Kaksplus.fi

Lately

3. maaliskuuta 2014

Instagram: millamainen

1. Home alone - boring? No! You can take selfies. ;)

2. Kokeilin ruskeaa smokey eye -silmämeikkiä. Se sai mut silmät näyttämään extrasinisiltä.

3. Piilottelin autossa mun huivin takana. 

4. Perjantai-fiilis!


1. Vietettiin tyttöporukalla pizzailtaa. Kuvassa meidän lopputuloksemme! Hyvää oli.

2. Pizzaillan ruokapöydästä kuva. Niin tyttömäistä ja keväistä! :)

3. Äiti teki meille crème brûléeta! NIIIIIIIIIN HYVÄÄ! Tuo on ehkä mun lempparijälkiruoka.

4. Kokkailtiin yksi iltapäivä mun veljeni kanssa falafel-pitaleipiä. Namnam! 


1. Lily-muru nautiskelemassa äidin sylkyssä! 

2. Samppa ja mä katsottiin yksi ilta Areenasta eduskunnan kyselytuntia (tms.), jossa käsiteltiin tasa-arvoista aviolittolakia. Oli aika mielenkiintoista kuunnella perusteluja puolesta ja vastaan. Me molemmat ollaan ehdottomasti asian puolesta, joten oli välillä aika kamalaa kuunnella vasta-argumentteja. >:(

3. Win-win situation parhaillaan käynnissä; Lily saa rapsutuksia ja mä taas superrentoudun! 

4. Meidän pizzaillan yksi osanottaja. Neela oli hyvin messissä!


1. Kasvatustieteen kandidaatin todistukseni! Wuhuu! Alkutalvesta kandidaatin tilalla lukee toivottavasti maisteri. ;)

2. Oltiin viime lauantaina ison kaveriporukan kesken keilaamassa yhden ihanan tyttösen syntymäpäivän kunniaksi. Mun täytyy tässä nyt julkisesti myöntää, että mä olin kaikista surkein. Meitä oli about 16 ja mä sain kaikista huonoimmat pisteet: 117 pistettä kahdelta ja puolelta kierrokselta... Onneks, en oo huono häviäjä. ;) (Sami saattaa tosin olla tästä eri mieltä... :D)

3. Lähdin opiskelukaverini seuraksi Kaisaniemen Molly Malone's:iin seuraamaan Suomi-Ruotsi -ottelua. Olin muuten ensimmäistä kertaa baarissa seuraamassa urheilua!

4. KEVÄT! Se tulee ihan kohta. Pakko tulla, koska mun narsissikin kukkii jo. ;)


1. Details! Kaksi lemppariani yhdessä.

2. Textile twins! Oltiin vahingossa mun siskoni kanssa pukeuduttu samaan neuleeseen mummolle mentäessä. x)

3. Yhyy! Mun tekonahkapöksyihin on tullut jostain noin iso reikä! Hyvin mysteeristä... :( Onneksi, toi jää seistessä "polviryppyjen" väliin piiloon. Taidan kokeilla reiän korjaamista jollakin paikalla. 

4. Hissi-selfie! 



(Tästä tuli jostain syystä tosi oudonvärinen kuva. :O)

1. Ostin valkoisen Essien lakan ("Blanc")! Se näyttää yllättävän kivalta. Mistäköhän sais vielä pitkät, kauniit kynnet?! 

2. Blogitekstin nosto Instagramiin!

3. Tämäkin myös. 

4. Ruusuja! Sain vanhemmiltani kandivalmistumiseni kunniaksi ison nipun vaaleita ruusuja. Nuo tuoksuivat niiiiiin hyviltä!

Instagram: millamainen

12 kommenttia :

  1. Ei vitsi miten kiva tuo kauluspaita + neule -yhdistelmä! :D Oon selaillut just ton yhdistelmän tyylisiä asuja Pinterestissä, tohon ku lisää vielä rusetin nii ai että miten söpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkäsin! Rusetin kanssa ois tosiaan aika söpö asu. :>

      Poista
  2. Oij miten kauniina, tuo ruskea smokey eye meikki sopii todella hyvin sulle ja se tosiaan korostaa silmiesi väriä:) Crème brûlée on kyllä tosiaan yksi minunkin suosikeistani, äiti löihtii myös meille välillä nuita herkkuja. Piti ihan kelata takaisin ylös ja katsomassa miten tuo jälkkäri kirjoitettiinkaan..:') Kauniita ruusuja!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkäsin kyl kovasti siitä silmämeikistä. Täytyy ostaa vaan vielä paremmat sävyt!

      Crème brûléen kirjoitusasu on kieltämättä aika monimutkainen! :D

      Poista
  3. Onnea kandivalmistumisesta!! :)<3 Mulla on kans yksiin housuihin tullut repeämä just samaan kohtaan :( Se on kylläkin just semmosesta laskoskohdasta revenny että pystyn varmaan ompelemaan sen kiinni kun vaan jaksan.... Hehe=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, annieveliina! :>

      Haha, I feel your pain! Tuollaisten (loppujen lopuksi) pienten hommien tekeminen on välillä tosi raskasta. :D

      Poista
  4. Ihania kuvia! Varsinkun tuo eka on mun mielestä jotenkin suloinen :)

    Onnea kandista <3

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ja söpö toi eka selfie :D

    VastaaPoista