Kaksplus.fi

Are You Inspired?

24. helmikuuta 2014

Mä tarvitsen inspiraatiota! Me ollaan kaveriporukalla lähdössä ihan pian viikoksi Espanjaan, jossa on huomattavasti lämpimämpää kuin täällä. Kaikki mun blogiani pidempään seuranneet tietävät, että mä en osaa pukeutua lämpimillä keleillä. Oon kerrospukeutuja henkeen ja vereen! Kesälämpötilat siis saavat mut lähes päivittäin asukriiseilemään... APUA! Nyt näen onneksi jo valoa tunnelin päässä sen suhteen, etten luultavasti tule viettämään viikkoa Espanjassa paksuihin neuleisiin kääriytyneenä. ;)

I need inspiration! I'm soon travelling to Spain with a bunch of friends. It's much warmer there than in Finland so I'm already panicking with my wardrobe... I'm a bit lost with my style every summer since I love to cover myself with layers. I looooove layers! After searching some inspiration, I now see a light at the end of the tunnel; I might leave all my fluffy knits home... ;)





Pictures from my Pinterest

23 kommenttia :

  1. Syksy ja kevät on tosiaan pukeutumisen kulta-aikaa, kun voi kerrostella huoletta. Mutta kylllä mä vaan nautin kesäpukeutumisestakin <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos nautit! :) Mä en sitten yhtään. On niin kamalan vaikeaa.... :'D

      Poista
  2. Meitä on kyllä moneksi, koska mä taas en ollenkaan osaa kerrospukeutumisen saloja vaan rakastan iisiä kesäpukeutumista, : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä voisit sit ehkä pitää mulle jonkun kesäpukeutumiskurssin? :D Haha! Ollaan ihan vastakohtia tässä asiassa.

      Poista
  3. Taas näitä kuvia minkä jälkeen toivois että olis hirvee kasa rahaa, täydellinen kroppa ja mahollisuus tyhjentää melkein koko vaatekaappi ja ostaa uutta tilalle! :D

    Mä myös sanalla sanoen inhoan kesäpukeutumista. Tuntuu ettei kaapista löydy mitään kivaa, mutta tarpeeksi viileetä helteille. Liputan siis kevään ja syksyn upeille kerrospukeutumismahiksille ja sille, että siihen aikaan on kaikista eniten mahiksia erilaisille vaatevalinnoille! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, I feel you! :D Samoja ajatuksia pyöri munkin päässä. ;)

      Sama täällä!! :>

      Poista
  4. Voi kateus! Nauti auringosta ja lämmöstä :) ainakin avokenkiä voi käyttää huoletta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä nautin! :) Toivotaan, että on hyvät kelit meidän reissun ajan.

      Apua, tuli mieleeni ajatus, että onkohan mulla yksiäkään kesäisempiä kenkiä tällä hetkellä... Täytyykin heti penkoa kenkähyllyt!

      Poista
  5. Mä tykkään pukeutua sellaisella säällä, kun riittää joku ohut pitkähihanen ja shortseilla/mekolla pärjää! Loppukesä on mun mielestä parasta aikaa pukeutumiselle.. Ja tietenkin kevät, se fiilis kun voi ekaa kertaa laittaa ohuen nahkatakin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sellanen on aika täydellinen kesäkeli! Mä inhoan sitä, et on kamalan kuuma ja pitää kulkea vähissä vaatteissa. Ei tunnu yhtään omalta jutulta!

      Poista
  6. Itekin tykkään syyskeleistä eniten pukeutumisen suhteen, mutta viime kesällä keksin yhdistää lyhyen sifonkikimonon toppien kanssa, mikä oli paras päähänpisto ikinä. Oma iho on niin arka palamaan auringossa ja siitä sai kivan lisämausteen puketumiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kanssa tullut siihen tulokseen, että mun on saatava sellainen ensi kesäksi kans! Sen avulla on helppo pukeutua kerroksiin kesälläkin. ;)

      Poista
  7. Aivan ihania tyylejä ja yhdistelmiä!! Ooh :) Niin paljon kyllä ootan kevättä ja kesää, että saa alkaa pukeutumaan muutenkin ku villapöksyihi ja aina samaan toppatakkiin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, samaa odotan mäkin! Kunhan ei tuu liian kuuma. ;) :D No ei vaan, kyllä sitä kuumuutta hetken kestää.

      Poista
  8. Oi Espanjaan! Vitsit, ihanaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä en olekaan aiemmin käynyt siellä. :)

      Poista
  9. Ooooh mitä asuja!<3 Vitsit mä oon kateellinen sun Espanjan reissustas :(
    T: Matkakuumeinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki asut on kyl ihania ja inspiroivia! <3

      Mä otan paljon kuvia, että pääset "mielikuvitusmatkalle"! :>

      Poista
  10. Mä antaisin mitä tahansa, että pääsisin johonkin vähän lämpimämpään paikkaan nyt pukeutumaan kevyemmin! Haaveilen niin kevään +10-15 asteista ja kivasta pukeutumisesta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Onneks, pääsen vähän harjoittelemaan Espanjaan. :> Tällä viikollla siellä on ollut +18 astetta ja täyttä aurinkoa.

      Poista
  11. Mä tykkään kyllä kesäpukeutumisesta, mutta aina on hetken kriiseilyä ennen kuin pääsee uuteen sesonkiin sisään.
    Mut jos Espanjassa ei ihan helle lukemia ole niin miten olis kepeä, boyfriend mallinen bleiseri? Sen kanssa pystyisit myös kerrostamaan. Saisit luotua yhdellä hankinnalla kivoja asuja niin mekkojen. hameiden kuin shortsienkin kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl totta! Sesongin vaihtuminen on aina aika paha.

      Hyvä idea! Täytyy ehdottomasti ottaa mun musta boyfriend-bleiseri matkaan. Kiitos inspiksestä! ♡

      Poista
    2. No hei jes, kiva jos pystyin auttamaan. <3

      Poista