Kaksplus.fi

Dear Spring, please come soon!

2. helmikuuta 2014


Taas olis sunnuntai ja oikein kiva viikonloppu tälläkin kertaa takana. Mä voisin taas tuttuun tapaan kertoa vähän mun viikonlopustani.

Perjantai-iltana mentiin mun perheeni luokse hengailemaan. Syötiin hyvää ruokaa ja laskiaispullia sekä katsottiin Voice of Finland. Lauantaina mentiin Samin kanssa Lumenen tehtaanmyymälään (siitä lisää myöhemmin!) kosmetiikkaostoksille. Tai no, mähän ne ostokset pääasiassa tein, Sami kantoi kiltisti koria mun perässäni! ;)

Ostosten jälkeen me hurautettiin Tapiolaan syömään japanilaiseen ravintolaan nimeltään Sumo (kauppakeskus Ainoassa). Mä söin herkullisen kasvissushiannoksen ja misokeiton, Sami taas Yakiniku beef -annoksen riisin kanssa, joka oli kuulemma myös erittäin hyvä. Mä voin lämpimästi suositella Sumoa! Se oli tunnelmaltaan tosi viihtyisä, ruoka oli loistavaa ja palvelu hyvää. Ikkunapöydästä oli kiva kurkkia ulkona kulkevia ihmisiä. Sami muuten joutui pelastamaan muutaman kerran mun sushini hukkumiskuolemalta, koska mun puikkojenkäyttö ei oikein vielä sujunut. :D

Vatsat täynnä suunnattiin kotiin siivoamaan. Myöhemmin illalla Sampan sisko ja hänen poikaystävänsä tulivat meille kylään. Ensin Samin sisko otti musta mitat mun kaasonmekkoa varten, jonka jälkeen me "viineiltiin" ja syötiin Samin valmistamia vohveleita. Mulla ja Samilla oli ainakin tosi kiva ilta, ja toivon, että meidän vieraillamme oli myös. :) Me ei olla koskaan istuttu iltaa keskenämme, joten jo oli aikakin.

Tänään heräiltiin Samin kanssa rauhassa, laittauduttiin valmiiksi ja mentiin salaatille läheiseen kauppakeskukseen. Hoidettiin muutamia asioita ja käytiin kaupassa. Myöhemmin iltapäivällä menin käymään mummolla äidin, isin ja Lilyn kanssa. Muisteltiin aika paljon kaikkia kivoja muistoja esimerkiksi mun lapsuudestani ja syötiin äidin leipomaa ihanaa mustikkapiirakkaa.

Mä olen pyrkinyt ottamaan asukuvat ulkona, MUTTA... Lauantaina mä en vaan voinut. Toi asu ei sopinut mun mielestäni tippaakaan lumihankien keskelle, joten päätettiin napata asukuvat meidän rapussa. Ei tuntunut oikealta viedä noita mun neuleen kukkasia palelemaan ulos. Kevät on jo kovasti mielessä, eikä toi lumi kiinnosta kyllä yhtään enää...







Neule / Lindex     Paita / H&M     Housut / Monki     Kengät / Dr Martens

Mä olen käynyt valehtelematta ainakin kuusi kertaa katsomassa Lindexissä tuota neuletakkia. Edellisellä kerralla jätin sen ostamatta, koska mun veljeni mielestä noi ruusut näyttivät sisäelimiltä. :P Neuletakki oli kuitenkin edelleen mun mielessäni, joten mun oli PAKKO ostaa se perjantaina, koska sen hintakin oli jo laskenut 15 euroon. Täytyy sanoa, ettei kyllä kaduta yhtään. Se on täydellinen pari ainakin noille tekonahkapöksyille! Uskon, että se on tosi helppo yhdistää moneen toisenlaiseenkin asuun. Ja hei, tarvitseeko erikseen mainita sen väreistä?! Pinkkiä! 

