Kaksplus.fi

Spain Edition: I Shopped 'till I Dropped!

17. maaliskuuta 2014

Mä shoppailin Espanjassa tosi paljon... Olisin shoppaillut vieläkin enemmän, jos matkabudjetti olisi antanut myöten. ;) Ajattelin esitellä ostokseni videopostauksessa sen sijaan, että olisin kuvannut ne henkarilla roikkumassa. Kaikki ostokset tulevat varmasti näkymään asukuvissa (yöpukua ja alusvaatteita lukuunottamatta :D), joten ei huolta, jos ne eivät päässeet oikeuksiinsa videolla. Toivottavasti tykkäätte! 


I made a video to present to you all my new things bought from Spain. As you can see, I did shop quite a lot... :P  

40 kommenttia :

  1. oi että ootpa tehny tosi kivoja löytöjä!:-) shoppailuinto iski!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Löydöt oli mustakin tosi onnistuneita. :> Shoppailuinto taitaa olla yhtä tarttuvaa laatua kuin matkakuume.. ;)

      Poista
  2. Voi että sä oot aina niin ihana näillä videoilla, niin aito.:) Söpö tuo yökkäri.(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos! :> Se on kyl supersöpö!

      Poista
  3. oooooo nuo kengät, mie haluun kanssa!! ihan täydelliset!!! <3__<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on TÄYDELLISET!!! En tiennyt, et kenkien ostaminen voi olla näin kivaa... :P

      Poista
  4. Kivoja löytöjä :)

    Tää video oli jotenkin niin hauska :D ihana,että joku muukin on niin innoissaan uusista ostoksista :D ihanat maanantai-illan hihittelyt sai tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mustakin oli tosi onnistuneet ostokset. :)

      Hahaa! Ihanaa, jos sain sut hihittelemään! :D

      Poista
  5. Ihana video! Sun into ja pirteys tarttui muhunkin :D Ja niin kuin Mari tuolla jo kommentoi, shoppailuinto todellakin iski! :D

    Kaisa/The Style Jungle

    VastaaPoista
  6. Oot niin ihana!! <3
    Mä hihittelin täällä ääneen sun innostusta kengistä - tunnistin itseni kun hehkutan kavereille jotain superlöytöä! :D
    Mut oikeesti noi kengät on kyllä NIIN HIENOT!! <3
    Mullakin on kauhea kevätkenkä innostus, mut koitan vältellä kauppoja haamupäiviin asti. Saa nähdä miten onnistun kun huomenna suuntaan viettämään vapaapäivää Turkuun, kröhöm... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin! :)) <3

      Ne on superhienot!! NIIIIIIN mun kengät. Ihanaa, että muutkin osaa innostua hyvistä löydöistä. Tuli vähän hölmöolo katsoessa tota videota.... :DD

      Poista
  7. Oumaigaad en kestä kun oot niin sulonen!! Katoin tätä tää ilme naamalla: ^____________________^
    Ja vitsi toi eka paita oli ihana, My little pony -jutut on niin cooleja jotenki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :DD Tuli hyvä mielikuva susta tietokoneen ääressä. :D

      Niin on! My Little Pony ROCKS!

      Poista
  8. Pystyks muuttaa tän videon sellaseen muotoon et pystyy kattoo kännykälläki? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, hankala kysymys! Mä olen ladannut sen youtubeen mp4-muodossa, ja ainakin mun iPhoneni pyörittää sen hyvin. Missäköhän saattais olla siis vika? :O

      Poista
    2. Video toimii myös Android-puhelimella, joten en kyl tiedä yhtään mis on vika, jos se ei sulla näy. :/

      Poista
    3. Mulla on nokian kännykkä, ehkä mun kännykäs on joku vika :D

      Poista
  9. Todella ihania ostoksia :) Vitsit alkaa haluttaan itelläkin kauheesti ulkomaille, etenkin shoppailemaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shoppailu ulkomailla on kyl aikas kivaa... :DD Varsinkin, jos on paljon rahaa mukana. Me haaveiltiin kavereiden kanssa rajattomasta matkabudjetista... ;D

      Poista
  10. oi vitsi, mä tuhlasin joulukuussa kaikki rahat pariisissa ja unkarissa, en oo sen jälkee raaskinu ostaa mitää :D opiskelija budjetti meni aika tiukille. mut kyl ulkomailla shoppaaminen aina on jotenkin kivempaa ku suomessa :)

    http://iwannabuyit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä! Ulkomailla on ihan erilainen kauppavalikoima kuin Suomessa, joten ihan erilaisella innolla tulee pyörittyä kaupoissa.

