Kaksplus.fi

Ready!

11. helmikuuta 2014

Wuhuu! Nyt se on valmis!

Kertokaahan mulle mielipiteenne uudesta ulkoasusta! Toivottavasti tykkäätte siitä yhtä paljon kuin mä. Toivon myös, että ilmoitatte mulle, jos joku osanen ei toimi. Te mun blogiani useammin selailette kuin mä itse, joten on tärkeää, että se toimii teillä hyvin. :)

Kiitos vielä Samille avusta! ♡ On se aika kätevää, että "tietsikkaguru" asuu samassa taloudessa. ;) Mä joudun varmaan muistamaan häntä jollakin kiitoslahjalla. Sen verran monta kertaa hän kirosi Bloggerin huonoa koodia... :P



Yeyy! Facelift done! 

Let me know what you think about the new layout. I hope you love it as much as I do. If you notice that something isn't working properly, let me know! I want my blog to be easy to use. :)

32 kommenttia :

  1. Vau tää on kyllä tosi hieno!! Pitää vielä mainita, että noitten sun vloggaaja vinkkien kautta koukutuin ihan täysin tohon zoellan youtube kanavaan! Voiko noin söpöä ihmistä ollakaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :)) Mä oon tosi tyytyväinen itsekin.

      Hehee! Zoella on kyl supersöpö! Ja varmaan livenä ihan minikokoinen. :P

      Poista
  2. Se on aina sama juttu kun pyydät apua joltain joka oikeasti tajuaa näistä, kiroavat aina bloggerin :D Tykkään uudesta ulkoasusta, tosin edellinen banneri oli mun suosikki. Mutta ihania nämä pastellisävyt ja just hyvä ja selkeä asettelu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :DD

      Edellinen banneri oli tosiaan kiva. Ehkä se palaa kuvioihin taas syksyllä. ;) Nyt aloin kaipaamaan jo jotakin keväistä ja raikasta.

      Poista
  3. Oii mun mielestä tää on ihana. :--)

    VastaaPoista
  4. Oi, näyttää tosi hyvältä! Ihan sun näköinen <3
    Bloggerille pitäisi kyllä antaa luunappi, huomasin tässä joku päivä sitten taas uuden ongelman; chromella ei näy ollenkaan lukijat-laatikko blogien sivupalkissa. Ärsyttävää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana kuulla! :P

      Onpa ärsyttävää! Mä en oo kyl samaa huomannut. Oiskohan laitekohtaista? Meil on Mac ja selaimena Chrome, mut kyl meillä näkyy ne palkit ainakin.

      Poista
    2. No ompas ihmeellistä :o Täytyypäs ottaa perheen insinööriin yhteyksiä josko hän osais auttaa :)

      Poista
    3. No on kumma juttu! :O Kerro, jos selviää. :)

      Poista
    4. Määki oon pohtinu ihan samaa!! >:( Ja aivan ihana tää uus ulkoasu! :)

      Poista
    5. Mikäköhän siinä sit voi olla?! :O Ärsyttäviä bugeja...

      Ihana kuulla! :))

      Poista
    6. Minä käytän Chrome -selainta windows käyttiksellä ja mulla näkyy kyllä ihan normaalisti! :O

      Mutta kuten jo Instagramissa sanoinkin, tosi kivalle näyttää. Ja yhdyn muiden kommentteihin siitä, että tosi sun näköinen tämä on :)

      Poista
    7. Kumma juttu! :O

      Hihii, kiitos Kirsi! <3

      Poista
    8. Eilen alkoi lukijaboksit taas näkyä yhtäkkiä! Henkimaailman hommia ;)

      Poista
  5. Tosi hyvältä näyttää! Tämä uusi ulkoasu on keväisen raikas :)

    Haha, itsekin aina pakotan miehen koodailemaan, jos itseltä ei heti luonnistu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Just sellasta raikasta kevääntuntua me haettiinkin Samin kanssa. :)

      On se kätevää, että saa apua niin läheltä! ;)

      Poista
  6. Ihan älyttömän kivalle näyttää tämä uusi ulkoasu! <3
    Ja toi banneri - oikea katseenvangitsija. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla! Mäkin tykkään bannerista! Sami ei pitänyt siitä yhtään, mutta luotin omaan vaistooni. :P

      Poista
  7. Tykkään! Ihanan keväiset sävyt :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiiiihana kuulla! Sit onnistuin värien valinnassa, koska keväistä mä just hainkin. :))

      Poista
  8. Hienolta näyttää! Aivan sinun näköinen :)

    Mukavaa keskiviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! Ihana kuulla. :))

      Samoin sulle!

      Poista
  9. Tää uus ulkoasu on kyllä todella upea, hienoa työtä oot siis tehnyt :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :P Sami toteutti suurimman osan mun ideoistani.

      Poista