Kaksplus.fi

Agentti-Milla (Hiusapua kaivataan!)

24. huhtikuuta 2014

Yhyy, nyt mun karvavauvani on viety takaisin kotikotiini! Jotkut ehkä bongasivatkin Instagramistani, että meillä on ollut sunnuntaista lähtien hoidossa ihana, ikuinen vauvani Lily-vehnäterrieri. Nautin niin paljon siitä, että mulla oli seuraa koko ajan! Oli myös niin rentouttavaa rapsutella ja pusutella selällään kellivää tuhisijaa. Nyt tuntuu oma koti niin tyhjältä taas... Onneksi, näen rakkauspakkaukseni huomenna taas! Vähänkö oon muuten nolo, kun lässytän julkisesti. Onko muita lemmikinomistajia, jotka ymmärtävät nämä rakkaudentäyteiset tunteeni?  :D

Mä oon ollut tällä viikolla ihan liian laiska graduni suhteen. En tiedä johtuuko tästä allergiakaudesta ja siitä, että hankaan läpi yöt kutisevia silmiäni (Kyllä, mulla on silmätippoja!), että olen ollut ihan älyttömän väsynyt. Voisin vaan nukkua koko päivän! Tähän on kuitenkin tultava nyt muutos, vaikka kuinka väsyttäisi. Mä julkisesti lupaan ja vannon, että aloitan gradun tekemisen viimeistään klo 12 ja jatkan sitä vähintään neljään asti. Mun on edistettävä sitä sunnuntainakin, koska tapaan graduohjaajani maanantaina. On noloa mennä tapaamiseen, jos en ole yhtään edennyt työni kanssa...

Tänään aiemmin julkaisin jo Instagramista kuvan tästä agenttilookistani. Ilman aurinkolaseja en tosin ole ihan yhtä uskottava agentti, mutta tuntui hölmöltä pitää niitä päässä hämärtyvässä illassa..



Trench coat, shirt & sunglasses  / H&M     Jeans / VILA (gifted)     Bag / Rebecca Minkoff     Shoes / Converse

Tänään mä olin niiiiiiiiin oman mukavuusalueeni ulkopuolella! Mä en vaan osaa pukeutua enää housuihin! Taidan olla muuttunut vielä entistä enemmän hame- ja mekkotytöksi. Asun ulkonäössä ei siis ollut mitään vikaa, ahdisti vain olla housuissa. Aika hassua. Muistan vielä, että esim. lukiossa käytin aina housuja. Nyt asia on aivan päinvastainen.

Tuo ruutupaita on muuten mainio ostos. Taisin maksaa siitä viitisen euroa, ja se on ollut kyllä joka sentin arvoinen. Se on helposti yhdisteltävissä, mutta toimii myös ihan farkkujen parina. Saan muuten joka kerta kehuja tuosta paidasta, kun puen sen päälleni. Mulla ei taida olla yhtäkään toista vaatekappaletta, joka olisi kerännyt yhtä paljon kehuja. Ihan mielenkiinnosta; onko teillä vaatekappaletta joka kerää kerta toisensa jälkeen kehuja?

Mun pitäisi lauantaina näyttää edustavalta, mutta mun tyvikasvuni on aivan kamala. Legolas-kampaus on ainoa, jossa se ei loista kilometrien päähän... Millä tavalla mun pitäisi laittaa hiukset, että tyvikasvu olisi mahdollisimman huomaamaton? Aion pukeutua tähän mekkoon. Haluaisin kaikkein mieluiten pitää hiukset auki, mutta kaikki jakauksellinen näyttää aivan kamalalta... Heittäkääpäs mulle kampausideoita ja -vinkkejä! Mikä kampaus sopisi mekon kanssa ja peittäisi tyvikasvun mahdollisimman hyvin?  

Nyt iltapesulle ja nukkumaan! Palaillaan, ihanaiset! 

27 kommenttia :

  1. Haha mäkin lässytän mun koirille julkisesti ja mäkin oon ollut laiska opinnäytetyöni suhteen tällä viikolla :D argh, tuun hulluksi kun on niin saamaton olo sen kanssa!!

    Ja ei sun hiukset kyllä näytä mun silmään yhtään pahalta :) auki vaan ja vaikka vähän kiharalle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama fiilis täällä! Nyt yritetään molemmat tsempata, vai mitä?! :))

      Täytyy testata! Se juurikasvu on jo useamman sentin ja koska sitä on jakauksen molemmin puolin, jakaus näyttää karulta. Teen huomenna testikampauksen! :D

      Poista
  2. Ostin sillon ton ruutupaidan myös hm:n aleista ja se on kyllä yks luottovaatteista! Ja mulla on eräs pitsimekko, jota kehutaan valehtelematta aina :D varsinkin siis töissä aina muistaa muutama asiakas mainita kuinka kaunis se on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En yhtään ihmettele, että se on sullakin muodostunut luottovaatteeksi.

