyfriend-farkut sekä pitkä, vaalea trenssi! Olen keksinyt jo monen monta farkkuasua, mutta ne farkut puuttuvat vielä. :P Ohut trenssitakkikin on tullut melkein uniini asti viime aikoina... Raaskisinkohan...?

Erilaiset hatut toimivat mun mielestäni aina! Siksipä mulla onkin (ollut jo pitkään) etsinnässä  kipparilakintyylinen lätsä (Vinkatkaa, jos tiedätte, mistä sellaisia löytyisi!) sekä toisen kollaasin kuvan mukainen hattu. Toivotaan, että molemmat löytäisivät tiensä mun vaatekaappiini kevään aikana!

Kuviollisilta, rennonmallisilta pöksyiltä on tuskin kukaan onnistunut välttymään. Ne eivät varmastikaan ole kaikkien mieleen, mutta mä tykkään niistä. Ne näyttävät erityisen kivoilta toisenlaiseen kuosiin yhdistettynä, mutta toimivat erittäin hyvin myös rentojen t-paitojen kavereina. Tosi käyttökelpoiset pökät siis!

Ja hei, VÄREJÄ! Niitä mun on saatava. Olen jo niin tottunut harmaaseen (lempparivärini pukeutumisessa), etten tiedä osaanko käyttää värejä. Mun on nyt ehdottomasti haastettava itseni pois mukavuusalueeltani, ja hankittava värejä kaappiini. Hyvä alku ainakin oli tämä Lindexin kimono. Kyllä se tästä siis lähtee! ;) Voisin muuten ottaa noi kaikki tuosta ensimmäisestä (No okei, tokasta myös!) kollaasista. Toiskohan pääsiäispupu ne mulle...


I found myself today surfing among H&M's wonderful spring collection. I noticed that I liked things that were either cheerful, colorful and patterned or black/grey/white classic pieces with a twist. You might think that the collages were made by two different persons, but I assure, they're both made by yours truly. I just couldn't decide which style I liked best, so I chose both. ;) 

In the collages you'll find all the things that inspire me right now; boyfriend-jeans, blazers, kimonos and fringed cardigans, hats, printed trousers, trench coats, etc... I'd like to add all of the items to my wardrobe, but unfortunately my wallet doesn't agree with me. Maybe the Easter Bunny will bring them to me... ;) 

46 kommenttia :

  1. todellaki ihania !! haluisin vaikka mitä !<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti pääsiäispupu tuo sulle osan noista sit! ;)

      Poista
  2. IHANIA! Heti piti itekki mennä kuolailemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee! Lähtikö jotain tilaukseen asti? ;)

      Poista
  3. Ylemmän kollaasin ruusumekko on aivan ihana! Rakastan mekkoja ja kukkakuvioita... täytyy tsekata josko löytys mun lähi-H&M:stä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mustakin aivan ihana! Toivottavasti löytyy. Kerro, miten kävi!

      Poista
  4. Mun tekee aina keväisin mieli kaikkea värikästä: pinkkiä, oranssia ja keltaista. Varsinkin kirkas pinkki kutsuu mua puoleensa. En kuitenkaan ajatellut olla kävelevä väripilkku, vaan ihan hillitysti jotain piristävää asukokonaisuuteen ;) Luonnonvalkoinenkin on ihana. Tulee jotenkin puhdas ja kevyt olo!

    MS / Beauty Highlights

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu täällä! :> Mäkin ajattelin tosiaan yhdistellä värejä hillitysti. Ei mua kukaan tunnistais, jos oisin yhtäkkiä kokonaan väreihin pukeutunut! :D

      Luonnonvalkoinen on tosiaan kiva! Mä vierastan itselläni valkoista, mutta haaveissa silti on vaalea hapsuneuletakki ja rento, isoneuloksinen paita. :P

      Poista
  5. Ihanat kollaasit! :) Nyt on pakko ehkä itsekin mennä H&M:n verkkokauppaan "katselemaan".... :D damn you. Mutta niin tuosta kipparilätsästä tuli mieleen, että Ginalla on ollu semmosia nyt tässä keväällä, eli kannattaa käyä siellä! Se on sellanen aika koppalakkimalllinen mutta tosi kiva musta ja voisin hyvin kuvitella sulle sellasen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sorry! Löysitkö mitään kivaa? ;)

      Kiitos vinkistä! <3 Täytyy tsekata Ginasta!

      Poista
    2. joo, itseasiassa löysin! nuo mintunvihreät pehmorintsikat ja pari paitaa :)

      Poista
  6. Muhun iskeen noi alemman kuvat, oi että! :) Kotiuttaisin mieluusti melkeen kaiken :D

    VastaaPoista
  7. Kaikista eniten silmään pisti nuo ihanat vihreän sävyiset rintsikat ekassa kollaasissa. Ne on pakko saada ja olisi taevettakin tuollaisille "kotirinsikoille"!

    Mulla on sama juttu, boyfriend farkut pitäis saada.. Oon pitkään jo yrittänyt etsiäkin, mut mitkään ei tunnu mulle toimivan :/ etsintä siia jatkukoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl sairaan suloiset! :> Ne houkuttais mua kanssa...

      Hööh! Mä pelkään, ettei se sovi mullekaan. :D En oo uskaltanut vielä sovitella. :P Toivottavasti löydät täydelliset "poikkisfarkut".

