Kaksplus.fi

My New Trench Coat with a Hint of Lemon

10. huhtikuuta 2014

Täällä kuulkaas ollaan ihan perhoset mahanpohjassa räpistellen! Mä lähden huomenna parhaiden kavereideni kanssa risteilemään. Ollaan viime vuosina käyty kerran vuodessa pelkän tyttöporukan kesken Tukholmassa. Huomenna pitkä odotus taas palkitaan! JEJEE! Odotan niin paljon, että päästään laittautumaan, illalliselle ja tanssimaan pilkkuun asti. Pitäkää peukkuja, ettei merenkäynti ole kovin kovaa tai mä bailaan ämpäri kaulassa roikkuen. :P En malta odottaa! Yritän nappailla teille kuvia vähintäänkin puhelimella, jotta pääsette sitten kurkistelemaan meidän reissullemme. Kannattaa muuten seurata Instagramiakin (millamainen)! Päivittelen sinne varmasti kuvia, mikäli Viikkarilla on wifi.

Saatattekin bongata alla olevista kuvista jotakin edellisestä postauksesta tuttua... Jep, menin ostamaan tuon H&M:n aivan ihanan trenssin, josta olen haaveillut ja melkein uneksinutkin öisin. Tänään puin sen ylleni nopealle kauppareissulle. Me ollaan muuten aina niin hyvännäköinen pari Samin kanssa ruokakauppareissuilla... Me otetaan usein asukuvat matkalla kauppaan, jolloin Sami on kotivaatteissaan kolitsihousut jalassa ja mä "parhaimmat" päällä. :D Ollaan tosi yhteensopivia siis. ;)




Trench coat / H&M     Scarf / VILA (gifted)     Knit / Cubus     Bag / Marc by Marc Jacobs     Shoes / OIS

Mutta tosiaan, takki pääsi tänään neitsytreissulleen. Halusin, että huomio olisi takissani, joten puin ylleni (kirjoitin ensin "alleni") ultimatelempparini eli tuon Cubuksen pitkän neuleen. Ei ole kuulkaas helpompaa vaatekappaletta kuin tuo! Sen voi vetäistä koska vain päälle ja aina näyttää hyvältä. Olen pitänyt tuota rentoillessani, mutta myös illanistujaisissa korujen, korkojen ja vahvemman meikin kanssa. Tällaiset monikäyttöiset ja helpot vaatekappaleet on parhautta!

Huomasin vasta kotona, että yläkroppa on ollut auringossa ja jalat varjossa, joten kenkiä ei juurikaan noista kokovartalokuvista erota... Vinkkaan muuten jo nyt, että kenkäpostaus on suunnitelmissa! Mä ostan älyttömän harvoin kenkiä, joten tottamooses mun on esiteltävä teillekin ne, jos kerrankin ostan uudet! ;) Uudet kengät näkyvät jo tässä asussa, mutta älkää katsoko niitä liian tarkkaan nyt, jooko? :P

Kertokaapa mulle mietteenne asusta! Tykkäsittekö? Mä siirryn nyt suihkuun ja sitten Sampan kainaloon keräämään lempeä ja rakkautta varastoon pariksi päiväksi. Palaillaan, ihanaiset!

Woohoo! I'm going on a cruise to Stockholm with my best friends. I can't wait to spend time with my favourite ladies partying, dining and strolling around Stockholm! I just hope that the sea isn't too "wild" or else I'm going to have to dance with a bucket hanging on my neck... :P

Today I wore my new trench coat for the first time. I HAD to buy it since I've dreamed about it so long. I think it's perfect; relaxed, edgy and a classic piece with a twist - just the way I like it! I paired it with my ultimate favourite knit. The knit is so easy to wear. It goes for almost every occasion depending on how you accessorise it.  Tell me your thoughts on my outfit, do you like it? Would you wear it yourself?

