Kaksplus.fi

Syypäät Youtube-addiktiooni

8. helmikuuta 2014


Mä oon viime viikkoina viettänyt tavallista enemmän aikaa Youtubessa. Siitä saa syyttää kahta ihanaa naista, joiden videopostaukset ovat saaneet mut nauramaan useamman kerran vedet silmissä. Nämä naiset ovat mahtavia ilopillereitä, ihania höpöttelijöitä ja niiiiiiin suloisia!




Suosittelen ehdottomasti tutustumaan Louisen ihanaan Sprinkle of Glitter -kanavaan (ja blogiin) sekä Zoen mahtavaan Zoella-kanavaan (ja blogiin). Molemmat näkevät selvästi ihan älyttömästi vaivaa videoidensa tekemiseen! Hauskinta on, että nämä tyttöset ovat tosielämässä bestiksiä.

Mun lempparipätkiäni ovat esimerkiksi: Husband/Boyfriend Makeup Tag (Sprinkle of Glitter / Zoella), Fluffy Bunny (Sprikle of Glitter), Presents for Zoella / Louise, Louise or Zoe?? & 17 Attempted Accents (Zoella).

Oletko aiemmin törmännyt näihin kaunottariin? Jos et, tykkäsitkö? :)

17 kommenttia :

  1. En ookkaan koskaan kuullut kummastakaan, mutta mielenkiinto heräs tutustumaan kunhan tässä pääsee koneelle joku kerta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti! Mä olen ainakin viettänyt monta mukavaa hetkeä heidän videoitaan katsellen. :))

      Poista
  2. Enpä ollut törmännyt aikaisemmin! Katsoin tuon Sparkle of Glitter kanavan "aviomiehen" tekemä meikki -videon ja oli kyllä hauska ja suloinen.. mutta vähän pitkä minun makuun! Mikähän siinä on, että en malta katsoa YouTubesta mitään kolmea minuuttia pidempiä videoita ilman, että hermostun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :'D Mulla oli kuule alkuun ihan sama! Mut sit mä jäin jotenkin koukkuun. Nykyään taas aina harmittaa, kun video loppuu. :D

      Poista
  3. Oi kyllä tiedän! Lisäksi seuraan laajemminkin ulkomaalaisia youtubereita, esim. Zoen veljeä Joea (thatcherjoe) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jejeee! Mahtavaa! Mä vasta tutustuin Alfien videoihin. Täytyy tsekata toi Zoen veikkakin. Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  4. En oo kyllä ennen törmännyt näihin, tosin en kyllä paljon mitään videoita ruukaa katsellakaan.. :D Voisin kyllä katsella parit videot heiltä, kunhan vain kerkeän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti tutustua! Mäkään en vielä kuukausi takaperin viettänyt lainkaan aikaa Youtubessa. Nykyään asia on ihan eri! :P

      Poista
  5. Kyllä ja kyllä, mä oon seurannu jo pidempään ja oon ollu jo monta vuotta Youtube -addikti, huippuja on myös mm. Tanya Burr ja Shaytards! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu, kiitos vinkeistä! Mun täytyy tutustua noihin! :))

      Poista
  6. Olen tainnut käydä kurkkimassa Zoellaa ja varmaan jossain vaiheessa seurannutkin blogia (ulkomaisia tulee ja menee ... ;) mutta youtube - addiktiota miulle ei ole vielä muodostunut. Ehkä vielä jossain vaiheessa, näiden myötä! Molemmat vaikuttavat kyllä juuri niin suloisilta ja hauskilta kuin mainitsit. Jättää monet yrittäjät varjoonsa :)

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä juuri! Louisesta ja Zoesta loistaa sellanen ihana aitous ja "hömppyys". :P Ehkä säkin vielä tosiaan koukutut. ;)

      Poista
  7. Wow! What can I say? ... intimidates me! I love it! :-*
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    I show 47 DIY ideas for Valentine’s Day - maybe you'll find something for yourself? ;-)




    Regards,
    Katherine Unique

    VastaaPoista
  8. Kävin tsekkaas noi linkit Zoellan ja springle of glitterin videoihin ja jäin aivan koukkuun! <3
    t. Muutaman kuukauden seurannu sun blogia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiva kuulla! En yhtään ihmettele, että koukutuit. :P

      Poista
  9. Mäki oon viettäny viime aikoina varmaan enemmän aikaa youtubessa kun mitä blogeja lukiessa. :D Outoo mutta noihin videoihin jää vaan koukkuun!

    VastaaPoista