Kaksplus.fi

Black 'n' White with a Hint of Red

20. maaliskuuta 2014

Kuten jo edellisellä videollani uhkailin, mun oli puettava heti tilaisuuden tullen Espanjasta ostettu mekkoni. Mitäpä siitä, vaikka ulkona on pieni pakkanen ja lunta! Mä olen vielä selkeästi Espanjan lämpötiloissa. Arvaattekin ehkä jo edellisistä lauseista syyn siihen, että me napattin asukuvat rapussa tällä kertaa. ;)

Mekko on mun mielestäni niin mun tyylinen! Kiva kuviointi ja rento malli, just the way I like it! Se näyttää hyvältä neuleiden ja bleisereiden kanssa, mutta toimii loistavasti ihan yksinäänkin. Tällä kertaa puin mekon ohuiden mustien sukkahousujen kanssa, mutta ihan hyvin paksut sukkahousut, legginsit tai kireät tekonahkapöksyt/-legginsit toimisivat sen kanssa. Mekko on kuvissa hilautunut hintsusti liian ylös, sen verran vauhdikas meno meillä taisi olla. Koska mekko on niin lyhyt ja hulmuavakankainen, mä puen sen alle mustat trikooshortsit. Mä vilauttelen mieluummin niitä kuin omia alkkareitani.



 Dress & necklace / Sfera     Bag / Rebecca Minkoff     Belt / H&M     Shoes / Vagabond

Mä oon muuten tykästynyt kihartamaan hiuksiani suoristusraudalla kevyesti sieltä täältä. Mullahan on luonnostaan aivan piikkisuorat hiukset, vaikka toivoisin niiden olevan luonnostaan about tuollaiset kuin kuvissa. Harmi, ettei kukaan ole kuullut mun toivettani luonnonkiharista hiuksista! ;) Onneksi, hiusten kääntäminen on pieni vaiva, johon kuuluu aikaa maksimissaan viisi minuuttia.  

Sellainen asu tällä kertaa! Miltäs näyttää mun uusi lempparimekkoni? Varmaan on aika selvää, että tulette näkemään tätä mun päälläni kyllästymiseen saakka...

Tatta-da-daa, may I introduce to you my new favourite dress (bought from Spain)! It's so ME. I love the colour and the pattern. It's so easy to wear - you can combine it with practically anything; leggins, stockings, sweater, blazer... Everyone should have a dress like this in their wardrobe! Tell me your thoughts on my outfit. 

Nowadays, I love to do loose curls with my hair straighteners. My hair is naturally straighter than straight, so there's no hope that I'd wake up every morning with a hair like that. Boo! Luckily, it only takes about five minutes to do the curls. Easy as pie!

44 kommenttia :

  1. Tosi kiva mekko, sopii sulle oikein hyvin :)

    VastaaPoista
  2. ihana asu !! tahon noi kengät ja laukun ehdottomasti<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Molemmat on mun lemppareita!

      Poista
  3. Todella ihana mekko! :)
    Tykkään tosi paljon sun hiuksista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jasmin! Mun hiukset oli oikein epätavallisen nätisti näissä kuvissa. :>

      Poista
  4. No tosiaankin on ihana mekko! Sopii sulle super hyvin ja voisin ittekkin kuvitella käyttäväni tota :) tosi ihana <3

    VastaaPoista
  5. On kyllä kivannäköinen mekko ja sopii sun vartalolle erinomaisesti! Nappivalinta siis :D Voin hyvin kuvitella tuonne alle tiukat nahkaleggarit. Kuulostipas oudon irralliselta tämä lause...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Veera! Mä olen todennut, että tuon malliset mekot sopii mun kropalleni hyvin. Ois pitänyt ostaa ehkä sama mekko useammassa kuosissa. :/

      Jooo, mä kans!!

      Poista
  6. oikein nätti asu taas :)
    Kiharat sopii sulle tosi hyvin! Itellä kans suorat hiukset ja sieltä täältä kihartamalla saa onneks aika paljon aikaan :D Huonojen hiuspäivien pelastus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sini!