46 kommenttia :

  1. Tyylikäs asu! ja toi keltainen pikkulaukku tuo ihanaa väriä asuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jenna! :> Samaa mieltä laukusta!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Ne oli aika kuohkealla päällä. :P

      Poista
  3. Oi ihanaa risteilyä! :)
    Tosi kiva asu :)

    VastaaPoista
  4. Jee en malta odottaa! Ihana keväinen takki :) Ja jaahas, taitaa mennä taas wifin metsästelyksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään! :))) Kiitos, Maisku! <3

      Ehkäpä saattaa olla, että wifiä hiukan aina silloin tällöin metsästellään! ;)

      Poista
  5. Hyvältä näyttää! Olen katsellut samaa trenssiä monesti, mutta tulin siihen lopputulokseen että se ei ehkä sopisi mulle, vaikka muilla näyttääkin hyvältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Riikka! :) Mulla on samat fiilarit lenkkareiden ja lippisten suhteen. ;)

      Poista
  6. Kiva asu ja takki sopii sulle todella hyvin :) Ihana piristys tuo laukku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Laura! Laukku on tosiaan ihana väripilkahdus. :)

      Poista
  7. Kiva kokonaisuus minusta, laukku on ihanan väriläiskä, tuo sitä jotain kokonaisuuteen mukaan.
    Rentouttavaa reissua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Dahlia! :)

      Samaa mieltä olen laukusta!

      Poista
  8. Nämä asukuvat ja itse asu on pahaimpia mitä olen sulta nähnyt :)♥ jotenki kaikki vaan niin kohdallaan :) ja eikä aivan ihanaa reissua ♥ nauttikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihanaa! Kiitos, Emilia! ♡

      Kiitos toivotuksista! Me varmasti nautitaan. :))

      Poista
  9. Tykkään kyllä asusta, ja varsinkin laukku on niiiin ihana! Sähäkkä kun mikä.

    VastaaPoista
  10. Ihania kuvia, mutta mä en vaan jotenkin lämpee noille pitkille trensseille vaikka niitä näkyy jokapaikassa nyt! Ehkä mä syksyyn mennessä hurahdan he! :--)

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kaikista jutuista tarvitsekaan tykätä. :) Muhun ei esim. vetoa yhtään sporttitrendi. Tai siis tykkään muilla, mut en itselläni näe lenkkareita, lippiksiä, yms.

      Poista
  11. hauskaa reissua! ja oon kuolannu kans tota samaa takkia, niin ihana :D

    VastaaPoista
  12. Oi, miten kiva asu! Ihan täydellinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Iina! Mä viihdyin siinä tosi hyvin. :)

      Poista
  13. siis toi toka kuva - näytät jumalattoman kauniilta ! ihan hehkut :-) upea upea milla ! ja trenssikin näyttää tosi hyvältä, ihanan rento mutta silti laskeutuu kauniisti eikä näytä "säkkimäiseltä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :D Kiitos, Siiri!

      Mä oon samaa mieltä trenssistä!

      Poista
  14. Tosi kaunis tuo trenssi, niin keväinen! pienen harkinnan jälkeen, voisin itsekin kotiuttaa tuollaisen takin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Viivi! Oli tosiaan aika ihana fiilis lähteä ulos noin ohuessa takissa. :>

      Poista
  15. Uih, minäkin halluun trenssin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on aikas ihania! ;) Siitä vaan sovittelemaan!

      Poista
  16. Aivan ihana asu, tuo laukku on niin pirtsakka, kruunaa kyllä asun! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Elisa! Samaa mieltä laukusta. Se on tosiaan "kirsikka kakun päällä" tuossa asussa. :>

      Poista
  17. Vastaukset
    1. Kiitos, Enni! Mä olen taas kevään myötä rakastunut uudelleen tuohon laukkuun. :>

      Poista
  18. Kiinnitin tässä asussa huomiota tuohon ihanaan väripilkku laukkuun:) On trenssikin hieno ja pukee sua! :) Vois itsekkin ostaa jonkun värikkään laukun kesäksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väripilkku se tosiaan on! :> Kannattaa todellakin ostaa! Värikkäillä laukuilla saa helposti tuotua vähän jotakin spesiaalia asuun. :))

      Poista
  19. Ihana asu! :)
    Toivottavasti oli kiva reissu!

    VastaaPoista
  20. Tää asu on kyl tosi kiva! Jotenkin just sellanen rennolla tavalla tyylikäs, mistä tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Maya! Mä tykkään kanssa rennon tyylikkäästä. :>

      Poista
  21. Aivan hurjan ihanasti oot yhdistänyt takin, sopii loistavasti sulle! :))

    VastaaPoista
  22. Aivan ihana! Mä niin ryöstän tuon laukun. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun pitää siis pitää siitä kahta kovemmin kiinni kaupungilla kulkiessani. ;)

      Poista