Kaksplus.fi

Outfit Full of My Favourite Pieces

31. maaliskuuta 2014

Eilen oli kiva päivä! Me päätettiin Samin kanssa pitkästä aikaa mennä brunssille, joten heräiltiin herätyskellon tahtiin ja suunnattiin Ruoholahden Dylan Milkiin brunssille. Brunssin ruokatarjonta oli oikein hyvä, maittava ja monipuolinen. Me oltiin tosin alle tunnissa jo valmiita kotiinlähtöön. Molemmat nautittiin nälkäisinä herkkuaamupalat ja juteltiin vasta kotimatkalla bussissa. :D No ei vaiskaan, kyl me vähän "seurusteltiin" toistemme kanssa. :P

Kotimatkalla saatiin idea päiväleffasta, joten Sami varas meille liput Captain America and the Return of the First Avengers -leffaan, joka oli paljon parempi kuin mitä trailerilta olisi voinut odottaa. Oltiin molemmat positiivisesti yllättyneitä. Leffan jälkeen tultiin kotiin ja hengailtiin loppuilta ihan vaan kotona rentoutuen. Näin kivan sunnuntain jälkeen luulis meidän talouden työmyyrälläkin olevan iloa ja energiaa uuteen viikkoon! :)

Koska sunnuntaista oli tulossa rentoiluntäyteinen päivä, halusin pukea päälleni päivän toimintaan sopivan asun. Olen itseasiassa vilauttanut teille aiemmin tänä vuonna asunpuolikkaan aikalailla samasta asusta, mutta who cares. Mä viihdyin tässä asussa aivan valtavan hyvin!









Coat / Bikbok     Sunglasses / Lindex     Scarf & Dress / VILA (gifted)     Shirt & Belt / H&M     Leggins / Seppälä     Boots / Ellos     Backpack / Fjällräven 

Aika "millamainen" asu, eikö?! ;) Tuo VILA:n mekko (ja sen hieman vanhempi ja vaaleampi kaksonen) on kyllä yksi vaatekaappini luottovaatekappaleista. Se nimittäin sopii asuun kuin asuun! Olen tainnut sen todeta jo monta kertaa aiemminkin, mutta... Se nyt vaan on niiiiin totta! Mekko näyttää tosi hyvältä tuon ruutupaidan kanssa, mutta sopii myös bleiserien ja neuleiden kanssa. Mekon kanssa voi käyttää myös sukkahousuja tai legginsejä. Niin monikäyttöinen mekko!

Mä olen muuten aivan ihastunut pitkiin kaulakoruihin. Pari vuotta sitten myin melkein kaikki pitkät koruni kirpputorilla, koska en tuntenut niitä yhtään omakseni. Nyt taas hiplailen pelkästään pitkiä ja siroja koruja kaupoilla. Niin se mieli vaan voi muuttua! Onko teihin iskenyt sama kuume?

Nyt mun on siirryttävä meikkaamaan ja sen jälkeen lähdettävä apteekkiin. Olen jo varmaan pari viikkoa  hangannut silmiäni öisin, mutta eilen oli ensimmäinen päivä, kun mun silmät kutisivat päivälläkin. Nenäkin on vuoroin vuotanut, vuoroin ollut tukossa. Täytyy siis hakea silmätipat ja nenäsuihke oireita helpottamaan. Mä olen niin iloinen kevääntulosta, ettei mua edes haittaa ärsyttävät siitepölyallergian oireet! Tsemppiä muille allerigikoille! Ajatelkaa ihanaa auringonpaistetta ja heräilevää luontoa heikkoina hetkinä. :)

Mukavaa viikkoa teille kaikille   

39 kommenttia :

  1. On kyllä sun näköises asu, kiva! :)

    VastaaPoista
  2. Toi VILA:n mekko näyttää tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö?! Noi on loistavia malliltaan, ja harmaa toimii aina. ;)

      Poista
  3. Voi että toi huivi on ihana! Täydellinen! :) Sulla on muuten myös aivan taivaalliset hiukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun ehdoton lempparihuivini! Oon kasvanut ihan kiinni jo siihen. :P

