Kaksplus.fi

Lately

4. helmikuuta 2014

Instagram: millamainen


1. Kasvissushia ja misokeittoa, NAM! Mä en välitä yhtään raa'asta kalasta, joten kasvissushi on ehdottomasti mun juttuni. 

2. Herkkuruokaa meidän tyyliin: lohimedaljonkeja, lohkoperunoita ja salaattia. 

3. Sampan tekemät vohvelit oli tosi herkkuja! Mä en tiedä montaakaan parempaa herkkua kuin rapeat, lämpimät vohvelit vaniljajäätelön ja mansikkahillon kanssa. 

4. Meidän kokki-illan tuotos, josta te saittekin lukea jo tässä postauksessa. 


1. Lumimies-Milla! Mä rakastan tuota mun turkkiani. ♡

2. Mä olen aina silloin tällöin lisännyt blogiini kuvia mun uusista postauksistani. Tässä yksi mun taidonnäytteeni puhelimella muokkailusta. :P

3. Asukuvauksiin lähtemässä!

4. Aaah, toinen mun lempitakeistani! Odotan tosi paljon, että asteet siirtyvät plussan puolelle... Kun se tapahtuu, mua ja tuota takkia ei erota mikään. ;)



1. Yökylässä äidin ja isin luona. Sami nukkuu jo, toinen mun muruni on nukahtamaisillaan. Aika ihanaa! ♡

2. Ihana ystäväni piristi mua tulppaaneilla! Mä rakastan tulppaaneja valtavasti. 

3. Saatiin kihljais- ja joululahjaksi monta Iittalan Nappula-kynttilänjalkaa. Ne näyttää niin ihanilta! Mä ajattelin vielä ostaa mintunvihreänkin, se sopis niin hyvin noiden joukkoon.

4. Samppa on niin hassu! Se ei ole vieläkään vissiin keksinyt, että meillä on vilttejä, koska se vuoraa AINA itsensä tyynyillä. Se on niin huvittavaa! :'D


1. Joo, mulla oli "bad hair day". Aikas lennokkaat hiukset!

2. Blogista Instagrammiin päivitetty kuva mun lemppareimmasta yksityiskohtakuvasta.

3. Mä nauroin katketaksekseni tälle kuvalle! :'D Mä heräsin päiväunilta ja ajattelin puhelimeni kameran kautta tarkistaa mun meikkieni tilanteen. Napsasin siinä vahingossa tämän kuvan sitten! :D Mun mielestä tää vois olla jostakin kohtauksesta kauhuelokuvassa... 

4. Luulin jo hetken perjantaina, että olin tullut väärään opetustilaan, koska paikalla ei ollut ketään muita. Olin vaan onneksi tosi ajoissa. 



1. Hihii, uusiea Essien lakkoja! Mulla on ihan valtavasti muiden merkkien lakkoja, mutta taidan hävittää ne kaikki. Essien on vaan yksinkertaisesti kaikkein parhaimpia. (sävyt: "Fifth Avenue", "Mint Candy Apple" ja "Chinchilly")

2. Muumi-limpparia! Oispa kiva, jos smurffilimppariakin sais kohta tölkeissä. 

3. KARKKIA! NAM! Haluaisin nyt niin kovasti napostella noita... Harmi, että ne on jo aikoja sitten popsittu.

4. Ensimmäisen kuvan herkkuruokien takana on Espoon Tapiolan Ainoa-kauppakeskuksen ravintola Sumo. Me mennään varmasti toistekin tuonne syömään. :) 

Instagram: millamainen

36 kommenttia :

  1. Mitä onko Nappulaa mintunvihreänäkin!? :o Munkin on kyllä ihan pakko saada!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ON, tai ainakin meidän lähi-Iittalasta löytyy. Se on sellainen tosi haalean sävyinen. Oiskohan se jotakin vanhempaa väriä, koska toi uusi vihreä ("celadon green") ei ainakaan kuvissa näytä siltä.

      Poista
  2. Kauhea kun tuli nälkä (ja karkkihimo) tästä postauksesta!! :D sulla on huippu kiva blogi ja sait myös musta uuden lukijan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuli kans ihan järkky karkkihimo tätä postausta tehdessäni. :P Ihana kuulla! Mahtavaa, että jäit seuraamaan.

      Poista
  3. haha mäkin aina käytän tyynyjä peittona!

    VastaaPoista
  4. Ihan täydellisen värinen tuo mintun sävyinen Essien lakka!

