Kaksplus.fi

Grrr!

22. maaliskuuta 2014

Halusin nopeasti ennen tupareihin lähtöä tulla postaamaan teille eilisen asun. Rakensin sen aika pitkälti tuon Primarkin miestenosastolta löytyneen kollaripaidan ympärille. Mun jaloissani on muuten jotakin, joka saa mut kehräämään kisun lailla... Rullaapa alaspäin niin ymmärrät mitä tarkoitan! ;)

Huomenna mut voi muuten bongata Helsingin Jäähallin kirpputorilta! Mulla on monta kassillista tavaraa mukana - toivottavasti ostajia siis riittää. :P





Liivi / H&M     Nahkatakki / Twist & Tango     Paita / Primark     Mekko / VILA     
Legginsit / Seppälä     Laukku / Tiger of Sweden     Kengät / Outsider

Viihdyin asussani ihan sairaan hyvin! Se tuntui ihan "multa". Tällainen asu on muuten hyvä esimerkki mukavasta hengailuasusta, sellaisesta, jossa saatan lähteä yliopistolle tai vaikka vanhempieni luokse hengailemaan. Näissä kuvissa mulla on muuten ensimmäistä kertaa tuo karvaliivikin käytössä, jonka löysin Tampereelta shoppaillessani ihanaisen Annikan kanssa. On varmaan sanomattakin selvää, että tykkään nahkaliivin ja karvaliivin yhdistelmästä tosi paljon! 

Nyt mun on kiirehdittävä meikkaamaan silmät ja etsittävä jotakin päällepantavaa. (APUA!) Palaillaan taas! Mukavaa lauantai-iltaa kaikille! 

44 kommenttia :

  1. todella kiva asu! voisin kuvitella itselleni tuon asun kouluun tai kaverin luo illanistujaisiin :)

    VastaaPoista
  2. hihii ihanat nuo sunkin leopardi kenkulit ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä oon ihan rakastunut niihin! :))

      Poista
  3. Tollaset paksut tasapohjaset kengät on kivoja! Mun on pitänyt jo kauan hankkia sellaset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! Toivottavasti löydät itsellesi täydelliset. :>

      Poista
  4. Aivan sairaan makee asu!!! Just eikä melkee mun silmään!! Ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos! :> Mä jotenkin arvelin, että tää olis sun mieleesi. ;)

      Poista
  5. Onpas kivat kengät! Mä just eilen katselin H&M:llä sellasia leokenkiä ja mietin että ne ois kiva piristys kevääksi ;) Ne ei kyllä olleet noin hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Riikka! :> Mä oon viime kesästä lähtien haaveillut leokengistä. Nyt vihdoin mulla on sellaiset! :))))

      Poista
  6. Ei mulla muuta kuin et: TYKKÄÄN!! <3

    VastaaPoista
  7. En oo tainnut näitä kuvia ihastellessa tajunnut edes sanoa, että sulla on mielettömän hyvän värinen tukka! Siis aivan ihana kerrassaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon itsekin tyytyväinen tähän sävyyn. Vähän on ehkä ikävä sitä tosi tummaa tyveä, mutta sen ylläpitäminen oli ärsyttävää. :O

      Poista
  8. Oot niiiiiiin kaunis tuossa ekassa kuvassa. Nahkatakin ja liivin yhdistelmä näyttää tosi kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanainen! <3 Mäkin tykkään yhdistelmästä. :)

      Poista
  9. Vitsit mikä rokkimisukka se täällä on! HHu! ;)

    VastaaPoista
  10. Oi ihana asu, tykästyin tohon paitaan! :) sun blogi on muutenkin kiva, joten taidan jäädä seuraileen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Nelli! Kiva kuulla, että tykkäät blogistani. :>

      Poista
  11. Oi, ihana asu! Sulla on kyllä tosi kiva tyyli, voisin kuvitella pukevani itsekin jotain tämän tapaista päälleni! Ja noi kengät on aivan täydelliset <3 Taidan jäädä seurailemaan blogiasi :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Ida-Maria! <3 Ihana kuulla - tervetuloa seurailemaan! :)

      Poista
  12. eikä miten ihana tää sun blogi! onneks kommentoit mun juttuja, koska muuten en olisi ikinä koskaan milloinkaan löytänyt tätä ihanuutta(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla! :> Kiva, että jäit seurailemaan!

      Poista
  13. Sulla on aivan ihanan persoonalliset ja kauniit kasvonpiirteet <3


    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
  14. Oooooo ihan tosi himo mega huippukiva asu!! :--) Ja sun hiukset on näissä ihan selvästi niin että oli hyvä hiuspäivä! Ah :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos! Mä tykkäsin asusta tosi paljon kans. :> Ja joo, oli kieltämättä hyvä hiuspäivä. ;)

      Poista
  15. vau mikä asu, vau mikä blogi! täällä on ihanan persoonallinen ja iloinen tunnelma, on tosi ihana lukea tällaista :) tykkään tosi kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, Jenni! ISO KIITOS kaikista kehuistasi. :> <3

      Poista
  16. Huippu tuo liivi-takkiyhdistelmä! :)

    http://sunseyes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. WAU mikä ihana asukokonaisuus! <3 tosi tyylikäs ja en kyllä vaihtais mitään jos itseni päälle pukisin :) Mun on monesti pitänyt käyä kurkkimassa tätä sun blogia ja onneksi tulinkin kurkkimaan, tykästyin heti! Tosi persoonallinen ja omanlainen, jään seurailemaan! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos! <3

      Ihana kuulla! Tervetuloa seurailemaan. :))

      Poista
  18. Löysin blogiisin Julian kautta :) ihana blogi sinulla ja tämän postauksen asukokonaisuus iskee niin muhun <3
    Liityn seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla! Ihanaa! Tervetuloa seurailemaan! :) <3

      Poista
  19. ihania nää sun viime aikaiset asukuvat..en kestä tota sun tukkaa se on niin perfect! miks mulla polkkatukka näyttää vaan siltä et olisin about 3 vuotias :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sini! :> Mulla on tosiaan ollut viime aikoina tavallista enemmän hyviä hiuspäiviä. Johtuu varmaan noista laineista, jotka olen tunnollisesti vääntänyt! :P

      Poista