Nyt mä voisin lopetella kirjoittelun. Tuntuu, että kirjoitin jo paljon tavallista enemmän. Jaksaakohan kukaan lukea tätä kokonaan?! :D Kohta mä meen käymään suihkussa, jonka jälkeen aion ottaa mukavan asennon Samin kainalosta, dippailla vihanneksia ja katsoa jotakin sarjaa. Eiköhän näillä "eväillä" kerätä voimaa seuraavaan viikkoon. ;) Palaillaan taas!

30 kommenttia :

  1. Ihanan pirteä paita vaikka mustalla pohjalla onkin :)
    Sopii sulle kuin nenä päähän.

    Kivaa sunnuntaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tässä neuleessa oli musta parasta just se, et se on silti pirtsakka, vaikka siinä onkin paljon mustaa. :P

      Samoin sulle!

      Poista
  2. Sussa on tietkö ihanaa se, että olet normaalin kokoinen nainen. Tää blogi on harvoja joita seuraan, koska tästä tulee terve itsetunto. Suurin osa bloggaajista kun on semmosia pulkannaruja joille löytyy vaatteita vaan jostain lastenvaateosastolta. Vitsi oot kyllä upeus ! ♥ ihanaa jatkoa sulle Milla, kiitos ihanuudestasi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos itsellesi! Tosi kauniisti sanottu! ♡ Mä en tosiaankaan ole mikään "pulkannaru", eikä musta sellaista saisikaan kovin helposti. :D Välillä mäkin vertaan itseäni laihempiin bloggareihin, mutta sitten tajuan, et ei musta sellaista tulis, vaikka kuinka laihduttaisin, ja se on musta ihan ok. Heikkoja hetkiä on itse kullakin! ;)

      Poista
  3. Vau, upee paita! Ja pinkki huulipuna on myös aivan ihanan sävyinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla on jo kevättä rinnassa, koska olen kääntynyt pinkkien huulipunien puoleen. Se on nimittäin selvä merkki keväästä! :P

      Poista
  4. Ooo tosta asusta oikein huokuu sen mukavuus!!! Ihana kokonaisuus :) Ja pakko kompata tuota ylempää anonyymin kommenttia!! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, kiitos Laura! :) :P

      Mä tykkäsin asukokonaisuudesta myös kovasti!

      Poista
  5. Vietitte laskiaista vähän etuajassa? :D Mäkin odotan kevättä jo sairaan paljon, pääsee virpomaan... Kröhöm, siis enhän minä tälleen aikuisena ihmisenä enää virvo. Vedän vaan nassuun suklaata trolliasussa itekseen kotona.

    Vitsi mä nauroin tolle sun veljen kommentille villatakista 8D Ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Meidän perheessä rakastetaan laskiaispullia, joten niitä syödään useamman kerran ennen ja jälkeen laskiaisen. Ei sentään ympärivuoden kuitenkaan. ;) :D

      Sun pitää mennä virpomaan sun sukulaisten luo! ;) Ne ei kehtaa ainakaan kertoa eteenpäin sun oudosta mieltymyksestäsi. ;)

      :D Jessellä on parhaat jutut! :'D

      Poista
  6. Jaksaa jaksaa :)

    Juuri ajattelin, että noita neuletakkeja näkyi ainakin täällä alennuksessa, mutta onneksi olit sieltä itsekin napannut! :) Minä haaveilin ja sovittelin pitkään tuon kanssa samaan aikaan rekissä roikkuneesta isosta, kokonaan pinkistä neuletakista ja ajattelin jo, että nyt alesta sen otan, mutta sitten vilkaisin vielä kerran materiaalilappua ja päätin, että enpäs sitenkään :D

    Mutta tosi hyvin sopii sulle tuo neuletakki, ihana väriläiskä kyllä muuten tummaan asuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :>

      Joo, ei toi materiaali tosiaan ole paras mahdollinen... Välillä kuitenkin voi tehdä vähän vähemmän fiksuja ostopäätöksiä - varsinkin, kun neuletakin hinta ei ollut enää kova. :)

      Kiitos! Se nimenomaan toimii hyvin tummassa asussa.

