Kaksplus.fi

Inspiration from Lindex

8. maaliskuuta 2014

Sain toiveen tehdä asukollaaseja. Toisessa toiveessa pyydettiin minua kokoamaan asuja oman vaatekaappini antimista eri tilaisuuksiin. Sitä en valitettavasti ehtinyt ennen reissuani toteuttaa, mutta pidän sen varmasti mielessä. ;) Toiveessa, johon nyt tartuin, toivottiin, että kokoaisin erilaisia asuja jonkin nettikaupan valikoimista. Tuttuun tapaan suuntasin Lindexin online shopiin inspiroitumaan. Löysin aikas monta kivaa vaatekappaleita, joiden ympärille oli helppo koota asu. Kaikki kollaasien vaatekappaleet/asusteet ovat siis Lindexin valikoimista.

Tämä ensimmäinen asu on mun makuuni TÄYDELLINEN. I MUST HAVE IT!!! Se on tyyliltään ihanan boho chic. Asu kaipaa kaverikseen isoja laineita, raikkaan nude-meikin sekä valkoisiksi lakatut kynnet. Mä olen muuten ihastunut tuollaisiin ohuisiin, pitkiin kaulakoruihin!


Tässä asussa yhdistyvät naisellisuus ja pehmeys rock-henkisiin pöksyihin. Tämäkin asu kaipaa kaverikseen isoja laineita. Huulet ja kynnet värittäisin vaaleanpunaisiksi sävy sävyyn villatakin kanssa. Jalkoihin ehdottomasti bikersaappaat!


Sininen on mielestäni näkynyt vahvasti kevään ja kesän muodissa. Mä en itse ole sinisen suuri fani, mutta se näyttää aina raikkaalta farkuissa ja valkoiseen yhdistettynä. Tämä asu on ehkä vähiten mua, mutta silti siinä viehättää joku mua tosi paljon...



Viimeisessä asussa on eniten "katu-uskottavuutta". Maximekko tasapainottaa "takin" tuomaa sporttisuutta. Ne ovat musta täydellinen pari! Pyöreät aurinkolasit ja ketjuinkoristeltu laukku viimeistelevät tyylin. Tykkään! Mä oon saattanut muuten ostaa tuon kuvan "takin"... ;) 

Some of you have wished for me to do a dream/inspiration outfit post. I decided to get inspired by Lindex's online shop. There were sooooo many inspiring pieces, so it was quite easy to assemble these outfits. My favourite is the first one. It's so boho chic (style which I love btw). I MUST HAVE IT!

Kuvat/Pictures: Lindex

6 kommenttia :

  1. Lindexillä on kyllä tosi kivoja vaatteita! Mä ihastuin eniten tuohon toiseen kokonaisuuteen, taisin saada siitä jopa vähän inspiraatiota mun tämän illan asuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä siellä on ihan älyttömästi ihania vaatekappaleita!

      Hyvä, jos onnistuin inspiroimaan! Toka asu on kiva, koska siinä yhdistyy pehmeä ja kova. :)

      Poista
  2. Ihania kokonaisuuksia! :) Kaikki toimis varmasti tosi hyvin.

    VastaaPoista
  3. Ensimmäisessä ja toisessa kollaasissa olevat topit ovat ihania! Voisin jopa käydä katsomassa lähimmästä Lindexistä, jos noita löytyisi sieltä. Toppi näyttää hyvältä sekä mustana että harmaana, joten värin valinnasta saattaa tulla vaikeaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on tosiaan ihania! Topit sopis varmasti moneen eri tyyliseen asuun. Pitäisköhän itsekin..... ;)

      Poista