Kaksplus.fi

Beauty Favs

9. maaliskuuta 2014


1. Make Up Store poskipuna/blush "Shimmer Dynasti" - Ihanan pirtsakka sävy pienillä kimalteilla. Tällä saa varmasti hehkuvan punaiset posket. 

2. Cailap by Mariela Sarkima poskipunasivellin/blush brush - Hyvät siveltimet ovat tosi tärkeitä! Tämän sarjan siveltimet ovat musta oikein kelpoja.

3. MAC Mineralize Skinfinish "Soft and Gentle" hohtopuuteri - Sivelen tätä hyvinhyvin vähän poskipäilleni ja muille korkeille kohdille tuomaan hehkua meikkipohjaan.

4. Escada "Cherry in the Air" - ihanan pehmeän herkullinen tuoksu. Tätä mä käytän tällä hetkellä.

5. Max Factor Lasting Performance "Fair" meikkivoide/foundation - Ikisuosikkini! Pysyy iholla tosi hyvin, kevyt, peittävä ja tarpeeksi vaalea sävy mun iholleni. 

6. Lumene Sensitive Touch SOS rauhoittava tehovoide/intense cream - Paras silloin, kun kasvoja kiristää ja kihelmöi. 

7. Revlon Just bitten "Passion" huulitussi/lip stain + balm - Mun ehdoton suosikkini huulimeikissä! Nämä pysyvät huulilla superhyvin. Voi huoletta syödä, juoda ja vaikka pussailla! Harmi, ettei Revlonia (tai ainakaan näitä) saa Suomesta... Omani olen ostanut Lontoosta.

8. Viva la Diva "Dark" kulmaväri/eyebrow color - Hinta-laatusuhteeltaan loistava! Näitä saa Kickseistä. 

9. Essie "Mint Candy Apple" kynsilakka/nailpolish - Kuten jokunen postaus takaperin kirjoitinkin, Essien lakat on ehdottomasti parhaita! Muita en enää ostakaan.

10. Lumene "Light" CC-voide/Cc-cream - Tämä on uusi tuttavuus, mutta olen jo vähintäänkin ihastunut tähän tuotteeseen! Meikkipohjasta tulee kuulas, hohtava ja kestävä. Poskipäille ja muille punoittaville kohdille joudun lisäämään peitevoidetta, joten peittävyys ei ole aivan napakymppi. Tykkääääään!

11. Carmex huulivoide/lip balm - Sairaan hyvä huulirasva! Mä ostin tämän alunperin Sampalle, jolla on talvisin aina tosi rohtuneet huulet (Kirjoitin ensin silmät. :D). Hän harvemmin kommentoi tuotteiden toimivuutta, mutta tätä hän kehui. Sen on siis oltava hyvä! ;) 

12 kommenttia :

  1. Make up storen meikit on niin hyviä! Ja itsekin olen nyt joutunut muutaman näpyn ilmestyttyä lisäämääm peittoa tuon cc-voiteen kanssa, mutta muuten olen edelleen ihastunut tuotteeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös! CC-voide on oikein kelpo tuote, vaikka vähän joutuukin peittämään. Niin ihanan kuulas ja hohtava meikkipohja tulee! <3

      Poista
  2. Noi huulitussit on kyllä ihan parhautta! Itse omistan pari lumenelta ja en kyllä vaihtaisi pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huulitussit ovat munkin lemppareita. Mua niin harmittaa, ettei Lumenen ole yhtä hyviä kuin nuo Revlonin. :( Mulla lähtee Lumenen leviämään pikkusen huulten ulkopuolelle.

      Poista
  3. Tuo Viva la Divan kulmaväripaletti alkoi houkuttelemaan mua - pakko varmaan käydä seuraavan kerran KICKS:ssä kurkkimassa tätä tuotetta tarkemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihmeessä! Mä olen tykännyt tosi paljon. :>

      Poista
  4. Toi huulivoide on kul tosi hyvä. Mulla vaan on samaa tavaraa sellases pienes pyörees purnukas kun noit tuubei ei sillo ollu jäljellä kun joku oli rohmunnu ne (liekkö sama kaveri joka ostaa JOKA perjantai 10 kappaletta Grandiosan pakastepizzoja, oi kyllä olen stalkannut) :D hei muistatko noin suunilleen ton meikkivoiteen hintaa. Mun meikkivoide on alkanut tehä sitä, että muuttuu iholla punertavaks. Kumma juttu kun ei se ennen tehnyt sitä. Niin ja jättääks toi meikkivoide sellasen mattapinnan vai onko enemmän semmonen öljyisempi ? toivottavasti ymmärsit mitä tarkotan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :DD Ihme rohmu! xD

      Toi meikkivoide on jotakin noin 15 euron pintaan ainakin Kicksissä. Aikalailla mattaisen pinnan se jättää. Mä lisään aina kyl puuteria vielä päälle.

      Poista
  5. Kaikki vaikuttaa tosi ihanilta! Ja yhtään näistä en käytä itse joten inspiraation määrä on sitäkin suurempi ;) Poskipunavillitys meinaa nostaa päätään joten pidän nämä siun lempparit mielessä .. ^^

    x Satu
    Indie by heart

    ps. Blogissani on uusi (englanninkielinen) postaus luonnollisesta ihonhoidosta / eräästä luonnon ihonhoitotuotteita myyvästä etsy.com-kaupasta, jos aihe kiinnostaapi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, jos sait uusia tuotevinkkejä! ;)

      Poista
  6. Multa löytyy sama Max Factorin meikkivoide, jota oon käyttänyt tosi pitkään. On ollut kyllä hyvä ja riittoisa tuubi! Nyt olen ajatellut, että jos kokeilisin tuota Lumenen CC-voidetta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosiaankin riittoisaa tavaraa! :) Kannattaa tosiaan ostaa tuo CC-voide kokeiluun. Mä olen ainakin sen fani. :>

      Poista