Kaksplus.fi

New Plaid Shirt with My Favourite Dress

13. helmikuuta 2014

Mä tein viime sunnuntaina H&M:sta mahtavia alelöytöjä! Halusin nyt esitellä teille niistä ensimmäisen, joka onkin kuulunut mun asuuni kahtena edellisenä päivänä. Mä olen jo pitkään kaivannut kaappiini pitkänmallista ruutupaitaa, joten olin ihan kickseissä löydettyäni sellaisen alerekiltä. Se on just täydellisen sävyinen ja mallinen. Ja arvatkaapa paljon maksoin siitä? VIISI EUROA. Aikamoinen "bargain" sanoisin! Milla ♡ Alennusmyynnit 








Mulla oli mielessäni asu, jossa ruutupaita olisi harmaan mekon kaverina. Mun oli tietysti heti kokeiltava sitä, ja kyllähän se toimi livenäkin ihan yhtä hyvin kuin ajatuksen tasolla. Jalkaani vetäisin wetlook-leggarit ja bikersaappaat, mutta ne eivät mahtuneet kuvaan. Aikamoista yrittää ottaa kuvia jalustan kanssa pienessä kaksiossa... Mä oon kuitenkin aika varma, että näette samatyyppisen asun vähän keväämmällä (toivottavasti kokovartaloversiona :D), mulla on nimittäin mielessä yksi tosi ihana asukokonaisuus... ;)

Kiinnostaisiko teitä nähdä ne loputkin alelöydöistäni? Mitäs tykkäsitte asusta? Tai no, ehkä sitä on tyhmä kysyä, koska en saanut sitä vangittua kuviin koko komeudessaan. :P

I've been searching for a longer plaid shirt and finally found the perfect one on last Sunday. Can you guess how much I paid for it...? FIVE euros! Such a bargain! Milla ♡ Sales 

I wanted to combine the shirt with my grey dress and just like I thought, I loved it! Unfortunately I didn't manage to fit my whole outfit into the pictures but I promise that you'll see the same outfit with a twist later this spring. I have something quite cool on my mind... ;)  

22 kommenttia :

  1. Mua ainakin kiinnostaa aina alelöydöt! ;) Tosi kiva asu on kyllä, tai ainakin tää mitä siitä näkyy :P Varmaan loputkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten mä esittelen ne loputkin! ;)

      Mä luulen, että olisit tykännyt ihan koko asustakin. :P

      Poista
  2. Todellakin bargain ja tuollainen peruskompo toimii aina! Kaunis huulipunasävy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta - peruscombot on aina toimivia! Huulipunasävy on tosiaankin kiva. :>

      Poista
  3. Hyvältä näyttää, ihanan rento malli! Esittele ihmeessä loputkin löydöt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, caelia! Mä yritän ehtiä viikonlopun aikana kuvaamaan ne. ;)

      Poista
  4. Kiva pusero! Miun mielestä välillä riittää kyllä puolikaskin asukuva, kaikki kun varmaan tietävät mitä ovat esim. wet look-legginssit tai siniset farkut tms. :) Kun pääasia kuitenkin oli siun uusi lutunen LÖYTÖ! ;)

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
  5. Such a pretty shirt and your new layout look great. ;-)
    Lovely greets Nessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks, Nessa! I'm glad you like the new layout.

      Poista
  6. Joo, kaikki alelöydöt khiin ja kuviin:) Kiva paita! <3 ruutu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruudust on ihania! <3 Yritän ehtiä viikonloppuna kuvata ne. ;)

      Poista
  7. Alelöytöjä kehiin vaan ;) Aina kiinnostavaa nähdä mitä muut on löytäneet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään katsella postauksia alelöydöistä. Toivotaan, että viimeistään alkuviikosta ehdin ne esitellä teille! :)

      Poista
  8. Ooh, ihan mahtava löytö! Etenkin, kun katselit jo silloin tammikuussa ruutupaitoja "sillä silmällä" ;) Ihanaa ystävänpäivää Millaseni! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, totta! :D Ja tässä on sitä vihreää sävyäkin, jota silloin kaipailin. ;)

      Samoin sinulle. Annika! <3

      Poista
  9. Tosi ihana asu, tykkään kyllä tosi paljon tosta paidasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Paita oli tosiaan mahtava löytö! :)

      Poista
  10. Nice shirt!

    http://initialed.blogspot.com

    VastaaPoista