      Kiitos! Mä oon tosi tyytyväinen itsekin mun hiuksiini tällä hetkellä. Ne on just sopivan pituiset ja väri on tosi kiva. :)

      Poista
  4. Hehe, ennen kuin luin tekstiä niin mietin just, että onpa tosi MILLAMAINEN asu! ...Ja niinhän sä itsekin sitten tuossa toteat heti ekassa lauseessa ;) Toisiks alimmainen kuva on jotenkin aivan ihana, ja asukin ihan tosi kiva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Sä taidan tuntea mun tyylini aikas hyvin. ;) (Koska muuten nähdään taas?)

      Kiitos! Mä tykkään kanssa siitä sumuisesta kuvasta. Siinä on kiva fiilis!

      Poista
    2. Pitää kyllä mahdollisimman pian nähdä! Huhtikuu on vielä aika täynnä koulu- ja muita hommia, mutta toukokuussa pitäisi helpottaa. Täytyy Facessa sopia joku aika, kun teet mulle pääkaupunkiseutu-esittelykierroksen! ;)

      Poista
  5. Täälläkin kärsitään katu- ja siitepölyistä, mutta silti meinasin kohta suunnata kävelylle auringonpaisteeseen! :) Upee muuten toi huivi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä asenne! :) Eikä yhtään huono idea. Harmi, että me syötiin vasta päivällinen. Muuten menisin ehdottomasti nauttimaan vielä auringosta!

      Poista
  6. Tosi kiva asu, sopii sulle aivan mainiosti! :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Kiitos! :) Parin vuoden etsinnän jälkeen löysin vihdoin viime syksynä täydellisen parin.

      Poista
  8. Ajattelin tulla kurkkailemaan tännekin päin ja ihanalta näyttää! Tosi kiva ja rento asu, sopii sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tulit "vastavierailulle"! :) Kiitos, asukehuista!

      Poista
  9. Tuo on kyllä täydellisesti sun näköinen asu, että en yhtään ihmettele, että viihdyt siinä! :)

    VastaaPoista
  10. No onhan toi nyt aivan ihana asu. Minäkin pukisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Ansku! Sopis kyllä sullekin. ;)

      Poista
  11. Ihanasti sopii toi harmaa mekko ja punainen raitapaita yhteen :) ite en kyllä ois tajunnut yhdistää mutta näyttää ihan sikahyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se onkin kivaa, että voi saada muilta bloggareilta inspistä ja ideoita omaan pukeutumiseen.

      Poista
  12. Ahhh ruutupaidat ♥ sopii sulle ♥!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruutupaidat on ihania! Kiitos, Emilia! :>

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Kiitos! Se oli mun lempparini koko talven. En malttais vielä viedä sitä kellariin. :P

      Poista
  14. Ihana rento tyyli sinulla! Oon koittanut ettiä itellekkin täydellistä ruutupaitaa, muttei ole vielä sattunut kohalle sopivaa. Kivan oloinen blogi sinulla. Kiitos, kun jätit kommenttia minun blogiini, niin löysin tänne. Sait uuden lukijan, jään ehdottomasti seuraamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Tania! :> Mullakin oli sama etsintä käynnissä syksystä lähtien, mutta sit löysin tuon sattumalta H&M:n alesta muutamalla hassulla eurolla. Se tais olla kohtalo! ;)

      Oi, ihanaa! Tervetuloa seurailemaan! <3

      Poista
  15. Vähän aikaa sitten haaveilin Vilassa samannäköisen mekon ostamisesta, mutta jätin sen sitten liikkeeseen. Näiden kuvien jälkeen voin sanoa, että nyt harmittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Ehkä niitä vielä olisi siellä? Toi on nimittäin ihan älyttömän helposti yhdisteltävissä!

      Poista
  16. ompa ihana asu, sopii jotenki sulle tosi hyvin! ihania kuvia sullakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Katri! :) Asu oli tosiaan mun näköinen. :P

      Poista