      Aivan totta! Sieltä täältä kihartamisella saa tosiaan paljon aikaiseksi. Mulla ei olis edes kärsivällisyyttä kihartaa koko päätä. :D

      Poista
  7. Such a pretty dress. *__*
    Lovely greets Nessa

    VastaaPoista
  8. aivan super ihana mekko!! sopii ihan täydelllisesti sun päälle, voisin itekki haluta samanlaisen:p oot muutenkin aivan tajuttoman kaunis ja ihanan olonen ihminen:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Eveliina! Silmät auki kaupoilla sit vaan, jos löytyis saman tyyppinen. ;)

      Lämmin kiitos! :> Olet itse myös kovin ihana!

      Poista
  9. Ihana mekko ja vielä ihanemmat kengät... rakastuin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos Fanni! Mä oon kans ihan in löööööv molempiin. ;) Pitää kevään tullen muistaa useammin vetäistä nuo ihanuuskenkulit jalkaan.

      Poista
  10. Ihanan mallinen toi mekko! Mulla on just päinvastoin että oma tukka on just tommonen laineikas ja pörrönen! Melkein samanlainen ku sulla tossa kuvassa jos en laita sitä mitenkään. Mä taas niin toivoisin et mulla olis ihan piikkisuora tukka! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Eiks aina houkuta se just, mitä ei itsellä ole? Mun puolesta voidaan tehdä vaihtarit!

      Poista
  11. Sopii kyllä hyvin tuo mekko sulle, itse haaveilen pitkähihaisesta maximekosta, joka sais olla jotain ihanaa hulmuavaa kangasta :) Ja niin kivan rennot nuo sun hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jenni! Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti täydellinen yksilö löytyy. :>

      Poista
  12. On nätti mekko, ja kokonaisuus. Punaisesta laukusta pisteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Ansku! Punainen on tosiaan piste i:n päälle! :>

      Poista
  13. Kattosun heti ekana, että mitä oot sun hiuksilles tehny mutta sullahan on sivujakaus :) näyttää tosi kivalta !

    Ps. Asukin on ihana, sulle sopii mekot ja hameet nii hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkat silmät sulla! ;) Oon pitkän keskijakauskauden jälkeen tykästynyt taas sivujakaukseen.

      Kiitos, ihanainen! Mekot ja hameet tuntuu tällä hetkellä enemmän multa kuin housut.

      Poista
  14. Ihana mekko!! Vitsit kun jaksais itsekin kihartaa hiuksia ihan arkenakin, noi sun on niin kivat <3 Mulla kanssa ihan piikkisuorat ja ohut luonnostaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jenna! Yllätyt ehkä siitä, miten vähän aikaa hiustenlaittoon menee, jos kihartaa vain sieltä täältä sotkuisen lookin aikaansaamiseksi. Mä ainakin yllätyin! :D

      Poista
  15. Oi toi mekko on kyllä täydellinen!

    VastaaPoista
  16. Ooh ihana tuo sun mekko, ja punainen laukku on kuin kirsikka kakussa! <3 Ja sun hiukset, täydelliset! :)
    Mä haluaisin kamalasti uusia kivoja mekkoja, mutta en oikein meinaa löytää sellaisia kivoja ja mun budjettiin sopivia. Toivottavasti parin viikon päästä koittavalla Berliinin -reissulla olisi vähän aikaa shoppailullekin, jos sieltä löytäisi jotakin kivaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Annika! Samaa mieltä laukusta! :>

      Mä äsken googlailin, et Berliinissä on Primark. Sun täytyy ehdottomasti suunnata sinne! Sieltä saa pienellä rahalla mitä ihanampia juttuja. :))

      Poista
  17. Vaude mikä mimmi ja toimiva asukokoelma! :-) Ihanaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
  18. Ooh, tykkään! Täydellinen rennon tyylikäs lookki.

    VastaaPoista
  19. Sulla on aivan huippu ihana tyyli! Ja tuo asu kyllä säväyttää!
    http://jennariikkas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. Vautsi miten ihana asu! :) Tosi tyylikäs ja simppeli ja tuo laukku tuo ihanaa piristystä!!

    VastaaPoista
  21. sulla on kyllä todella ihana blogi :-) ja ihan tosi kiva kuvio tossa mekossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Riina! :> Mä tykkään tuosta mekosta ihan älyttömästi!

      Poista