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus! Tykkään tosi paljon, kun viime aikojen kuulumisia kerätään yhteen postaukseen kivojen "tilannekuvien" kera. Ja muuten, sun hiukset on ihanat. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäät! :) Mäkin pidän tämäntyyppisistä postauksista.

      Kiitos, Iida! ♡

      Poista
  6. Muumilimpparia tölkissä?! Wou. Todellaki sais Smurffilimuaki saada tölkissä. Siinä on kyllä kaks parasta limpparia ikinä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, aikamoinen löytö oli! ;)

      Ne on munkin lemppareita!

      Poista
  7. hahha opiskelija sekoaa kun näkee ekana ruokakuvat :D ihania kuvia!

    VastaaPoista
  8. Tätä postausta ei olisi pitänyt lukea puoli kahdeksalta aamulla ennen aamupalan syömistä - vohvelihimo!!
    Ja rrrakastan edelleenkin tuota sun "bad hair day" kuvaa, oot niin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D

      Kiitos samoin, kaunokainen! ♡

      Poista
  9. Nami mitä herkkuja!! :o Tuli ihan hullu himo noihin nyt :D Ja oot kyllä aina vaan yhtä upea ilmestys!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi, sorkke! :D Ruokakuvat on kyl aina pahoja... Alkaa heti tekee mieli ties mitä juttuja!

      Kiitos, annieveliina!

      Poista
  10. Mä ostin kans Lontoosta pari Essien kynsilakkaa ja nyt harmittaa etten ostanu enemmän, koska nehän on ihan huikeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Siellä ne vissiin on halvempia kuin tääl Suomessa. :)

      Poista
  11. Taas niin ihana postaus, kiitos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, mahtavaa, että tykkäsit! Kiitos itsellsi, että olet mukana! <3

      Poista
  12. So beautiful pics, I love the one with the candles. *__*
    Lovely greets Nessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks Nessa! I love the candle holders in that picture. :>

      Poista
  13. Vitsi miten ihania kuvia! Taisin rakastua tohon sun takkiin, se on hurjan söpö ♥ Ja muumilimpparia.. mikään ei oo ehkä parempaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat postauksessa esiintyvät takit ovat mun lemppareitani! Aika uusia ostoksia molemmat myös. :))

      Samaa mieltä muumilimpparista! Smurffilimppari on tosin kans kyl superhyvää. ;)

      Poista
  14. Mitää ihan täydellinen tää uusi ulkoasu - tykkääntykkään !! ♥ Ja ihana tää postauskin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihanaa, että tykkäät! ♡ ♡ ♡

      Poista
  15. YUMM XO

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
  16. Sulla on upee blogi ja ihania asuja! :)

    VastaaPoista
  17. Moikka! Eksyin blogiisi hakusanalla : Helsinki luokanopettaja soveltuvuuskokeet. Luin pari postaustasi opiskeluistasi ja jäin lukemaan muitakin postauksia. Herttainen ja mielenkiintoinen blogi :))

    Hain viime keväänä ylppäreiden jälkeen luokanopettajaksi, mutta vakavakokeen pisteet eivät riittäneet lähellekkään soveltuvuuskokeisiin. Tänä vuonna kuitenkin apuna valmennuskurssi. Ylioppilastodistuksesta en saa hyvin pisteitä, joten siis jos pääsen vakavasta "läpi" pitää saada vain mahdollisimman hyvät pisteet soveltuvuuskokeesta? Onko sulla jotain vinkkejä Vakavaan valmistautumiseen ja itsensä tsemppaukseen. Mä tiedän että olisin ihan huippu ope ja motivaatio on kova :) Kiitos kaunis jos jaksat vastata :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Kirsti! :)

      Jep, näin just! Eli sun pitää saada superhyvät pisteet soveltuvuuskokeesta lunastaaksesi opiskelupaikan. Pieni osa pääsee ainoastaan soveltuvuuskokeiden pisteiden perusteella, suurin osa taas yo-kokeen + soveltuvuuskokeen pisteillä.

      Ei siihen muu auta kuin lukea aivan sairaasti! Kannattaa tehdä muistiinpanoja, ajatuskarttoja ja kaikkea, mikä auttaa sua lukemaan ja keskittymään. Valmennuskurssistakin on varmasti hyötyä. Mutta joo, ei siihen ole oikein mitään taikakeinoja. Kovaa lukemista vaan! Kyllä sen reilun kuukauden kestää ilman sosiaalista elämää. :D

      Tsemppiä! <3

      Poista
  18. great impressions! so many wonderful looks :)
    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great, just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    VastaaPoista