      Poista
    2. Joo todellakon, en sitä tarkoittanutkaan :) (enkä edes tiedä mitä tuo sun takkisi sisältää) mutta harrastan itsekin sitä, että annan pienetkin epätäydellisyydet anteeksi enemmän kuin täydellisen hinnan vuoksi! :D Ja keinokuituiset vaatteet voi olla ihan yhtä lämpimiä ja kestäviäkin kun ns. "paremmat materiaalit". Mulla on ainakin monta sellaista vaatetta. Tässä yhteydessä viittasin lähinnä siihen, että siinä mun haaveilemassa neuleessa olo angoraa, joka on ollut tän pupujen ystävän no no -listalla jo vuosia. Vaikkei sitä paljoa ollutkaan, niin tuumasin että nyt en tässä asiassa tee kompromissia :)

      Poista
    3. En mä sitä mitenkään ottanutkaan, no worries! :) Tiedän muuten mistä neuleesta puhut, koska katsoin sitä itsekin! Hylkäsin sen aivan samasta syystä. Mä en enää osta yhtäkään angoraa sisältävää neuletta. En tosin ole hävittänyt muutamia jo sitä sisältäviä vaatteita kaapistani, koska se tuntuu tuhlaukselta. :/ Mä yritän nykyään olla materiaalitietoinen, joten siksi vähän harmittaa tuo neuletakin 100% tekokuituisuus. Se on kuitenkin sen verran ihana, että annettakoon se anteeksi. :P

      Poista
    4. Sama juttu mulla, vanhoja vaatteita joissa sitä on, niin en ole minäkään hävittänyt, koska en oikein näe, että kukaan siinä voittaisi!

      Mutta ilman muuta annetaan tuon suhteen anteeksi, ruusut on ihania ja kuten sanoin, ei se keinokuitu tarkoita sitä, etteikö se voisi olla myös kestävä ja hyvä käyttää! :)

      Poista
  7. Sain kunnon maanantainaurut veljesi kommentista, että nuo ruusut näyttäisivät sisäelimiltä :D Tuo neuletakki on kyllä tosi pirtsakka, sopii hyvin kevääseenkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Hyvä, että mun veljestäni oli iloa. ;) Siltä tulee yleensä kaikista parhaimmat "letkautukset". :'D

      Niin mustakin! :)

      Poista
  8. Voi miten suloinen neule! I-h-a-n-a <3
    Teidän viikonloppu kuulostaa oikein kivalta, meillä se meni hujahtaen ohi kun Samppa oli "työmatkalla" eli dj-hommissa lähikaupungissa ..ja mitäköhän itse tein kun en muista! :D Meillä on muuten aika samantapainen illanistujainen vielä järjestämättä, kun velipuoleni & hänen avovaimonsa on pitänyt jo pitkään kutsua meille kylään tai meidän mennä vierailulle heidän uunituoreeseen tupaansa ( = rempattu kerrostalo :D ) Yhdestä kerrastahan ne yhteiset mukavat illat alkavat :)

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, neule on tosiaankin ihana! <3

      Sulla oli varmaan jotakin tosi kivaa ohjelmaa, jos et kerta muista. :D Mullakin yleensä unohtuu viikonlopunohjelmat yleensä maanantaina viimeistään... Mikäköhän siinäkin on?! Vanhuus? :D

      Oi, kuulostaa ihanalta! Toivottavasti saatte pian järkättyä illanistujaiset.

      Poista
  9. Tosi kaunis asu, vitsi että tykkään tosta neuletakista! Oot kyllä mun suuri tyyli-idolini. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä ihan HIRRRRRRVEEEEESTI! Oiiii, kiitos ihanainen! ♡ ♡ ♡

      Poista
  10. sun hiukset on ihan täydelliset! ja toi takki♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Milla! :> Mun hiukset olivat kerrankin kuvissa sellaiset kuin toivoisin niiden aina olevan. :P Ja takki on tosiaan ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ;)

      Poista