Kaksplus.fi

Let there be light!

12. helmikuuta 2014

Vaikka kevättä on jo ilmassa (enemmän kuitenkin mielessä), nautin edelleen kynttilöiden polttamisesta. Mä olen huomannut, että kynttilät rentouttavat mua valtavasti. Mun pitäisi muistaa useamminkin sytyttää kynttilöitä silloin, kun pään sisällä myllertää. Helppo keino rauhoittaa mieli!

Mä olen niiiiiiin rakastunut Iittalan Nappula-kynttilän jalkoihin! Ne on niin söpöjä! Tykkään etenkin siitä, että niitä voi yhdistellä miten itse tahtoo. Olen hyvin vaihtelunhaluinen, joten ymmärrettävästi arvostan tällaista piirrettä. :P Samasta syystä meillä on muuten Arabian KoKo-astioita - nekin ovat supersöpöjä ja yhdisteltävissä erilaisiksi seteiksi.




I loooooove these candle holders! They are called "Nappula" and designed by Iittala. I think they are so cute! I love the fact that they come in different colours and in two different sizes, so you can combine them in numerous different ways. 

8 kommenttia :

  1. Ihania kyllä huo kynttilät:) Mä tykkään kynttilöistä tosi paljon, harmi vaan tässä mun nykyisessä majapaikassani on sisäänrakennettu (herkkä) palohälytin tuossa pöydän päällä - arvaat varmaan mitä tapahtuu kun vähän yrittää polttaa kynttilöitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi, kuulostaa kurjalta! Ledikynttilöissä ei oo sitä ihan samaa fiilistä ku oikeaissa. :/

      Poista
  2. Ihania kynttilänjalkoja kyllä. Ja olen samaa mieltä tuosta rauhoittavasta vaikutuksesta...

    VastaaPoista
  3. Nappulat ovat niin suloisia, kultaiset etenkin. :) Täällä kannatetaan myös kynttilöiden rauhoittavaa vaikutusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ovat! :)) Kynttilöiden polttaminen on kyl helppo tapa rentouttaa itseä.

      Poista
  4. tosi kiva tää sun blogin uusi ulkoasu! millä muokkaat sun kuviin noita tekstejä ja ympyräjuttuja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, että tykkäät! Mäkin olen tosi tyytyväinen ulkoasuun. :)

      Mä lisään tekstit yms. kuviin Picmonkey-nettisivustossa. Siellä on paljon kivemmat fontit kuin esim. Photoshopissa.

      Poista