      Poista
  8. toka kollaasi on enemmän mun mieleen! ihania juttuja, pakko kyllä saada kans niistä muutama omaan vaatekaappiin :) erityisesti noi kengät ja aurinkolasit iskevät lujaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, ne on ihania molemmat! Multa puuttuu ehdottomasti ton tyyppiset matalat nilkkurit. Ois siis oikeastikin tarvetta. ;)

      Poista
  9. Oiii ihana ♥♥tuo hapsulaukku ja kakksokuvan neule olis nii ihanat! Harmi että oon shoppailu lakossa :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän kans vähentää shoppailua. Espanjan reissun aikana tehdyt ostokset on vieläkin mielessä. :P

      Poista
  10. Tai ei se kyllä ihan neule ole, mutta ehkä hoksasit mitä meinasin :D

    VastaaPoista
  11. Eksyin eilen kanssa hennesin sivuille pitkästä aikaa, ja sinne oli ilmestynyt ihan hirveästi kaikkea ihanaa kevätuutta. Oli pakko laittaa tilaukseen pari alejuttua ja yksi keväisen kevyt, vaalea kukkakimono <3 Hyvät kollaasit oot kerännyt, tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuh, odotan jo postausta niistä! ;)

      Kiitos, Julia! <3

      Poista
  12. Hehe, mulla lähti eilen ihan spontaani vahinkotilaus H&M:lle... mut kaikkea tarpeellista vaan, tietenkin :) Oon myös sovittanut tuota vaaleanpunaista hametta, mutta ei istunut mun kropalle. Harmi koska se on jotenkin ihanan hempukka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän me koskaan mitään tarpeetonta ostellakaan, eihän?! ;)

      Sitä se hame tosiaan on! Mä en ole edes nähnyt sitä livenä vielä. Se näyttää kyl aivan ihanalta ainakin kuvissa! :)

      Poista
  13. Ihana tuo ensimmäisen kollaasin kukkacollegepaita, mekko ja kengät :) Toisessa kollaasissa musta mekko, printtihousut, farkut, ohut valkoinen paita ja musta toppi, ihania <3 :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sieltä löytyi lemppareita! :>

      Poista
  14. H&M nettikauppa on aina vaarallinen... kuten myös myymälät. Varsinkin kevätaikaan kun kaikkea ihanaa on tarjolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta muuten! Keväällä H&M on parhaimmillaan!

      Poista
  15. Ihanat kollaasit! <3
    Alemmassa kollaasissa oleva trenssi oli nun kevään pakko saada hankinta ja nyt se onkin ja parii asukuviinkin päässyt. Tykkään kovasti ja voin lämpimästi suositella sen hankintaa. :)
    Molemmista kollaaseista haluaisin ehdottomasti nuo pyöreät arskat! <3
    Joko naputtelit ton trenssin tilaukseen? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en! :D Houkuttaa ihan hitsisti vieläkin! Ehkä käyn liikkeessä sitä hiplailemassa... ;)

      Poista
  16. Hei! Kiitos kun kävit kommentoimassa blogissa! En olisi nimittäin muuten löytänyt tänne, ihana uusi tuttavuus tämä sinun blogi!!

    Noista tuo ylemmän kollaasin vaaleanpunainen sifonki(?)hame näyttää ihanalta! Epäilisin sen kuitenkin näyttävän päälläni hölmöltä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla! :> Tervetuloa seurailemaan!

      Se on kyllä tosi ihana! Mulla on vähän samanlaisia ajatuksia sen sopivuudesta itselleni. :/

      Poista
  17. Ah, noi tokan kollaasin boyfriendfarkut näyttää täydellisiltä <3__<3 ja tokan kollaasin vaatteet sopisi kaikki niin hyvin yhteen keskenäänkin... Okei en sais katella tällasia postauksia ollenkaan, rupee vaan tekemään liikaa mieli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin näyttää! :> Ja joo, tokan kollaasin vaatteilla pärjäis pitkän aikaa ja niistä sais monta asua koottua. :)

      Haha! :D Mäkin kävin tänään vähän shoppailemassa...

      Poista
  18. Nyt pukeutuisin vielä tuohon alemman kollaasin värimaailmaan, mutta eiköhän muutaman viikon päästä nuo kesän värit jo houkuttelis enempi♥ Ihanan näköisiä kollaaseja, vaikka kaikkea noista en itselleni ostaisi :)

    - Riina
    http://kevaanpolku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu täällä! Värit vielä vähän ujostuttaa, mut parin viikon päästä asia voi olla aivan eri. ;)

      Poista
  19. Ompas ihania vaatteita! Itekin oon nyt tänä keväänä tykästyny H&M mallistoon! :) Tykkään kyllä enemmän kevään tullen tuosta värikkäästä kollaasista, vaikka oma vaatevarasto onkin ehkä tuon alemman tapainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Sama juttu täällä! Vaatekaappi on aikalailla alemman kuvan sävyinen, mut joka kevät alkaa houkuttamaan ylemmän kuvan värit ja kuosit. :P

      Poista
  20. On kyllä paljon samoja ihastuksia! :) tosta trenssistä mä näin jo unta joten pakkohan se oli käydä ostamassa, hapsulaukku on varmaan tän yön unikohde :")

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa eilen ostin ton trenssin! :D Oli pakko! Mulla on vähän samoja ajatuksia tuosta hapsulaukusta... ;)

      Poista
  21. love it, really cute stuff!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  22. mulle kelpais näistä kaikki! oon yleensä enemmän kakkos kollaasin tyyppinen ja pukeudun aika tummiin ja neutraaleihin vaatteisiin, mut nyt oon huomannu tykästyneeni enemmän väreihin ja printteihin ja vähän kesäsempiin juttuihin. ekan kollaasin valkoset kengät on munkin wanted listalla ja kakkosen revityt farkut on tällä hetkellä yks lempparivaatekappaleista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama juttu täällä! Mun kaapistani ei juurikaan löydy väriä, mut silti kaikki karkkivärit houkuttaa tällä hetkellä tosi paljon.

      Poista