      Mahtavaa! Ehkä niistä kehutuista vaatekappaleista tulee niitä luottovaatteita, koska niissä tulee itsevarma olo, koska joka puolelta satelee kehuja! :P

      Poista
    2. Olipa hyvä tuo viimeinen lauseeni... :DD

      Poista
  3. Haha, et ole ainoa joka lässyttää lemmikille julkisesti! :D Itse olen vasta nyt kahden vuoden jälkeen havahtunut siihen, että esimerkiksi aamulenkeillä höpötän noille koirille kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ihmiset varmaan katsoo, että siinä se hullu koiranainen taas menee... :D

    Kaisa/The Style Jungle

    VastaaPoista
  4. Laita hiukset letille? Leteillä sa kivoja kampauksia ja juurikasvu katoaa nopeasti. Tosin silloin tukka on kyllä kiinni, mutta esim. poikittain päälaen yli menevä letti ja nuttura lopussa on kyllä niin nätti kampaus, että sopii arkeen kuin juhlaankin hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Täytyypä testata. Kiitos vinkistä! :))

      Poista
  5. Kiva asu! Sullakin on toi takki :-D!

    Ei munkaan mielestä sun hiukset näytä pahalta! Kaveri, jolla on tummanruskeat hiukset kokeili peittää tyvikasvua edestä tummalla luomivärillä, ja toimi! Näytti oikeasti melkeinpä juuri värjätyille :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla myös! :D Taitaa olla joka neljännellä bloggaajalla. ;)

      Oooh! Kuulostaapa jännältä! Uskaltaiskohan testata... :D

      Poista
  6. Ihana tuo punanen laukku, voisin kotiuttaa ihan samantien! :)

    VastaaPoista
  7. Mä lässytän aina meiän vauvoille julkisesti, hahaa:-D

    VastaaPoista
  8. Uuh, tuo laukku on herkku!

    Mäkin lässytän meidän koissuille, mutta en silti ymmärrä, että lapsille puhutaan samalla tavalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on! Mä oon niin onnellinen, että ostin sen viime kesänä. Vähänkö mua kaduttais, jos oisin jättänyt sen Stockalle!

      Haha! :D Mullakin tulee kyllä helpommin lässyteltyä koirille kuin lapsille. :P Oon muuten työkokemukseni myötä huomannut, että jos lapsille lässyttää, se näkyy lapsen puheessa vielä eskarissakin... Joten joo, oon samaa mieltä sun kanssa siitä, ettei lapsille kuulu lässyttää.

      Poista
  9. Toi takki!! <3 Mutta mä oon samaa mielt sun tukasta, ei näytä ollenkaan pahalta, enkä usko että jakauskaan pahalta näyttäisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! :>

      Mä pörrötin ja kiharsin hiukset, joten tyvikasvu onneksi "hukkui" suht hyvin. Suoralla tukalla se on aika karu..

      Poista
  10. Ehdottomasti joku lettikampaus! Ite teen yleensä hollantilaista lettiä pään ympäri! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ens kerralla voisin kokeilla lettikampausta! Vähän epäilyttää, et onks mulla tarpeen pitkät hiukset, mutta se selviää vaan kokeilemalla. Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  11. Siskon koira oli ku oma, ennenku se jouvuttiin lopettamaan, joten sille tuli lässyiltyä julkisesti :D Eli et ole ainoa, hih!
    Onneks itellä on kaikki nyt paperien hakua vaille valmista valmistumisen suhteen, tosin kyllä on saanu koko kevään ahertaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, vertaistovereita!

      Onneksi olkoon! :)) Mulla toivottavasti on sama tilanne viimeistään alkutalvesta. Sitä odotellessa pitäis "synnyttää" gradu. Hirveitä synnytystuskia täällä!

      Poista
  12. Mulla ainakin on yks jakku, mikä aina saa kehuja siitä väristä! :D Sama se ketä näki, niin joka kerta kuulee jotakin. Ja ei minustakaan tuo tukka ole paha, mutta jos itellä häiritsee, joku sotkunen nuttura taakse tai sotkunen ponkkari, ne toimii! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh! Minkä värisestä jakusta on kyse? :)

      Ne tosiaan toimii! :> Mitä sotkuisempi, sitä paremmin tyvikasvu piiloutuu.

      Poista
  13. Luen myös life is beautiful -blogia, ja sen kirjoittaja postasi jo aikoja sitten asukuvia samaisesta takista. Eihän siinä mitään, mutta kun otsikkokin oli ihan samantyylinen, puhumattakaan tuosta agentti- ja aurinkolasi-höpötyksestä tekstissä. Todella omaperäistä sulta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minkäs sille voi, jos Reetalla ja mulla on samanlaiset mielleyhtymät agenteista. "Great minds think alike" vai miten se meni... ;)

      Poista