      Mä en Unkarissa ole koskaan käynyt, mut Pariisissa kahdesti. Siellä tosiaan oli vaikka mitä kauppoja! :O <3 Ja joo, mulla on shoppialulakko nyt kans. :D

      Poista
  11. Ihana blogi! jostain syystä en pysty liittymään lukijaksi..:( kiinnostaa kovasti lukea kun olette muuttamassa Lontooseen koska mäkin oon kesäll menoss Englantii, vähän Lontoon ulkopuolelle mutta kuitenkin haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Mullakin on temppuillut se lukijaksi liittyminen. Oonkin monesti lisännyt itseni lukijaksi Bloggerin päänäkymän palikasta, jossa lukee "Lisää" (lukuluettelo otsikon alla). Siihen kun kopsaa blogin osoitteen, liittyy lukijaksi. :>

      Oii, kuulostaa ihanalta! Iso-Britannia on ihana paikka! <3

      Poista
  12. Tosi paljon kaikkee kivaa oot löytäny. Innolla odotan muitakin matkapostauksia, koska oon menossa just Benalmadenaan heti kesäkuun alettua! :))

    VastaaPoista
  13. Näyttää aivan ihanalta toi mekko jonka ostit häihin! En malta odottaa että sen näkee sun päällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan täydellisen ihana! Niiiin kaunis, ja just oikeanmallinen mulle. :>

      Poista
  14. Mä en oikeen pystynyt keskittymään ostoksiin koska mun piti vaan keskittyä sun naamaan ja ääneen :D (Okei miltä lesbo-stalkkaaja kommentilta tää ny varmaa kuulostaa) Mut ootpa IHANA mä en kestä, sulla tosi miellyttävä ääni, voisin kuunnella sitä vaikka kuinka pitkään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D IHANA SINÄ! <3<3 Kiitos, Klara!

      Poista
  15. Oon varmaan sanonut tän ennenkin, mutta sun videopostaukset on vaan mahtavia! 14min meni ihan kepeesti kattellessa sun ostoksia kun oot jotenkin niin symppis persoona :D♥
    Saisko muuten pyytää et tekisin jotain postausta Lontoon kivoista shoppailupaikoista, kun oon sinne suuntaamassa tässä keväällä :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, mahtava kuulla! Kiitos! :))

      Mä en oikeastaan itse ole shoppaillut muualla kuin Oxford Streetillä, Westfield-ostoskeskuksessa (Shepherd's Bush-aseman läheisyydessä), Regent Streetillä sekä Kensington High Streetillä. Oxford Streetillä on Primark, mutta se on aika ruuhkainen. Toisaalta siellä on taas kiva oma tunnelmansa! Jos meette käymään Piccadilly Circusilla, kannattaa kävellä Regent Streetiä pitkin pois sieltä. Regent Streetin läheisyydestä New Bond Streetiltä löytyy esim. Victoria's Secret, mikäli se kiinnostaa. Regent Street kulkee Oxford Circusille, josta pääsee suoraan Oxford Streetille. Mä suosittelen, että käytte myös Covent Gardenssa ja Camdenissa, joissa molemmissa on oma ihana tunnelmansa. Kysy toki, jos voin jotenkin muuten auttaa! :) Suosittelen, että kävelette mahdollisimman paljon! Kävellen saa parhaimman kuvan Lontoosta. :>

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta :) Sen verran haluaisin vielä udella, että mistä löysitte majapaikan? Mitä ite tässä oon huomannut niin siellä majoituksella on kyllä hintaa tai sit yövyt 15 muun ihmisen kanssa, mikä ei myöskään ihan innosta :D

      Poista
    3. Tohon mä en oikein osaa antaa mitään vinkkiä... Me ei olla koskaan kitsasteltu sen majoituksen hinnan kanssa, koska sijainti on ollut meille aina se tärkein. Me ollaan ihan booking.comista tai hotels.comista varattu hotelli. Sori, ettei musta oikein ollut apua tässä asiassa. :/

      Poista
  16. Mäki tsekkailin koko videon alusta loppuun asti. :D Oot jotenkin niin positiivisen oloinen videolla, että videon jakso kattoa helposti. :) Ja nuo leokengät on kyllä kivat. :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos! <3 Ne on sairaan hienot!! Ainakin mun mielestä. :P

      Poista
  17. Voi vitsit oon kade sulle! Meillä on vähän erilainen tyyli, mutta kivoja ostoksia silti :) Ja Espanja on kyllä hyvä shoppailupaikka, itse olin siellä viime kesänä ja ostin kans ihan hirmuisesti kaikkea ihanaa!

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Primark on kyllä maailman erikoisin mesta.. Sieltä tekee huippuja löytöjä, jos jaksaa kaivella, mutta suurin osa on kyllä aika kuraa, joka ei kauaa kestä. Silti siellä menee joten sekaisin siitä kaikesta ja niistä hinnoista ja pois tullessaan huomaa, että hups, mukana on kassillinen tavaraa. :D

    Miss J/Ma Petite Vie

    VastaaPoista
  19. Totta! Mun Primark-ostokset on kyl kestäneet tosi hyvin käyttöä. Oon ollut huipputyytyväinen. Mut tosiaan, varmasti siellä joukossa on niitä huonoja juttuja.

    VastaaPoista